vip87 Zgłoś #1 Napisano 23 Marca 2011 Pytanie takie jak w tytule co padło ze wentylator włacza sie przed 90* i cały czas mam niedogrzany silnik max do 80* (tak wskazuja zegary). Dodam ze rozbierałem silniczek bo ledwo kredciło sie. Dodam ze u mnie jest tylko jeden bieg wentylatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2011 jesteś pewien że zegary dobrze pokazują?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszem Zgłoś #3 Napisano 23 Marca 2011 przy tak dziwnym zachowaniu warto by było najpierw zmierzyć termometrem temperaturę płynu w zbiorniczku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2011 przy tak dziwnym zachowaniu warto by było najpierw zmierzyć termometrem temperaturę płynu w zbiorniczku. dlatego pytam i do tego zmierzam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2011 jesteś pewien że zegary dobrze pokazują?? Bynajmniej tak ale pewności nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 23 Marca 2011 Bynajmniej tak ale pewności nie mam. to zacznij od sprawdzenia tego, tak jak napisał kolega pszem. Mówisz że niedogrzany, a spalanie ponad normę występuje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #7 Napisano 23 Marca 2011 to zacznij od sprawdzenia tego, tak jak napisał kolega pszem. hm to musze skołowac termometr do 100* i zmierze jaka temp Mówisz że niedogrzany, a spalanie ponad normę występuje?? No pali jak smok, no moze troche mniej:) Z ta temperatura to juz od zimy było cos nie tak, na postoju zagrzewał sie do 90 st i jak trzeba było wentylator zbijal temp, podczas jazdy ponizej 90st, wiec obstawiałem termostat. Tzn i tak go wymienie, zeby dobrze temp trzymał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #8 Napisano 23 Marca 2011 obstawiałbym czujnik temperatury cieczy chłodzącej, źle pokazuje ale sprawdź tym termometrem.. co do termostatu też możesz sprawdzić, po co wydawać 40 zł, na coś, co i tak pewne nie będzie, a może Twój stary jest dobry. złap dolny wąż i obserwuj czy zimny i w pewnym momencie zrobi się ciepły, jeśli tak to przy jakiej temp.. i będziesz wiedział. ale zacznij od termometru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #9 Napisano 24 Marca 2011 Dobra posprawdzałem. Temperatura w zbiorniczku 90*, na zegarach 86*, temperatura w zbiorniczku 94* (w tym momencie włacza sie wentylator) temperatura na zegarach 90* temperatura spada do 92-90*na zegarach 85-86* termostat tak na wyczucie otwiera sie przed 90* (tak 88* około) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 24 Marca 2011 to by wskazywało na czujnik ze szaleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #11 Napisano 24 Marca 2011 to by wskazywało na czujnik ze szaleje Który? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 24 Marca 2011 Który? myślę ze ten lub nr 13(przełącznik termiczny) Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2011 myślę ze ten lub nr 13(przełącznik termiczny) nr12 kolor czerwony to rozumie ze on moze cos mieszac ale nr13 czyli niebieski temperatura dla ECU? co on moze miec z tym wspólnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 24 Marca 2011 ale nr13 czyli niebieski temperatura dla ECU? co on moze miec z tym wspólnego? Na przykład to że dużo pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #15 Napisano 24 Marca 2011 Na przykład to że dużo pali. i pewnie tes od sondy bo jezdze bez ale to swoja droga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 24 Marca 2011 Mi tak włączał się jak miałem padnięty termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #17 Napisano 24 Marca 2011 Mi tak włączał się jak miałem padnięty termostat. Wymiana pomogła? trzyma teraz temp? Bo co najlepsze to na postoju jak właczy wentylator to temp spadnie ponizej 90 (na zegarach) a podczas jazdy spadnie do 80 i nie ma siły sie podniesc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach