Skocz do zawartości
robertAVF

Wycinanie katalizatora (1.9 TDI AVF AWX)

Rekomendowane odpowiedzi

Robert ale mi tak dymi od roku.... od wyciecia kata.

Rafał pompki mają 50 tyś przejechane..hymm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robert ale mi tak dymi od roku.... od wyciecia kata.

 

powiem szczerze ze moja wiedza tutaj sie konczy tym bardziej ze pompki nie maja duzego przebiegu. moze wystarczy cos ustawic kablem VAG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dymi Ci cały czas czy tylko jak depniesz??

Bo u mnie 131 KM jak depnę to z tyłu obserwuję chmurę a wszystko jest ok. Zaledwie 116000 km przejechane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dymi Ci cały czas czy tylko jak depniesz??

Bo u mnie 131 KM jak depnę to z tyłu obserwuję chmurę a wszystko jest ok. Zaledwie 116000 km przejechane.

 

Dymi tylko jak depnę,,,, ale czarno sie robi za mną .W czwartek daje auto do gostka na VAGA , zobaczymy co powie - już mnie straszy ze pompki leją .... Dodam jeszcze ze mam zmieniony program na 160KM...

Edytowane przez SNEYK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dymi tylko jak depnę,,,, ale czarno sie robi za mną .W czwartek daje auto do gostka na VAGA , zobaczymy co powie - już mnie straszy ze pompki leją .... Dodam jeszcze ze mam zmieniony program na 160KM...
a węże od ic dobrze trzymają się na swoich miejscach może łapie gdzieś lewe powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wywaleniu kata lepiej dać tylko rurkę, czy kombinować z maskowaniem tego? (tak, jakby był kat)

Żeby mi potem pan ze stacji diagnostycznej nie podbił przez to przeglądu ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wywaleniu kata lepiej dać tylko rurkę, czy kombinować z maskowaniem tego? (tak, jakby był kat)

Żeby mi potem pan ze stacji diagnostycznej nie podbił przez to przeglądu ..

w puszkę wspawujesz rurę i zamykasz puszkę i jest :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na waszym miejscu poszukał bym tego co te bebechy kupi, bo ja za wnetrznosci z kata dostawałem 150 zł ,ale to było rok temu,ale i na skupie złomu skupuja.

po wycieciu kata zero dziwnych objawow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym problema nie będzie. Dzięki! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dymi tylko jak depnę,,,, ale czarno sie robi za mną .W czwartek daje auto do gostka na VAGA , zobaczymy co powie - już mnie straszy ze pompki leją .... Dodam jeszcze ze mam zmieniony program na 160KM...

 

Katalizator był wycięty przed zmianą programu na mocniejszy? Czy dopiero po wycince była zmiana programu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. koledzy wszystko juz naprawione.... uszczelnienie 3 pompki wymienione .Kata wywalilem po programie Łukasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to świetnie, że już naprawione. Myślałem, że coś program miałby do gadania po wyrzuceniu kata. Ale to były tylko niesłuszne przypuszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem tu nowy przegladam forum ale sie nie natknołem jeszcze na dokładną informację .

Za kilka dni będę posiadał Passata B5 1.9 110KM .

Wielu znajomych jezdzi na układach przelotowych i moje pytanie brzmi nastepująco, czy to czyms grozi ? czy bede mogl spokojnie wyrzucic wydech i jezdzic ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie, łącznie z tłumikami?

Według mnie, nie powinno być z tym problemu, a i głośniej aż tak nie będzie (jakby to miało miejsce w benzynie) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat fajnie chodzą mam 3 znajomych z passatem borą i seatem :) wywalili wszystko od silnika tylko rura idzie bez kata i tłumików i bardzo fajnie pracuje i dmucha turbo :) chcialbym miec takie coś , wiec moge spokojnie przelot robić ? nie zaszkodzi to mu ? a jak sie to ma do sondy lambda ? ( wybaczcie ze moze pytam o logiczne sprawy ale to moj 1 passat i pierwszy diesel ) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dieslu nie ma lambdy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I chyba tyle na ten temat :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super ! wiec moge wyciac wszystko ? :) (nie wiedzialem ze nie ma lambdy jak pisalem to moj 1 diesel ) czyli przelot NIC nie zrobi z silnikiem ani turbiną itp ? :) chyba ze ktos jeszcze sie wypowie ze cos komus tam sie stalo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej wpłynie to pozytywnie na silnik i turbinę, bo zmniejszone opory=się mniejszy wysiłek dla turbiny i brak katalizatora = mniej sadzy odkłada się na turbinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciecie wszystkiego ?... hym jednak myslę że tlumik cos tam tlumi :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności