GrZ1989 Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2011 Witam serdecznie zastanawia mnie sprawa tylnego zawieszenia mojego Paska. Auto jest na seryjnych sprężynach (sprawdzałem) mimo to przód jest niższy od tyłu. Wygląda to tak: Jak rozwiązać ten problem gdzie szukać przyczyny? Dodam że amortyzatory z tyłu były wymieniane a sprężyny są oryginalne takie: http://allegro.pl/sprezyny-tylne-vw-passat-b5-sedan-00-05-i1475051342.html Czekam na wasze sugestie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2011 wsadz tam 18" i problem z głowy Grzesiu ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2011 Ale ja się pytam poważnie. Strasznie lipnie wygląda taki nie równy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2011 może amory z przodu powiedziały papa lub z tyłu masz podkładki wsadzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2011 przód wymieniony na nowy sachs razem z wahaczami więc odpada. Podkładki w sprężyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 6 Marca 2011 nio może w sprężyny lub pod mocowanie amora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2011 no faktycznie ten tył wysoki jakiś... 18" to tu wiele nie da bo będzie jeszcze wyżej trzeba by 4 worki z cementem do bagażnika wsadzić Sprężyny może i ori ale mogą być rozciągnięte... widziałem już takie mody... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2011 Sprawdzę jutro i dam znać. Może miał ktoś podobnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2011 może masz tył na trudne warunki drogowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2011 Czekając na odbiór auta u mechanika usłyszałem taką historię o pewnym pasku w opowieściach warsztatowych. Po wymianie amortyzatorów z tyłu, a robione to było i skręcane na max na podniesionym aucie był taki efekt jak u Ciebie. Ponoć popuszczenie i dokręcenie kiedy stoi na kołach pomogło. Nie znam się nie wiem ile w tym tehnicznej prawdy, ale z racji że wydało mi się ciekawym "folklorem" zapamiętałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #11 Napisano 6 Marca 2011 no faktycznie ten tył wysoki jakiś... 18" to tu wiele nie da bo będzie jeszcze wyżej trzeba by 4 worki z cementem do bagażnika wsadzićSprężyny może i ori ale mogą być rozciągnięte... widziałem już takie mody... Pod sprężynami nie widziałem żadnych podkładek. Ma ktoś z okolicy wynająć albo sprzedać sprężyny? PS. i tak w kufrze jest całe pudełko ciężkich ulotek:) bez tego jeszcze wyżej stoi ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:53 ---------- Ponoć popuszczenie i dokręcenie kiedy stoi na kołach pomogło. Ale czego popuszczenie i dokręcenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NiemoR Zgłoś #12 Napisano 6 Marca 2011 Ale czego popuszczenie i dokręcenie ? Podejrzewam, że śrub mocujących amortyzator, bo mowa była o wymianie amortyzatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #13 Napisano 6 Marca 2011 Ktoś z Puław mógłby na to luknąć? dam na dobrą flachę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #14 Napisano 6 Marca 2011 za flache lukne awariall tez luknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #15 Napisano 6 Marca 2011 za flache lukne awariall tez luknie Ale luknąć w sensie coś z tym zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #16 Napisano 6 Marca 2011 zrobimy oględziny i utniemy ze 2 zwoje spręzyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #17 Napisano 6 Marca 2011 ja za flache to nawet sprężyny pożycze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeonPL Zgłoś #18 Napisano 6 Marca 2011 u ciebie problem bedzie polegal na za dlugich sprezynach , niby seryjne ale zle zestrojone z przodem. sprezyny mozna uciac fleksem , kilka centymetrow mniej zalatwi sprawe , ucinaj po kawaleczku i zostaw sobie tyle ile ci pasuje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #19 Napisano 6 Marca 2011 Nikt jeszcze nie wpadł ze moga być wsadzone od tdi czy kombi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tkaczu18 Zgłoś #20 Napisano 7 Marca 2011 KTOŚ TU ZWARIOWAŁ!! Nie można ciąć sprężyn FLEXEM!!! to bardzo niebezpieczne później!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach