tomascor Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2011 Witam , jako ze nie mam praktyki w benzyniakach ,prosze o pomoc znawcow . Zauwazylem wlasciwie od zakupu ze podczas ostrego przyspieszania passacik ujawnia spadek mocy powyzej 3800obr przyspiesza dalej ale efekt jest taki ze do w.w obrotow przyspiesza az milo a jak tylko dotnie 3800 czuc lekkie przydlawienie i znow przyspiesza . Czyscilem i adoptowalem przepustnice . Zaznaczam ze jestem laikiem w benzynach . Czy to normalne czy cos zwalone ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2 Napisano 7 Stycznia 2011 Mam taki silnik od bardzo niedawna ale mój ciągnie do końca bez żadnego przydławienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomcraftus Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2011 mialem podobnie, po jakims czasie padla mi cewka gdzie przy okazji padlo ecu, zaczelo sie od wymiany cewek i swiec a skonczywszy na ecu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2011 Czyli swiece i kable bo chyba najtansze i parzec co dalej bedzie sie dzialo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2011 mialem podobnie, po jakims czasie padla mi cewka gdzie przy okazji padlo ecu, zaczelo sie od wymiany cewek i swiec a skonczywszy na ecu Ty masz AWT a to całkiem inny silnik przecież! Czyli swiece i kable bo chyba najtansze i parzec co dalej bedzie sie dzialo ?? Zacznij od podłączenia komputera-VAG i zobacz czy nie wywala jakichś błędów.Nie zdziwiłbym się jak by to był przepływomierz Skoro przycina tylko w takich granicach obrotów to ani świece ani kable to nie będą bo wtedy by to zjawisko występowało dużo częściej.Sprawdź też gruszkę podciśnienia klektora dolotowego-są w nim zmienne "długości" dolotów.Jeżeli membrama w tej gruszce jest uszkodzona to mogą powodować także takie dławienie. Ale jak już wspomniałem-VAG na początek. Mam taki silnik od bardzo niedawna Współczuję...Żadna rewelacja to nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2011 Patryk ,jeszcze jedno pytanko co do tego dlawienia,teraz jak wspomniales to przypomnialo mi sie jedno , dlawi sie jak delikatnie dotykam gazu rano na ssaniu nie zgasnie obroty ok jak stane na luzie to stoja tak jak powinny nie plywaja . Czy to moze wynikac z tej gumy ?? A jeszcze jedno dlawienie tylko na ssaniu na zimno. Z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2011 (edytowane) Patryk ,jeszcze jedno pytanko co do tego dlawienia,teraz jak wspomniales to przypomnialo mi sie jedno , dlawi sie jak delikatnie dotykam gazu rano na ssaniu nie zgasnie obroty ok jak stane na luzie to stoja tak jak powinny nie plywaja . Czy to moze wynikac z tej gumy ?? A jeszcze jedno dlawienie tylko na ssaniu na zimno. Z gory dzieki Skoro tylko na zimno to niebardzo membrama-ale to też sprawdź bo w 90% przypadków jest pęknięta...Przewody także...Jak już wspomniałem-na sam początek VAG bo inaczej mogę tylko podawać najprawdopodobniejsze przyczyny dławienia.Może to być także czujnik temperatury podający zły sygnał do ECU. EDIT// Jeżeli chodzi o czujnik temp.-sprawdź na początek kostkę Edytowane 8 Stycznia 2011 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2011 w okolicach 4k następuje przełączenie dolotu na krótki. Sprawdź mechanizm zmiany długości dolotu - jest sterowany podciśnieniowo przy pomocy sztangi, zaworu (analogicznego do N75 w turbo) i klap - wszystko zaszyte jest pod kolektorem dolotowym. Na pierwszy ogień wszystkie przewody gumowe do wymiany... VAG też może coś podpowiedzieć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2011 w okolicach 4k następuje przełączenie dolotu na krótki. Sprawdź mechanizm zmiany długości dolotu - jest sterowany podciśnieniowo przy pomocy sztangi, zaworu (analogicznego do N75 w turbo) i klap - wszystko zaszyte jest pod kolektorem dolotowym. Na pierwszy ogień wszystkie przewody gumowe do wymiany... VAG też może coś podpowiedzieć! No o tym już wspomniałem,wynalazek niesamowity...Przewody w oplocie poprostu się łamią ze starości,o membramie nie wspomnę...Dodam jeszcze że jest nie do kupienia nawet w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #10 Napisano 12 Stycznia 2011 pierwsze wrazenia po wizycie w warsztacie , bledow brak ,co zmienilem bo juz czas : swiece,kable,filtr powietrza paliwa i o dziwo prawie tego nie czoc . Jedno co to przesunelo sie wlasnie na 4k i jest bardzo delikatne. Jak znade chwile to zrobie jak piszecie wywale wsztkie przewody gumowe i przejze ta kopulke . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 13 Stycznia 2011 pierwsze wrazenia po wizycie w warsztacie , bledow brak ,co zmienilem bo juz czas : swiece,kable,filtr powietrza paliwa i o dziwo prawie tego nie czoc . Jedno co to przesunelo sie wlasnie na 4k i jest bardzo delikatne. Jak znade chwile to zrobie jak piszecie wywale wsztkie przewody gumowe i przejze ta kopulke . W ADR niema kopułki,masz jedną cewkę która też może lecieć w uja.Popwtrz jeszcze dokładnie pod cewką-na te przewody co idą do świec,tylko jak je będziesz ściągał to uważaj żebyś nie połamał wyjścia z cewki bo są delikatne-to plastik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #12 Napisano 20 Stycznia 2011 No i kolejna wizyta u mechanika na kompie ,dlatego ze cos mi z rana przez 5s terkocze diagnoza okazalo sie ze napinacz chydrauliczny daje powoli ciala ( kupil sobie polak auto to niech teraz w nie pakuje ) wiem ze nie jest to maly wydatek ( powoli uzbieram i na to ) ale przy okazji podpiecia pod kompa ( tak jak wczesniej tego nie bylo ) pojawily sie "sporadyczniy blad wtryskiwaczy" wszystkich czterech . I blad czojnika polozenia walu . Tez sporadyczny . Teraz pytanko czy moze byc to spowodowane faktem iz padla mi bateria w antynapadzie a ja na chama probowalem odpalic auto ?? Co do przycinania przy ok 4k byla badpeknieta dzwigienka w tej czarnej puszce i krzywo chodzila. ---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:10 ---------- I jeszcze jedno pytanko czy w benzynie tez regeneruje sie wtryski ?? ewentualnie czy wymiana wtryskow wiaze sie np z adaptacja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2011 Dla potomnych znalazłem rozwiązanie problemu nie działająca dźwignia zmiany dolotu powietrza ( nie szczelna membrana w czarnym grzybku ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konik1 Zgłoś #14 Napisano 2 Lipca 2013 Witam a jak rozebrac ten grzybek bo mam taki sam ze robi sie dziura przy przspieszaniu i dopiero tak kolo 4000 zaczyna ciagnac passat 1,8 20v apt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konik1 Zgłoś #15 Napisano 7 Lipca 2013 Witam co moze byc przyczyna ze moj pasek jest bardzo slaby, jedzie jak by mial 50 koni a nie 125 ---------- Dodano o 22:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:41 ---------- Pomoze mi ktos z tym brakiem sily bo jade na wczasy a 5 osob to on nie uciagnie seicento juz chyba lepiej ciagnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach