ollek3 Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Witam mam kłopot z pompa paliwa 1,8 awt, a mianowicie po wymianie wkładu w pompie w momencie gdy wskaźnik poziomu paliwa zbliża się do rezerwy auto gaśnie po przejechaniu kilku km, im mniej paliwa w zbiorniku tym częściej silnik odmawia posłuszeństwa. po zgaśnięciu i przekręceniu kilka razy kluczykiem auto ponownie odpala na 1 może dwa km Edytowane 31 Stycznia 2011 przez ollek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo83 Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2011 Może masz wodę w baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam mam kłopot z pompa paliwa 1,8 awt, a mianowicie po wymianie wkładu w pompie w momencie gdy wskaźnik poziomu paliwa zbliża się do rezerwy auto gaśnie po przejechaniu kilku km, im mniej paliwa w zbiorniku tym częściej silnik odmawia posłuszeństwa. po zagsnięciu i przekręceniu kilka razy kluczykiem auto ponownie odpala na 1 może dwa km może pompa jest za wysoko lub wkład źle włożony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2011 Rozbierałem dwa razy bo też miałem obawy czy oby źle nie złożyłem ale inaczej się złożyć nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2011 Nie napisałeś czy włożyłeś nowy czy używke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2011 włożyłem nowy ale zamiennik hiszpański Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2011 Sam wkład pompy, a nie całą pompę? Z ciekawości ile taka przyjemność? Ja zamieniłem całą pompę na VEMO i zapłaciłem 300 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2011 100 zł przez internet Czy ma ktoś jakiś pomysł co się może dziać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #9 Napisano 1 Lutego 2011 Czy nikt się nie spotkał z takim przypadkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #10 Napisano 1 Lutego 2011 1.Źle zamontowałeś w koszu 2.Kosz uszkodzony 3.Zamiennik jednak niebył identyczny , posiada drobne różnice np; przesunięte otworki ,minimalnie inne średnice itp poczytaj tu;http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1108797.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #11 Napisano 1 Lutego 2011 najprawdopodobniej przy niskim stanie paliwa w baku zasysa ci powietrze którędyś a nie paliwo, może lepiej było kupić całą pompę (używkę ) niż bawić się w rozkładanie i zamienniki. Sprawdź czy jak składałeś pompę jakieś uszczelnienie się nie podwinęło. A może zapodaj jakieś fotki tej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ollek3 Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2011 help, nikt mi nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frycek550 Zgłoś #13 Napisano 2 Lutego 2011 kolego u mnie jak padla pompa paliwowa wymienilem na zamiennik firmy QAP. Problem polegal na tym ze auto tracilo na mocy albo wogole gaslo:/ zwrocilem pompe dali mi kolejna znowu QAP ale inna i dalej to samo:/ WYmienilem na uzywke od passat i problem znikl. MOzliwe ze zamiennik nie odpowiada parametrom oryginalu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #14 Napisano 2 Lutego 2011 Kolega frycek550 wymienił na używke orginalną pewnie razem z koszem więc problemu niemiał , a wcześniej zamiennik pewnie w koszu też źle zamontował lub źle był dobrany i stąd te problemy (to tylko przypuszczenia , więc prosze się nie gniewać gdyby co) Od siebie moge dodać iż montowałem tani chiński zamiennik wkładu do kosza w Golfie III i jeździłem bezproblemowo 3-lata poczym auto sprzedałem , mam kontakt z obecnym właścicielem i choć mija następny rok to dalej jest o.k. koszt tego wkładu kiedyś to 89zł z dostawą. A kolega ollek3 dostał już wystarczające wskazówki w tej sprawie i nic tu więcej się już nie poradzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach