mielke Zgłoś #21 Napisano 9 Grudnia 2010 Wyczuję objawy posypania się łożyska na podniesionym aucie? Będą jakieś szmery czy zgrzyty słyszalne jak obrócę kołem kilka razy?Bo przeguba to raczej nie sprawdzę gdy go nie ściągnę... właśnie przegub sprawdzisz tylko trzeba wejść pod auto i poruszać (jeśli się da) góra dół półosią jeśli się da to przegub do wymiany a co do łożyska to sprawdzisz je pod czas jazdy jak usłyszysz szumy z dobiegające z okolicy danego koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol1984kg Zgłoś #22 Napisano 9 Grudnia 2010 sprawdź poduszki pod silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #23 Napisano 9 Grudnia 2010 mam rozwiązanie mojego problemu. po wejsciu do kanału i zdjęciu usłony zobaczylem rozerwana gume na wewnetrznym prawym przegubie. Sprawa jasna, jest do wymiany. to wywazenie trzyma sie niezle jak narazie No to zapowiada sie kolejny wieczor spedzony w garazu przy wymianie ustrojstwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #24 Napisano 9 Grudnia 2010 No prosze a jednak przegub Dobre piwko i chwila roboty:) Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egon290 Zgłoś #25 Napisano 10 Grudnia 2010 A Ja właśnie opindoliłem paska Dobrą cenę dawali, więc.. poszedł... tj idzie w poniedziałek ... Szkoda, bo juz się przyzwyczaiłem lecz... na oku mam nowszego, ale o tym w innych postach... U Mnie łożysko się rozsypało i przegub zewnętrzny prawy... Nowy właściciel ma pecha, ale powiedziałem mu o tym, by karpia nie strzelił za tydzien :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny_vw Zgłoś #26 Napisano 11 Grudnia 2010 kielon.m przy wymianie trzeba wyciągnąć półoś całą, czy wystarczy tylko wybić sworzeń żeby ją lekko wysunąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egon290 Zgłoś #27 Napisano 11 Grudnia 2010 wewnętrzny przegub = wybić sworzeń i wysunąć półoś zewnętrzny = wybić sworzeń, odgiąć wahacz do dołu i wysunąć półoś ze zwr. z przegubem bynajmniej u Mnie tak robił i poszło sprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach