Skocz do zawartości
tomek19840925

PASSAT UMARŁ 1Z TDI 1996r

Rekomendowane odpowiedzi

Tłok założony od AFN-identyczny.Autko złożone,śmiga.Oczywiście nowe paski,filtry,olej.Tłok pękł do swożnia,trzymało go tylko dolna częśc tłoka.Całe szczęście nie porysował cylindra.Nagaru na głowicy i zaworach nie było dużo.Moim zdaniem to zmęczenie materiału,nigdy nie szaleję samochodem,nie przegrzewam,nie gazuje jak zimny.Wtryski raczej nie leją,dymienie jest w granicach normy.Mam zaślepiony EGR,ale to wpływa na + chyba....

Edytowane przez tomek19840925

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam zaślepiony EGR,ale to wpływa na + chyba....

 

Hmmm ja tam w poprzednim pasku b5fl silnik AVB też chciałem zaślepić EGR,ale poczytałem iż zwiększa się temperatura w silniku,nie podejrzewam aby od tego pękł tłok(chyba raczej niemożliwe) ale przebieg też pewnie zrobił swoje,poczytaj o temp.po zaślepieniu egr i może ktoś mądry się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens korygowania kąta wtrysku na Vagu jeśli przed demontażem były sprawdzone punkty na rozrządzie i zostało złożone tak samo(idealnie na punktach),auto tak jak i wtedy tak i teraz pali od kopa czy zimny czy ciepły?Wyczytałem że po zmianie rozrządu powinno się korygować ustawienie kąta wtrysku z podpięciem pod komputer.....

 

---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:13 ----------

 

w poprzednim pasku b5fl silnik AVB też chciałem zaślepić EGR,ale poczytałem iż zwiększa się temperatura w silniku

 

Raczej obniża się temperatura gdyż gorące spaliny nie trafiają z powrotem do komory spalania,silnik zasysa tylko czyste powietrze.Przecież w silnikach Diesla VW rodem z Golfa 2 nie było żadnych EGR,to tak jak teraz jest zaślepiony,czyli tak jakby go nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne to bo nie jeżdzę jak wariat.W pewnym sensie jestem zawiedziony marką VW

A jesteś pierwszym właścicielem tego samochodu? Nie wiem co to musiałby być za materiał, żeby wytrzymac przebieg jaki zwykle mają TDI z lat 90-tych. Taki silniczek spokojnie może mieć 500 tys km za sobą.

Raczej obniża się temperatura gdyż gorące spaliny nie trafiają z powrotem do komory spalania,silnik zasysa tylko czyste powietrze.

Pozory mylą. Recyrkulacja spalin ma na celu obniżenie temperatury spalania, gdyż w mieszance jaka się tworzy jest mniej tlenu, a to daje niższą temperaturę. Pomijam aspekty ekologiczne - dopalenie spalin, zmniejszenie emisji tlenków azotu.Doprowadzenie gorących spalin poprawia także odparowanie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozory mylą. Recyrkulacja spalin ma na celu obniżenie temperatury spalania, gdyż w mieszance jaka się tworzy jest mniej tlenu, a to daje niższą temperaturę. Pomijam aspekty ekologiczne - dopalenie spalin, zmniejszenie emisji tlenków azotu.Doprowadzenie gorących spalin poprawia także odparowanie paliwa. [/quot]

 

Dokładnie tak,zimne powietrze to więcej tlenu,więcej tlenu większa eksplozja w komorze spalania,po to są tak potrzebne intercoolery na lato a i tak w gorące dni ,,mocy ubywaj''czyli przy np.swapach większe turbo,więcej dmucha zmieniaj coolerka na duży by dał radę schłodzić,zresztą tematów o zaślepieniu egr i temp. powietrza jest pełno.pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności