Skocz do zawartości
extra_man

Brak mocy passat b5 3bg avf

Rekomendowane odpowiedzi

I tu kolega podsunął jeszcze inną możliwą przyczynę awarii-pompa vacum, robi podciśnienie i podaje paliwo do pompek. Może warto się jej przyjrzeć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest diagnoza, odpięty był przewód podciśnieniowy w komorze gdzie jest akumulator, bardzo ładnie się rozczepia jak się wkłada badź wyjmuje akumulator. Dzieki za pomoc. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze, że się uporałeś z tym ;) Utrata tego podciśnienia to jak ktoś nie wie to może dać nie małą zagadkę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki związek ma podciśnienie z unieruchomieniem silnika? Przecież bez podciśnienia powinien normalnie zapalić.:niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tego nie wiem, jak teraz się bawiłem w odpinanie i podpinanie to na odpiętym dalej nie pali, na podpiętym wszystko jest ok, natomiast jak jest lekko ściągnięty nie ma mocy i hamulec cieżko wciska się. Może jakiś błąd leci do kompa i komputer blokuje możliwość odpalenia samochodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może tu odpowiedzialna za to jest klapa gasząca w egr? Sterowana przecież jest podciśnieniowo. Jeśli jest tak jak myślę, to całkowity brak podciśnienia=zamknięcie klapy i gaśnięcie auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie klapa gasząca bez podciśnienia jest otwarta ,tylko przy gaszeniu zawór puszcza podciśnienie na klapę i klapka na chwilę sie zamyka.

Więc dalej nie wiadomo dlaczego bez podciśnienia nie chciał ci zapalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest diagnoza, odpięty był przewód podciśnieniowy w komorze gdzie jest akumulator, bardzo ładnie się rozczepia jak się wkłada badź wyjmuje akumulator. Dzieki za pomoc. Pozdro

 

 

 

ktory wezyk sie odpioł mogłbys jakos go opisac bo tez mam podobny problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z mocą. Podczas jazdy gdy na liczniku osiągam wartość 100 lub 120 km/h auto traci moc to tak jakby coś go złapało z tyłu, pedał do dechy a on nic, vag pokazuje coś takiego: różnica ciśnienia w korektorze ssącym Nie mam pojęcia co się dzieje??? czy to turbo pada czy może zawór N75??? Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie zaczne od tego ze turbinę miałem robiona jakieś 6 m-c temu i do wczoraj działała jak talala.

Mianowicie 3 dni temu wymieniali mi rozrząd wczoraj lecę się przejechać a tu 120 km i odcięcie turbo brak mocy szybki reset kluczykiem i działa do 120km Pytanie co ma rozrząd do turbo ze nagle sie tak dzieje?

i jeszcze ten twardy pedał hamulce?

no i na koniec jeszcze oil sensor workshop (nawet nie wiem gdzie ten czujnik jest)

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt.2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pedal twardy to brak podcisnienia a jak brak podcisnienia to brak sterowania turbina,sprawdz wakum pompe i jaj przewody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności