Gość iwan86 Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2010 Pytanie dotyczy jakis przeciwskazan co do tego typu pomyslu. Zakupilem Caly KIT made in Valeo, nowe turbo,oraz nowy caly pakiet zawieszenia MS'a. Czy sa jakies przeciwskazania do chiptuningu jesli chodzi o kolo jednomasowe wraz z takim sprzeglem? bo roznie z tym bywa... a nie chce byc typowym polakiem ktory robi a potem mysli :fajny (bez urazy oczywiscie) Czy takie sprzeglo badz kolo jednomasowe zamachowe dobrze zniesie wiekszy moment niutkow, lepiej niz oryginal z dwumasa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #2 Napisano 26 Listopada 2010 Siema. No taki jednomas powinien zniesc na pewno wiecej niz dwumas. Śmialo CIPUJ Ja mam u siebie prawie 400 nm i dwu mas ma sie dobrze a mam sporo km zrobione takze nie panikuj tylko rob i ciesz sie z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marshal83 Zgłoś #3 Napisano 26 Listopada 2010 Ja na nowym całym komplecie sprzęgła i dwumasu zrobiłem zaledwie 35tys. km Niepamietam czy był to LUK czy Sachs ale raczej LUK. Już mam pierwsze oznaki ślizgania sie sprzęgła... Setup to 156HP i chyba 350 albo 370nm- tez juz niepamietam... pozniej zerkne na wykres z hamowni dla przypomnienia. Niebawem czeka mnie regeneracja sprzęgła i albo bede chciał je wzmocnic u Radzikowskiego albo oddam do obicia w spieki ceramiczne (w Gdyni) ktore sa podobno o wiele wytrzymalsze. Wybiore raczej opcje ze spiekami ceramicznymi ktora jest tansza bo kosztuje okolo 500zl a Radzikowski z tego co kiedys slyszalem biedze okolo 1500(moze zle slyszalem). Moze ktos juz zmienial okladziny sprzegla na ceramiczne?? Chetnie wysluchal bym jakis opinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach