qbuss Zgłoś #1 Napisano 15 Stycznia 2011 Wlasnie dzisiaj odebralem paska od magika i wyszly dwie usterki: pocaca sie turbina i lejace dwa wtryski (parametry ok -0,3 na vagu) Z tego co wiem to nieszczelna turbina to standard w pasku i zastanawiam sie czy to ruszac (regeneracja 800 - 1000zl) Jesli chodzi o wtryski to tez daja do myslenia. Czy takie odchylki kwalifikuja wtryski do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2 Napisano 15 Stycznia 2011 Co do turba, jak zaczyna wciągać olej - kup BRD - dużo mocniejsze, wytrzyma dłużej a kosztuje ok 1100-1200zł. Nie regeneruj, bo za rok to samo będzie, albo i gorzej. A co do wtrysków - korekcje na poziomie -0.3 są oznaką praktycznie nowych pompek Zacznij się obawiać jak zobaczysz -1.5, ale -0.3 jest luks. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbuss Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2011 Mechanik powiedzial mi ze wartosc odchylki na vagu nie jest do konca wiarygodna, ze tak naprawde zeby to sprawdzic trzeba je zdemontowac i przetestowac. Wazne wg niego jest to ze pokazuje wartosc minusowa a to oznaka lania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) zmien mechanika.......... mozesz ewentualnie przeczyscic wtryski, zapodaj srodek STP do czyszczenia wtryskiwaczy max. co 10tys km. cena ok 15-20zł. korekcje powinny się jeszcze bardziej poprawic. Jesli nigdy jeszcze nie czysciłes wtrysków to warto to zrobic :-) wartosc minusowa wskazuje ze cylinder ma lepszą kompresje i ecu aby zrównowazyc silnik odejmuje dawke.... jak się myle to poprawcie koledzy... :-) Edytowane 16 Stycznia 2011 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2011 Zerknij Na to Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbuss Zgłoś #6 Napisano 19 Stycznia 2011 udało mi się wyrwać logi z vaga. Pomożcie mi to proszę rozszyfrować. Wg mechaniora 2 wtryski lekko leją, potwierdzicie to? A jak reszta paska? Piątek,14,Styczeń,2011,17:54:21:36244 Wersja VCDS: AKP 10.6.1 Wersja danych: 20101004 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 3B - VW Passat B5 Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 VIN: WVWZZZ3BZ4E164860 Przebieg: 183780km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVF.lbl Oznaczenie elementu: 038 906 019 KD Komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 4897 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 05314 VCID: 63CEA85DDB27 WVWZZZ3BZ4E164860 VWZ7Z0C8394909 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 614 517 G Komponent: ABS/ESP front 3428 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 254AF6459593 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3Bx-907-044.lbl Oznaczenie elementu: 3B1 907 044 K Komponent: CLIMATRONIC B5GP 0010 Kodowanie: 17000 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 2952FA75F98B 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70) 35-10 - - - Sporadyczny 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 35-10 - - - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 6Q0-909-605-VW5.lbl Oznaczenie elementu: 1C0 909 605 B Komponent: 0R AIRBAG VW51 04 0008 Kodowanie: 12370 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 234EE85D9BA7 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\3B0-920-xx5-17.clb Oznaczenie elementu: 3B0 920 829 A Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 Kodowanie: 05115 Kod serwisu: WSC 00050 VCID: 244CEB419EA9 WVWZZZ3BZ4E164860 VWZ7Z0C8394909 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\6N0-909-901-19.clb Oznaczenie elementu: 6N0 909 901 Komponent: Gateway K<->CAN 0001 Kodowanie: 00006 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: F0E457119AD1 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1C0-959-799.lbl Oznaczenie elementu: 1C0 959 799 B Komponent: 8S Komfortgerát HLO 0003 Kodowanie: 00258 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 366821093835 Oznaczenie elementu: 1C0959801 Komponent: 8S Tőrsteuer.FS KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959802A Komponent: 8S Tőrsteuer.BF KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959811 Komponent: 8S Tőrsteuer.HL KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959812 Komponent: 8S Tőrsteuer.HR KLO 0202 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01134 - Syrena alarmu (H12) 49-00 - Brak komunikacji 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 76: Asyst.parkowania Plik etykiet: 3B0-919-283.lbl Oznaczenie elementu: 3B0 919 283 Komponent: Parkingsyst. PA RDW D01 Kodowanie: 00114 Kod serwisu: WSC 05314 VCID: E5CA36455513 Nie znaleziono błędów. Koniec ----------------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #7 Napisano 19 Stycznia 2011 Wg mechaniora 2 wtryski lekko leją, potwierdzicie to? Po tych "logach"? Ani nie potwierdzam i nie zaprzeczam. To co wkleiłeś to autokontrola i wykazanie błędów. Dla mnie to nic nie ma wspólnego z logowaniem. natomiast bardzo ładnie masz opisane czemu należy się przyglądnąć korzystając z pomocy "szukajki", a dopiero na końcu forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 19 Stycznia 2011 udało mi się wyrwać logi z vaga. Pomożcie mi to proszę rozszyfrować. Wg mechaniora 2 wtryski lekko leją, potwierdzicie to? A jak reszta paska? Piątek,14,Styczeń,2011,17:54:21:36244 Wersja VCDS: AKP 10.6.1 Wersja danych: 20101004 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 3B - VW Passat B5 Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 VIN: WVWZZZ3BZ4E164860 Przebieg: 183780km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-AVF.lbl Oznaczenie elementu: 038 906 019 KD Komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 4897 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 05314 VCID: 63CEA85DDB27 WVWZZZ3BZ4E164860 VWZ7Z0C8394909 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 614 517 G Komponent: ABS/ESP front 3428 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 254AF6459593 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 3Bx-907-044.lbl Oznaczenie elementu: 3B1 907 044 K Komponent: CLIMATRONIC B5GP 0010 Kodowanie: 17000 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 2952FA75F98B 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00787 - Czujnik temperatury w kanale zasysania świeżego powietrza (G89) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70) 35-10 - - - Sporadyczny 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 35-10 - - - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 6Q0-909-605-VW5.lbl Oznaczenie elementu: 1C0 909 605 B Komponent: 0R AIRBAG VW51 04 0008 Kodowanie: 12370 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 234EE85D9BA7 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\3B0-920-xx5-17.clb Oznaczenie elementu: 3B0 920 829 A Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 Kodowanie: 05115 Kod serwisu: WSC 00050 VCID: 244CEB419EA9 WVWZZZ3BZ4E164860 VWZ7Z0C8394909 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\6N0-909-901-19.clb Oznaczenie elementu: 6N0 909 901 Komponent: Gateway K<->CAN 0001 Kodowanie: 00006 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: F0E457119AD1 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1C0-959-799.lbl Oznaczenie elementu: 1C0 959 799 B Komponent: 8S Komfortgerát HLO 0003 Kodowanie: 00258 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 366821093835 Oznaczenie elementu: 1C0959801 Komponent: 8S Tőrsteuer.FS KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959802A Komponent: 8S Tőrsteuer.BF KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959811 Komponent: 8S Tőrsteuer.HL KLO 0202 Oznaczenie elementu: 1C0959812 Komponent: 8S Tőrsteuer.HR KLO 0202 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01134 - Syrena alarmu (H12) 49-00 - Brak komunikacji 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 76: Asyst.parkowania Plik etykiet: 3B0-919-283.lbl Oznaczenie elementu: 3B0 919 283 Komponent: Parkingsyst. PA RDW D01 Kodowanie: 00114 Kod serwisu: WSC 05314 VCID: E5CA36455513 Nie znaleziono błędów. Koniec ----------------------------------------------------------------- z tego to można się dowiedzieć ze masz problem z klimą i modułem komfortu a o wtryskach tu ani słowa nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SilkyBoy Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2011 Żeby nie tworzyć kolejnych tematów zapytam tutaj. Autko na wolnych obrotach strasznie mi pracuje. Bardzo głośno. Czasami na 3 czasami na 4 cylindrach. Pompa podaje paliwo na wszystkie (luzowałem wężyki doprowadzające paliwo i pryska ze wszystkich). Przy luzowaniu każdego, tylko przy sterującym nie było zmiany pracy więc podejrzewam ,że to jego wina. Dałem wtryski do sprawdzenia i ponoć dwa leją. Po krótkiej rozmowie z mechanikiem, który je sprawdzał, powiedział mi, że lanie nie ma nic do pracy na 3 garach i że to raczej wina pompy. Wierzyć?? I tak musze te wtryski zrobić, więc zrobię, ale ciekawość mnie zżera. I najważniejsze pytanie. Regeneracja czy używki? Na nowe mnie nie stać. Używek się boje. Regeneracji niektórzy nie polecają. Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2011 Panowie, jak chcecie sprawdzić czy leją wam wtryski , to na skład spalin , a nie na logi, na logach to chyba wam wyjdą awarie mechaniczne(brak sygnału itd) w spalinach wyjdzie wszystko, lanie wtrysków jest niebezpieczne o tyle, że może skutkować np: dziura w tłoku SilkyBoy - szukaj wydajniejszych używek na forum są numery , np marewel podawał tylko najlepiej szukaj tak żeby były jeszcze w samochodzie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2011 I znowu wróżymy z fusów ,podajcie te korekcje wtrysków z Vaga to coś stwierdzimy. Dla PD kanał 4,13,18,23, dla VP 1,13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach