rzulu Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2011 Witam, mam glowice cylindrow od silnika ahl. Czy jezeli kupie caly dol od np silnka akl albo adp to nie bedzie problem z montazem ? Z tego co sie dowiedzialem to silniki ahl i akl sa dosyc podobne natomiast w adp sa juz jakies roznice. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #2 Napisano 15 Marca 2011 Witam, mam glowice cylindrow od silnika ahl. Czy jezeli kupie caly dol od np silnka akl albo adp to nie bedzie problem z montazem ?Z tego co sie dowiedzialem to silniki ahl i akl sa dosyc podobne natomiast w adp sa juz jakies roznice. Witam... A więc miedzy silnikami AHL i ADP jest głownie różnica taka,że mają inny rozmiar uszczelniaczy na wale korbowodowym i walka rozrządu.Uszczelka pod głowicę jest taka sama ale są różne grubości ale to dopiero dobierzesz z zależności jak będą wystawać tłoki nad płaszczyznę kadłuba. Silnik z kodem AKL jeździ tylko w BORACH. Są tu również inne rozmiary uszczelniaczy. Ciężko jest ogólnie napisać co będzie pasowało a co nie. Identyczne masz również śruby do mocowania głowicy z kadłubem w każdym z tych silników.Ogólnie uważam,że jest to możliwe do zrealizowania. P.S. nie wiem tylko jak tu można rozwiązać układ z rozrządem(pasek i rolki) ale w realu może coś wykombinujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2011 dzieki za odpowiedz. Myslalem, ze roznice beda drobniejsze. Mialem nadzieje ze dol bedzie taki sam a roznice moga byc w sterownikach. Po adp spodziewalem sie ze raczej nie bedzie pasowac malem nadzieje na arm ana i wlasnie akl No nic to musze szukac ahla dzieki jeszcze raz i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #4 Napisano 16 Marca 2011 Witam... A więc miedzy silnikami AHL i ADP jest głownie różnica taka, Łoboze:/ główna różnica jest taka ze ahl ma blok z aluminium a adp z żeliwa,ponadto oba bloki są zupełnie rożne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #5 Napisano 16 Marca 2011 Cala sprawa sprowadza sie do tego, ze cche kupic silnik jak widac nie koniecznie ahl do ktorego bedzie pasowala moja glowica i caly osprzet. Potrzebuje tylko dol silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grozka Zgłoś #6 Napisano 2 Września 2013 Witam! Nie wiedziałem co gorsze: napisanie nowego tematu czy odgrzanie ponad dwuletniego - nie wiem czy dobrze wybrałem Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy do Passata B5 1.6 8V AHL podejdzie silnik od Audi A3 1.6 8V AKL ? Czy są one, identyczne, podobne czy całkiem inne? Czy można go założyć i co ewentualnie przełożyć z osprzętu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3kreciki Zgłoś #7 Napisano 2 Września 2013 Myslalem, ze roznice beda drobniejsze. Dodatkowo AHL ma pompę wody na pasie rozrządu a ADP na pasie klinowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grozka Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2013 Dodatkowo AHL ma pompę wody na pasie rozrządu a ADP na pasie klinowym. Pytam o różnice w silnikach AHL - AKL, a nie AHL - ADP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emsihamer1988 Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2013 Witam! Pytanie mam kto ma jakis godny polecenia silnik AHL do sprzedania bo moj juz jest na wykonczeniu. Wżery na bloku i pada uszczelka pod glowica. Naprawa zbedna. Prosze o odpowiedzi i ewentulane namiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamil73 Zgłoś #10 Napisano 8 Września 2013 Witam. Również poszukuje rozsądnego' silnika 1.6 ahl do passata b5. mam pękniętą tuleje na drugim cylindrze i w związku z tym poszukuje gołego słupka. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach