Skocz do zawartości
passat1.8t

Reklamacja towaru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , moja dziewczyna trochę handluje na allegro czapkami , ostatnio sprzedała czapkę , kobieta wystawiła jej neutralny komentrz ze niby czapka jest nierowno zszyta( mogla zadzwonic , napisac ze cos nie tak) , teraz po uplywie tygodnia mowi ze uprala czapkę i się guzik odkleil( chyba normalne ze sie takich rzeczy w pralce nie pierze) i chce zwrocic towar ... i mowi zeby jej cala kase oddala , co zrobić ? spławić ją skoro już komentarz wystawiła?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka to czapka, że nie można jej prać :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimowa damska , ale chyba normalne ze jak guzik jest, to sie na lewą strone wywraca?a nie kreci w pralce az odpadnie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli na metce było żeby nie prac to spławić olać itd. jeżeli nie było takiego info a sprzedawca nie poinformował o tym klienta to wina leży po stronie sprzedawcy :P

to była nowa czapka? Twoja żona się tym zajmuje prywatnie czy prowadzi sklep?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako firma sprzedaje.. ,ale sluchajcie jezeli cos jest nie tak to sie dzwoni, pisze a nie wystawia komentarz( 1 neutral..) a potem raptownie po tygodniu szuka dziury w calym.

Edytowane przez passat1.8t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
,ale sluchajcie jezeli cos jest nie tak to sie dzwoni a nie wystawia komentarz( 1 neutral..) a potem raptownie po tygodniu szuka dziury w calym.
no wypadało by tak zrobić ale co by wypadało a jakie przywileje daje prawo to już inna bajka :D generalnie nie musisz się spieszyć z oddawaniem kasy, oddać zawsze zdążysz, a nic więcej Ci raczej zrobić nie może nisz zmusić do oddanie kasy, pytanie czy jak ją zlejesz to będzie się jej chciało drążyć temat po rzecznikach itd. Jeżeli sama oleje temat to będzie koniec, a jak się uprze to taniej wyjdzie oddać jej kasę niż się sądzić(zwłaszcza że pozycja sprzedawcy jest raczej przegrana) ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie moja dziewczyna odpisała że nie uznaje reklamacji , pozatym ciekawe czy kobieta zacznie drazyc temat za 15 zł? Byśmy jej kase oddali bez zadnego ale ,gdyby komenta krzywdzącego nie wystawiła..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz oddawać kasy. W pierwszej kolejności jako sprzedawca możesz wymienić towar na wolny od wad, a jeśli to nie możliwe, to wtedy kupujący może żądać zwrotu pieniedzy, a ile wada była w produkcie, a nie użytkowaniu. To niestety ona musi udowodnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po kliencie to chyba juz lepiej by kase oddac..

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie bo jak wymienisz to zrobi to samo co zrobiła i tak będziesz co tydzień wymieniał ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sądząc po kliencie to chyba juz lepiej by kase oddac..

pozdro

Powiedz jej, że oddasz te 15zł jak unieważni komentarz - bo ma taką możliwość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci odeśle czapke i możesz jej wymienic na nową Często jest tak że ludzie próbują wyłudzić kase (miałem kilka przypadków na allegro i Ebay) i kase oddałem tylko raz jak faktycznie mi odesłano przedmiot i sam stwierdziłem że jest wadliwy ale komentarze były zawsze na samym końcu A u Cibie juz wystawiła czy transakcja jakby zakończona i gdzie nie wystawiła Negatywa !! Odczekaj troche i zobaczysz co "wyrośnie"

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO już chyba lepiej kase oddać a nie płacic za wysyłki .. napisalismy zeby komenta uniewaznila a nie najpierw wystawia neutrala a potem raptownie zwraca..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwracać powinna na własny koszt... wiec niech wyśle a Wy jej oddajcie 15zł.. hehe zwróci się jej za przesyłkę? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak wymienić zechce;p.. co tydzien wysyłać nową?:P napisałem ze oddam kasę , nawet bez odsylania towaru jak komentarz unieważni , mojej dziewczynie zalezy by miec 100% pozytywow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa wyjścia, jeśli żona sprzedaje to jako sklep ma odpowiedzialność, jak babka wyśle Ci czapkę z pismem NTZU i opisze swoje żądania wtedy zdecydujecie, generalnie jak koledzy wspomnieli w pierwszej kolejności możecie jej wymienić na nową wolną od wad, kasy nie musicie zwracać, oczywiście wysyła na swój koszt, druga droga to olać ją a jak babka nie odpuści i przyśle NTZU to jak wyżej.

O trzecim wyjściu już ktoś napisał niech unieważni komentarz, odeśle czapkę na swój koszt i oddajcie jej kase, i to chyba najlepsze rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie , niech komenta unieważni, i niech odsyła czape, a wy oddajcie jej kase wkońcu to 15 zł tylko , lepiej oddać niż robić problemy.. chu wi co to za baba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chu wi co to za baba
pewnie nie jeden :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak anuluje komenta to oddamy i bez odsyłania czapy h.. z nią ... ale analfabetka chyba jakas .. tak pisze ze ciezko poznac ze to polski;p

edit : co to ten NTZ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech odeśle dla zasady!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności