extra_man Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2010 Cześć. Potrzebuje pomocy w sprawie mojego Passacika. Passat stracił moc, nie wiem czy może po tym że gdy był padnięty akumulator chciałem zapalić go na pycha, jednak po dwóch nieowocnych próbach przełamania dałem sobie spokój:debil. Tak jak pisałem nie wiem czy to po tym czy zbieg okoliczności, gdyż jak parkowałem samochód przed pachaniem wszystko było ok. Wyskakuje błąd 17964 Ciśnienie doładowania- nieosiągnięta granica regulacji, samochód vmax 120KM/h jednak żeby go rozpędzić do takiej prędkości to pare kilometór trzeba. Przewód doładowujący wyglada na szczelny a ssania w nim nie ma. Co prawda wczesniej widziałem jak z pod IC zaczeło lekko się sączyć. Samochód także ostatnio mocno dymił. Prosiłbym o pomoc w miare możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mtomczak Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2010 Wyszykiwarka - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9776, http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19259 I pewno kilka innych. Generalnie zapalanie nowych (z 21 wieku) samochodów na pych to nie najlepszy sposób - zobaczy czy masz synchronizaję rozrządu w porządku - bo pasek mógł przeskoczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2010 Wyszukiwarka niestety ale nie pomogła i nie znalazłem odpowiedzi, sprawdziłem wszytsko co było opisane w postach jakie znalazłem i wszystko wydaje się być ok... jednak problem jak był tak jest, niby po skasowaniu błędu obroty lecą płynnie w góre, nie tak jak na błędzie, jednak to nie to samo co być powinno, mocy również nie przybyło Co do rozrządu to chyba by nie było jazdy jakby przeskoczył, poza tym to było brane na popych tak więc wątpie żeby choć troche silnik dygnął, jakby na zaciąg to inna sprawa bo wtedy wszystko na siłę idzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2010 Inaczej-turbina w ogóle śmiga??Co jeszcze pokazuje VAG?SPrawdź czy wartości które sprawdzasz są w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2010 Wydaje mi się że nie, gdyż nie dostaje w ogole powierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed28 Zgłoś #6 Napisano 3 Grudnia 2010 kolego mialem brak mocy po zamarznieciu przy -17 ale nie przeciagalem go odmrozilem filtr paliwa i pasek pali ale brak mocy pozostal,pojechalem do mechaniora,przeczyscil przeplywomierz i pasek chodzi az milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2010 Przepływomierz jak i zawór regulacji trubiny N75 w maju wymieniłem na nowe Pierburga brałęm go na popych ponieważ akumulator padł a nie było jak naładować ani od kogo podpiąć kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
metallica Zgłoś #8 Napisano 3 Grudnia 2010 hej, spróbuj tego idz do auta wypnij wężyk co dochodzi do N75 utnij jakiś 1cm ęzyka i załóż do N75, problem znikanie. miałem ten sam przypadek sprawdzałem i przepływomierz i ten zawór i wyszlo ze węzyk jest sparciały przy końcu. pozdro napisz czy poprawiło się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadzio3331 Zgłoś #9 Napisano 3 Grudnia 2010 witam. w ktorym miejscu jest ten zawór N75 I DO CZEGO JEST DOLACZONY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2010 witam. w ktorym miejscu jest ten zawór N75 I DO CZEGO JEST DOLACZONY Naprowadzę Cię Tu zobacz Sprawdzanie zaworu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2010 Ale to jakby był nieszczelny przewód to chyba choć troche by ssania powierza było a tu nie ma nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianbanas Zgłoś #12 Napisano 3 Grudnia 2010 Miałem kiedyś taki przypadek. Auto nie chciało nic jechać. Znajomy mechanik powiedział mi, że przyciął się zawór N75. Usunął usterkę i auto śmiga, tylko w granicach 2300-2700rpm na sekundę przestaje ciągnąć i potem już dalej idzie. Nie tak jak powinno bo zawór jest już do wymiany. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #13 Napisano 5 Grudnia 2010 Sprawdziłem że do zaworu sterowania turbiną nie dochodzi powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #14 Napisano 6 Grudnia 2010 I finał jest teraz taki że podczas jazdy samochód mi zgasł zapaliła się kontrolka akumulatora i nie można odpalć go. Akumulator przed wyjazdem był ładowany. Co teraz mogło się narobić biorąc pod uwagę wczesniejsze objawy? PS. VAG pokazuje taki sam błąd jak przed zgaśnięciem czyli: 17964 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2010 Nie wiem co teraz się stało, ale wcześniejszy problem może być w nieszczelności instalacji podciśnieniowej. Montowałem w sobotę dogrzewacz i musiałem zdjąć plastikową rure z IC. Po skończonej robocie wyjazd na drogę, a tu muł, że hej, od razu wyskoczyła kontrolka silnika i informacja o zwiększonej emisji spalin. Auto straciło prawie całą moc, dodatkowo wspomaganie hamulców było bardzo słabe. Domyśliłem się, że musiał mi spaść któryś wężyk podciśnienia, których nie mało jest z tyłu silnika, gdzie grzebałem. Wykasowałem błąd vagiem (chyba nawet ten sam-opis się zgadza, numeru błędu nie pamiętam), ściągnąłem osłonę silnika i słuchałem czy gdzieś jest syk powietrza. Usłyszałem dość wyraźnie-okazało się, że jeden przewód podciśnieniowy się wypiął z trójnika, który jest przy zaworku przykręconym od dołu do plastikowej rury IC (w okolicach zbiornika wyrównawczego). Więc na Twoim miejscu przeszukałbym całą instalacje podciśnieniową bo wystarczy, że w jednym miejscu zrobi się nie szczelność i efekt jak teraz masz gotowy. Sprawdź, czy pedał hamulca nie robi się twardy-jeśli tak to na pewno nie dobór powietrza. Przypomnij sobie, czy nie robiłes czegoś ostatnio, co mogło by zruszyć, któryś przewód (kiedyś ktoś miał taki problem po wymianie filtra powietrza i też nie mógł dojść co się stało, a okazało się, że odpiął mu się jeden z wężyków, który jest przy obudowie filtra powietrza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arturro891 Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2010 najlepiej strzel logi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2010 Dokładnie tak jak Patric piszesz. Sztywny hamulec, myslałem że to przez mróz i hamulce się zastały czy coś i dlatego też taki mułowaty, jednak gdy sprawdziłem że z górki się stacza wiec hamulce ok. Nic nie grzebałem już w nim dawno bo wszytsko bylo w najleprzym ładzie. Jeżeli coś obluzowało się pod silnikiem (zaczepienie o śnieg, gdyż mam zdemontowaną podłogę) i w efekcie koncowym spadło i teraz nie ma w ogole podciśnienia i nie pali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #18 Napisano 7 Grudnia 2010 Wiesz, teoretycznie nie palenie nie powinno mieć związku z brakiem podciśnienia, ale w praktyce może być różnie. Na pewno, musisz przejrzeć instalacje podciśnienia. Szkoda, że nie pali, bo na pracującym silniku miałbyś szanse zlokalizować syk, jak ja zrobiłem. Nie palenie może być inną usterką, zupełnie nie związaną z podciśnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extra_man Zgłoś #19 Napisano 7 Grudnia 2010 Dziwne właśnie jest to że akumulator jest na MAXA naładowany a pokazuje kontrolke akumulatora i np wycieraczki bardzo wolno chodzą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #20 Napisano 8 Grudnia 2010 Jakieś 2 miesiące temu miałem podobne objawy auto miało problemy z odpaleniem a jak już odpaliło to nie miało mocy i szarpało. Czyszczenie ERG nie pomogło przewody podciśnienia szczelne okazało się że pompka paliwa która jest w baku odmówiła posłuszeństwa. Ściągnij kanapę z tyłu i sprawdź czy działa nie ma z tym dużo roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach