radek777 Zgłoś #1 Napisano 4 Listopada 2010 (edytowane) panowie na forum jest wiele podobnych objawów,ale nie moge dopasowac do mojego przypadku .posiadam ajm 115 audi a4 , gdy jede ze stała predkoscia jest ok, gdy nagle dodam gazu -jedno szarpniecie JAKBY ODCIEŁO PALIWO NA JAKĄS CZĘŚĆ SEKUNDY, W TYM SAMYM MOMENCIE JEST ODCZUCIE JAKBY SILNIK CZY KOŁO PODSKOCZYŁO ,moc ok ,Podczas szybkiego rozpędzania i zmianie biegu sprzegło sie nie slizga,czy to dwumasa ??-przy gaszeniu buja budą prawo lewo,ostatnio miałem okazje zdrzemnąc się na tylnej kanapie z zapalonym silnikiem i troche bujało trzesło (łacznik elastyczny ok)dodatkowo przy dodaniu gazu lubi sciagac(wahacze???)z góry dzieki za zainteresowanie:dolamam Edytowane 4 Listopada 2010 przez radek777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #2 Napisano 4 Listopada 2010 Gościu weź popraw ten post, bo jest ciężki do zkminienia . Błędy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2010 i jak panowie nikt nic nie powie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudyuaz Zgłoś #4 Napisano 6 Listopada 2010 Proponuje zacząć od sprawdzenia poduszek silnika. A o co chodzi ze jak dasz gazu to szarpie ale moc OKej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2010 tak moc ma ze az miło ale gdy dodaje gazu płynnie to jest gid ale jakmu docisne to jakby odcinał i w tym momencie jakby silnik podskakiwał:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariodario1976 Zgłoś #6 Napisano 13 Listopada 2010 (edytowane) To normalne. Też tak mam w swoim a4 pd. Po prostu pedał gazu w podłogę i na ułamek sekundy zanik mocy a potem ciąg. Jest to raczej czas reakcji zamknięcia egr i nabrania odpowiedniej prędkości turba.z odłączonym egr tego niema i ciągnie odrazu. A co do tego podskakiwania to na bank dwumas zaczyna mówić papa. Założ zamach i sprzęgło 1z i będzie gitara. Ja takie mam. Edytowane 13 Listopada 2010 przez dariodario1976 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 13 Listopada 2010 Nie wiem dlaczego wątek założony został w dziale dotyczącym B5 skoro chodzi o audi. Wątek powinien być w dziale ogólnotechnicznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariodario1976 Zgłoś #8 Napisano 13 Listopada 2010 Sorry, this is not possible with your browser. chcę szanownego kolegę uświadomić że vw passat to samochód z grupy vag !!!i technologia oraz podzespoły to to samo i wiedzą i doświadczeniem można się wymieniać. Zwłaszcza że wątek tyczy się silnika ajm który to audi też montowały.koniec ot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2010 (edytowane) :kumpleracja kolego.koledzy dodam ze erg zaslepiony,raz miałem przypadek ze go pociagłem po obrotach i na jednym biegu szarpneło przycieło kilka razy Edytowane 13 Listopada 2010 przez radek777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #10 Napisano 1 Stycznia 2011 koledzy byłem teraz w polsce na 2 tygodnie a auto czekało na parkingu, gdy wyjechałem na autos trade niezle szarpało czy to moze miec zwiazek z ubywajacym płynem hamulcowym ?(pompa vakum czy cos takiego? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #11 Napisano 11 Stycznia 2011 Od tygodnia miałem stuki od strony kierowcy wczoraj zdjałem koło i okazało sie ze koncówka drazka była uszkodzona a klonkretnie cały ten gwint miał luz w srodku gałki-był luz na zawieszeniu i był efekt luznego koła co w odczyciu dawało wrazenia podskakujacego koła weszystkim dziekuje za pomoc i zainteresowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach