El_Chueco Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2011 Witam! Zamontowałem LPG BRC Sequent 24 - zbiornik w koło! Na początku było ok - ale po 1000km zrobiło się dziwnie: 1. W chwili przełączania z PB na LPG czuć delikatne szarpnięcie 2. Auto pali więcej niż 20% (przy PB przy jeździe 130km/h paliło mi około 11 litrow) na LPG pali blisko 13,5 l 3. Dzisiaj zaobserwowałem przy rozruchu, że muszę długo kręcić aby auto zapaliło (czyżby nowy reduktor przepuszczał gaz do wtryskiwaczy?) Jakieś rady dla polecanego gazownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2011 Dzisiaj zaobserwowałem przy rozruchu, że muszę długo kręcić aby auto zapaliło (czyżby nowy reduktor przepuszczał gaz do wtryskiwaczy?) Zawsze jest gaz w przewodzie między reduktorem a wtryskami, a co do ciężkiego palenia to stawiam na źle wyregulowaną instalację lpg przez co układ pb został rozjechany,co do spalania to jeśli 20% więcej to masz wszystko w normie,zwłaszcza że brc to zwykła instalacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #3 Napisano 19 Marca 2011 Dzięki za odpowiedź ;] Parę dni temu byłem na regulacji i przyczyną złego zapalania (przeraźliwe długie zapalanie (jak jak w fiatach pompa paliwa cofała paliwo od gaźnika bo baku) (nie zawsze na zimnych czy gorącym) był niby zły skład mieszanki )Evu VAGa nic wiecej nie pokazalo) - zostało to niby naprawione - ale po jednym dniu - znów to samo - dodatkowo - auto jest słabsze na gazie - może nie strasznie wyczuwalne - ale na wyższych prędkościach Passat ledwo dochodzi do 180 km/h - na benzynie to samo - a przed regulacją było ok. Przeczytałem, ze powodem może być uszkodzony reduktor (wysokie spalanie) wtryskiwacze (szarpniecie przy przelaczaniu na gaz (nie zawsze). brc sq24 auto nie bylo kalibrowane na drodze czy zmusic gazownika do tego? jakich argumentow uzywac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 19 Marca 2011 np takich ze na postoju to może ustawiać sobie b. jałowy a nie wtrysk gazu pod obciążeniem nie dawno w podobnym wątku chłopacy polecali firmę z okolic łodzi chyba ze przy 200km/hm koleś ustawiał gaz i pytał czy klient chce jeździć szybciej czy to mu wystarczy poszukaj bo warto do takich ludzi zrobić te kilka set km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #5 Napisano 19 Marca 2011 No dobrze - ale czy wtryk gazu rózni sie pod obciazeniem w stosunku do wtrysku gazu na biegu jałowym jeśli chodzi o instalację brc sq 24? Jesli tak - to jak się różni - jakie procesy zachodzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #6 Napisano 19 Marca 2011 brc sq24 auto nie bylo kalibrowane na drodze czy zmusic gazownika do tego? Kalibrację w sequent 24 przeprowadza się na postoju i podczas jazdy pod obciażeniem, czasy wtrysku muszą sie pokrywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #7 Napisano 19 Marca 2011 a gdzieś to jest powiedziane, napisane czy tak jest zwyczajowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #8 Napisano 19 Marca 2011 a gdzieś to jest powiedziane, napisane czy tak jest zwyczajowo? Oczywiście że jest napisane ... Twój gazownik na postoju zrobił automapę a autoadaptację powinien zrobić pod obciążeniem na drodze lub na hamowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #9 Napisano 19 Marca 2011 jakie masz wtryski ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #10 Napisano 20 Marca 2011 pomaranczowe - do solara - gdzie jest tak napisane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #11 Napisano 20 Marca 2011 Tak sie stroi wszystki instalacje , nie tylko BRC. Twoi gazownicy to partacze i tyle. Wygląda to na rozjechane adaptacje i vag potrafi całkiem długo nie wywalić błędu , co jest skutkiem złej regulacji i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #12 Napisano 20 Marca 2011 - do solara - gdzie jest tak napisane? Procedura opisana jest w instrukcji od Sequent24. Twój gazownik jej nie czytał? W programie jest zakładka MAP REFINEMENT tam są dwa suwaki do korekcji : wolnych obrotów i podczas jazdy. Zapros gazownika na przejażdżkę (najlepiej długie wzniesienie)i niech porówna czasy wtrysku benzyny gdy silnik pracuje na benzynie do czasów wtrysku benzyny gdy silnik pracuje na lpg - jezeli nie są identyczne to od tego jest właśnie suwak po prawej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #13 Napisano 20 Marca 2011 hmmm muszę spojrzeć....... - w każdym razie jutro wbijam do zakładu - a gazownik to polecany wszędzie i m.in. tutaj Artur z Wrocławia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2011 U mnie też puszcze na zgaszonym silniku posiadam reduktor tomasetto 140hp asterik, czy parownik już swoje wysłużył czy idzie to jakoś naprawić w tańszych kosztach niż nowy reduktor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2011 ?? nikt mi nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach