Patrick Zgłoś #21 Napisano 8 Grudnia 2010 I tu kolega podsunął jeszcze inną możliwą przyczynę awarii-pompa vacum, robi podciśnienie i podaje paliwo do pompek. Może warto się jej przyjrzeć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #22 Napisano 10 Grudnia 2010 Jest diagnoza, odpięty był przewód podciśnieniowy w komorze gdzie jest akumulator, bardzo ładnie się rozczepia jak się wkłada badź wyjmuje akumulator. Dzieki za pomoc. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #23 Napisano 10 Grudnia 2010 No to dobrze, że się uporałeś z tym Utrata tego podciśnienia to jak ktoś nie wie to może dać nie małą zagadkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #24 Napisano 11 Grudnia 2010 Tylko jaki związek ma podciśnienie z unieruchomieniem silnika? Przecież bez podciśnienia powinien normalnie zapalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #25 Napisano 12 Grudnia 2010 A tego nie wiem, jak teraz się bawiłem w odpinanie i podpinanie to na odpiętym dalej nie pali, na podpiętym wszystko jest ok, natomiast jak jest lekko ściągnięty nie ma mocy i hamulec cieżko wciska się. Może jakiś błąd leci do kompa i komputer blokuje możliwość odpalenia samochodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #26 Napisano 12 Grudnia 2010 A może tu odpowiedzialna za to jest klapa gasząca w egr? Sterowana przecież jest podciśnieniowo. Jeśli jest tak jak myślę, to całkowity brak podciśnienia=zamknięcie klapy i gaśnięcie auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #27 Napisano 25 Grudnia 2010 No właśnie klapa gasząca bez podciśnienia jest otwarta ,tylko przy gaszeniu zawór puszcza podciśnienie na klapę i klapka na chwilę sie zamyka. Więc dalej nie wiadomo dlaczego bez podciśnienia nie chciał ci zapalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik913 Zgłoś #28 Napisano 23 Grudnia 2011 Jest diagnoza, odpięty był przewód podciśnieniowy w komorze gdzie jest akumulator, bardzo ładnie się rozczepia jak się wkłada badź wyjmuje akumulator. Dzieki za pomoc. Pozdro ktory wezyk sie odpioł mogłbys jakos go opisac bo tez mam podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emilian0088 Zgłoś #29 Napisano 1 Maja 2012 Panowie mam problem z mocą. Podczas jazdy gdy na liczniku osiągam wartość 100 lub 120 km/h auto traci moc to tak jakby coś go złapało z tyłu, pedał do dechy a on nic, vag pokazuje coś takiego: różnica ciśnienia w korektorze ssącym Nie mam pojęcia co się dzieje??? czy to turbo pada czy może zawór N75??? Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #30 Napisano 19 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie zaczne od tego ze turbinę miałem robiona jakieś 6 m-c temu i do wczoraj działała jak talala. Mianowicie 3 dni temu wymieniali mi rozrząd wczoraj lecę się przejechać a tu 120 km i odcięcie turbo brak mocy szybki reset kluczykiem i działa do 120km Pytanie co ma rozrząd do turbo ze nagle sie tak dzieje? i jeszcze ten twardy pedał hamulce? no i na koniec jeszcze oil sensor workshop (nawet nie wiem gdzie ten czujnik jest) Edytowane 19 Lutego 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt.2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #31 Napisano 19 Lutego 2015 jak pedal twardy to brak podcisnienia a jak brak podcisnienia to brak sterowania turbina,sprawdz wakum pompe i jaj przewody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach