tomek19840925 Zgłoś #21 Napisano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Tłok założony od AFN-identyczny.Autko złożone,śmiga.Oczywiście nowe paski,filtry,olej.Tłok pękł do swożnia,trzymało go tylko dolna częśc tłoka.Całe szczęście nie porysował cylindra.Nagaru na głowicy i zaworach nie było dużo.Moim zdaniem to zmęczenie materiału,nigdy nie szaleję samochodem,nie przegrzewam,nie gazuje jak zimny.Wtryski raczej nie leją,dymienie jest w granicach normy.Mam zaślepiony EGR,ale to wpływa na + chyba.... Edytowane 26 Grudnia 2010 przez tomek19840925 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #22 Napisano 26 Grudnia 2010 Mam zaślepiony EGR,ale to wpływa na + chyba.... Hmmm ja tam w poprzednim pasku b5fl silnik AVB też chciałem zaślepić EGR,ale poczytałem iż zwiększa się temperatura w silniku,nie podejrzewam aby od tego pękł tłok(chyba raczej niemożliwe) ale przebieg też pewnie zrobił swoje,poczytaj o temp.po zaślepieniu egr i może ktoś mądry się wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek19840925 Zgłoś #23 Napisano 26 Grudnia 2010 Czy jest sens korygowania kąta wtrysku na Vagu jeśli przed demontażem były sprawdzone punkty na rozrządzie i zostało złożone tak samo(idealnie na punktach),auto tak jak i wtedy tak i teraz pali od kopa czy zimny czy ciepły?Wyczytałem że po zmianie rozrządu powinno się korygować ustawienie kąta wtrysku z podpięciem pod komputer..... ---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:13 ---------- w poprzednim pasku b5fl silnik AVB też chciałem zaślepić EGR,ale poczytałem iż zwiększa się temperatura w silniku Raczej obniża się temperatura gdyż gorące spaliny nie trafiają z powrotem do komory spalania,silnik zasysa tylko czyste powietrze.Przecież w silnikach Diesla VW rodem z Golfa 2 nie było żadnych EGR,to tak jak teraz jest zaślepiony,czyli tak jakby go nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #24 Napisano 26 Grudnia 2010 Dziwne to bo nie jeżdzę jak wariat.W pewnym sensie jestem zawiedziony marką VW A jesteś pierwszym właścicielem tego samochodu? Nie wiem co to musiałby być za materiał, żeby wytrzymac przebieg jaki zwykle mają TDI z lat 90-tych. Taki silniczek spokojnie może mieć 500 tys km za sobą. Raczej obniża się temperatura gdyż gorące spaliny nie trafiają z powrotem do komory spalania,silnik zasysa tylko czyste powietrze. Pozory mylą. Recyrkulacja spalin ma na celu obniżenie temperatury spalania, gdyż w mieszance jaka się tworzy jest mniej tlenu, a to daje niższą temperaturę. Pomijam aspekty ekologiczne - dopalenie spalin, zmniejszenie emisji tlenków azotu.Doprowadzenie gorących spalin poprawia także odparowanie paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #25 Napisano 27 Grudnia 2010 Pozory mylą. Recyrkulacja spalin ma na celu obniżenie temperatury spalania, gdyż w mieszance jaka się tworzy jest mniej tlenu, a to daje niższą temperaturę. Pomijam aspekty ekologiczne - dopalenie spalin, zmniejszenie emisji tlenków azotu.Doprowadzenie gorących spalin poprawia także odparowanie paliwa. [/quot] Dokładnie tak,zimne powietrze to więcej tlenu,więcej tlenu większa eksplozja w komorze spalania,po to są tak potrzebne intercoolery na lato a i tak w gorące dni ,,mocy ubywaj''czyli przy np.swapach większe turbo,więcej dmucha zmieniaj coolerka na duży by dał radę schłodzić,zresztą tematów o zaślepieniu egr i temp. powietrza jest pełno.pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach