Karolu! Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) Hej wyskakuje mi błąd: 16711 - Czujnik spalania stukowego 1 (G61): sygnał za niski Jaki mogą być objawy?czy jego usterka może powodować inne błędy w silniku? Silnik czasem przerywa, innych objawów jak grzechotanie itp. brak... Prosił bym o jakis schemat gdzie on znajduje sie w W8 Czy ew 4.0 sa 2 czujniki czy 1? pozdrawiam Edytowane 22 Lutego 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2011 koledzy pomozcie, gdzie mozna szukac tego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2011 A więc tak, czujniki w 4.0 są 4-ry. G61 ma czarną 3 pinową wtyczkę/gniazdo. Tego czujnika musisz szukać gdzieś pod kolektorem wydechowym na bloku silnika. Wygląda mniej więcej tak jak na fotce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2011 to jest wg Auto-daty czujnik spalania stukowego 1 rząd cylindrów 1 sygnał wejścia za niski może być luźny, słaby styk, zwarcie z masą w wiązce nie prawidłowo dokręcony (zły moment) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #5 Napisano 24 Lutego 2011 Mielkie, to moze byc to!! Silnik byl wyciagany (wymienione sprzeglo), wiec mogl byc slabo przykrecony . Pytanko: z jaka sila go dokrecic? Czy dokrecenie z sila 25Nm bedzie prawidlowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 24 Lutego 2011 Mielkie, to moze byc to!! Silnik byl wyciagany (wymienione sprzeglo), wiec mogl byc slabo przykrecony . Pytanko: z jaka sila go dokrecic? Czy dokrecenie z sila 25Nm bedzie prawidlowe? 20 Nm wg autodaty :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malyduzy Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Mam następujący problem B5 1.8 T 2002r. benzyna+gaz. Odebrałem od mechanika samochód po wymianie rozrządu, intercoolera, oleju oraz filtrów gazowych. Po przejechaniu na drugi dzień około 50 km wyskoczył błąd silnika, a samochód miał mało siły na 2 biegu. Od razu podjechałem do mechanika i sprawdził mi Vagiem błąd. Okazało się, że to czujnik spalania stukowego. Czy podczas tych napraw mechanik mógł go odkręcać i źle przykręcił? Gdzie on się znajduje, może jakieś zdjęcie? Wyczytałem że są 2 czujniki tylko nie wiem czy to prawda? Czy jestem wstanie go sam wymienić? Proszę o podpowiedz. Pozdrawiam Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez malyduzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joobyy Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2015 Odświeżę temat, czy diesel z silnikiem AFN posiada czujnik spalania stukowego? Jeśli tak gdzie on się znajduje? Czy można poprosić o numer katalogowy ? Dzwoniłem dziś do ASO i powiedzieli mi, że nie mogą znaleźć czegoś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2015 czy diesel z silnikiem AFN posiada czujnik spalania stukowego?Nie, nie posiada. Dzwoniłem dziś do ASO i powiedzieli mi, że nie mogą znaleźć czegoś takiego Nie mogli bo - patrz wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joobyy Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2015 Dzięki tomnik dziwne, że w aso mi tego nie powiedzieli tylko zawzięcie szukali... może słabszy dzień :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach