krasy31 Zgłoś #21 Napisano 20 Listopada 2010 Witajcie, WIELKIE DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC W ROZWIĄZANIU PROBLEMU Z PRZEDNIMI WYCIERACZKAMI !!! ps. nareperowałem je, działaja jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #22 Napisano 20 Listopada 2010 Witajcie, WIELKIE DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC W ROZWIĄZANIU PROBLEMU Z PRZEDNIMI WYCIERACZKAMI !!! ps. nareperowałem je, działaja jak nowe Może byś napisał co było,może się komuś przyda.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krasy31 Zgłoś #23 Napisano 20 Listopada 2010 Oj, masz rację już pisze. Tak więc, wymieniłem manetkę i nic, wymieniłem przekaźnik 377 i nic juz sie załamalem, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nadal nic. Postanowiłem sprawdzić mechanizm wycieraczek i silniczek, czy może tam coś jest nie tak. Odkręciłem ramiona wycieraczek, zdjąłem je, nastęnie zdjąłem plastik znajdujący się przy szybie przedniej tak aby dostać się do mechanizmu. Nastęnie sprawdziłem czy ramiona działają, działały więc nie były zapieczone. Już nie wiedziałem co może być. Postanowiłem wyjąć cały mechanizm wycieraczek ale przeszkadzała mi plastikowa obudowa zakrywająca moduł komputera (coś takiego) po odkreceniu śrubek zdjąlem górną osłone modułu. Po zdjęciu zauważyłem, że znajdują się tam jakieś przekaźniki oraz bezpieczniki. Jeden z nich ten 25 był całkowicie spalony. Zmieniłem go na nowy i ku mojemu zaskoczeniu wycieraczki zaczęły działać . Skręciłem wszystko i dzialało, chociaż nie do końca, ponieważ bezpiecznik ten z boku po lewej stronie był luźny i raz działalo a raz nie. Poprzeginałęm lekko druciki i jest SUPER, wycieraczki działają. Tak więc zaoszczędziłem na mechaniku i elektryku parę złociszy. Za wszystkie porady BARDZO WAM DZIEKUJE !!! POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartszatki Zgłoś #24 Napisano 29 Grudnia 2010 U mnie też padły dziś rano wycieraczki - objaw: na każdym biegu chodzą mega powoli (pełen ruch zajmuje im około 15sek) a czasem potrafią się zatrzymać na środku szyby. Mam nadzieję, że to nie mechanizm, więc zacznę od bezpiecznika 24 i przekaźnika 377...i tu pytanie - jeśli nie mam przekaźnika na podmianę to jak go sprawdzić? Czy VAG pokaże spalony przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #25 Napisano 29 Grudnia 2010 U mnie też padły dziś rano wycieraczki - objaw: na każdym biegu chodzą mega powoli (pełen ruch zajmuje im około 15sek) a czasem potrafią się zatrzymać na środku szyby. Mam nadzieję, że to nie mechanizm, więc zacznę od bezpiecznika 24 i przekaźnika 377...i tu pytanie - jeśli nie mam przekaźnika na podmianę to jak go sprawdzić? Czy VAG pokaże spalony przekaźnik? Ja bym w tym przypadku stawiał na zacierający się mechanizm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon111 Zgłoś #26 Napisano 30 Grudnia 2010 bartszatki podziel się proszę po diagnozie informacjami co było przyczyną defektu, ja również mam problem z wycieraczami, po dłuższej jeździe (uzytkowaniu wycieraczek) potrafią machnąć np 8, 9 razy na biegu z najmniejszą częstotliwością i też potrafią zatrzymać się na środku szyby.... potem wraca to jakoś do normy.... ale gdzieś jakaś przyczyna jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość słonik Zgłoś #27 Napisano 30 Grudnia 2010 witam miałem taki problem z wycieraczkami jak kupiłem paska stawały wolno chodziły ,przyczyną był zatarty mechanizm wycieraczek rozebrałem jest trochę dłubaniny i kijowy dostęp ale wyczyściłem nasmarowałem i śmigaja jest to wada tych mechanizmów rdzewieja ..pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #28 Napisano 23 Maja 2011 Witam. Panowie przyszła pora na i na moje przednie wycieraczki. Jak do tej pory chodziło wszystko O.K wolno, szybko, czasowe bez najmniejszego problemu. Wczoraj chciałem je włączyć i nic żadnej reakcji. Pare dni wcześniej odłączyłem akumulator ponieważ zauważyłem, że mam tam dość dużo liśći, igieł i innych brudów. Pięknie wszystko odkurzyłem, podłączyłem aku i było ok aż do właczenie wycieraczek. Nie wiem czy to zbieg okliczności czy to ma coś wspólnego. Jak na razie sprawdziłem bezpiecznik jest ok Sciągnąlem ramiona wycieraczek i róbowałęm ruszać mechanizmem recznie, chodzi i rusza się czyli chyba nie jest gdzieś zatarty. Proszę o podpowiedź gdzie najpierw szukać.??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 23 Maja 2011 Witam.Panowie przyszła pora na i na moje przednie wycieraczki. Jak do tej pory chodziło wszystko O.K wolno, szybko, czasowe bez najmniejszego problemu. Wczoraj chciałem je włączyć i nic żadnej reakcji. Pare dni wcześniej odłączyłem akumulator ponieważ zauważyłem, że mam tam dość dużo liśći, igieł i innych brudów. Pięknie wszystko odkurzyłem, podłączyłem aku i było ok aż do właczenie wycieraczek. Nie wiem czy to zbieg okliczności czy to ma coś wspólnego. Jak na razie sprawdziłem bezpiecznik jest ok Sciągnąlem ramiona wycieraczek i róbowałęm ruszać mechanizmem recznie, chodzi i rusza się czyli chyba nie jest gdzieś zatarty. Proszę o podpowiedź gdzie najpierw szukać.??? sprawdź czy napięcie dochodzi do silniczka i podłącz go na krótko do aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #30 Napisano 23 Maja 2011 Dzieki mielke, ale podpowiedz wiecej . Jutro się za to wezmę ale co dalej. załóżmy, że napięcie nie dochodzi .W przeciwnym razie wiadomo silniczek. Czy w tym roczniku 1999 były montowane czujniki otwwarcia klapy? I jest to dla mnie zaskoczenie, że tak od razu ,,NIC,, zero reakcji, a wcześniej żadnych problemów. Dodam, że spryskiacz przód i wycieraczki tylne bez zarzutu, wszystko o.k Myślę,że manetka w porządku??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 23 Maja 2011 Dzieki mielke, ale podpowiedz wiecej . Jutro się za to wezmę ale co dalej. załóżmy, że napięcie nie dochodzi .W przeciwnym razie wiadomo silniczek. Czy w tym roczniku 1999 były montowane czujniki otwwarcia klapy? I jest to dla mnie zaskoczenie, że tak od razu ,,NIC,, zero reakcji, a wcześniej żadnych problemów.Dodam, że spryskiacz przód i wycieraczki tylne bez zarzutu, wszystko o.k Myślę,że manetka w porządku??? napięcie sprawdź miernikiem najlepiej jak nie dochodzi to szukaj przerwy w kablach lub w manetce przyczyna jeśli dochodzi to tak jak piszesz silniczek w twoim raczej nie ma tego czujnika ale głowy nie dam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #32 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) Rafał a do czego mogą iść takie cienkie przewody (dwa) przy wężykach do spryskiwaczy. dochodzą do prawego spryskiwacza. Są napewno nieoryginalne bo całe są zaizolowane?? Edytowane 23 Maja 2011 przez Kris66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 23 Maja 2011 Rafał a do czego mogą iść takie cienkie przewody (dwa) przy wężykach do spryskiwaczy.dochodzą do prawego spryskiwacza. Są napewno nieoryginalne bo całe są zaizolowane?? mogą to być dokładane podgrzewane spryskiwacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #34 Napisano 23 Maja 2011 Witam.Panowie przyszła pora na i na moje przednie wycieraczki. Jak do tej pory chodziło wszystko O.K wolno, szybko, czasowe bez najmniejszego problemu. Wczoraj chciałem je włączyć i nic żadnej reakcji. Pare dni wcześniej odłączyłem akumulator ponieważ zauważyłem, że mam tam dość dużo liśći, igieł i innych brudów. Pięknie wszystko odkurzyłem, podłączyłem aku i było ok aż do właczenie wycieraczek. Nie wiem czy to zbieg okliczności czy to ma coś wspólnego. Jak na razie sprawdziłem bezpiecznik jest ok Sciągnąlem ramiona wycieraczek i róbowałęm ruszać mechanizmem recznie, chodzi i rusza się czyli chyba nie jest gdzieś zatarty. Proszę o podpowiedź gdzie najpierw szukać.??? Sprawdź czy przekażnik od wycieraczek ci się nie wysunął z gniazda,lubi się czasami poluzować.Jest pod kierownicą taki duży ma nr.377.Musisz zdjąć dolną osłonę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #35 Napisano 23 Maja 2011 Najpierw sprawdź miernikiem czy prąd dochodzi na silniczek, możesz szczotki się skończyły. Jak byś potrzebował przekaźnik 377 to mam na zbyciu, odezwij się na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #36 Napisano 23 Maja 2011 ...Wczoraj chciałem je włączyć i nic żadnej reakcji. W mojej renówce było tak samo. Nie działały. Okazało się, że padła masa przy silniczku. Wystarczyło doprowadzić i działa. Nie wiem jeszcze jak to jest w pasku, ale warto sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #37 Napisano 26 Maja 2011 (edytowane) Witam raz jeszcze. Wczoraj posprawdzałem wszystko. Co do przekażnika to nie jestem pewiem ale co mnie zastanawia to to, że na krótko silniczek chodzi. Pomierzyłem też wtyczkę tą co wchodzi do silnika i tam też jest prąd, raz na jednym styku, potem na drugim. Czy jest możliwe aby ten mechanizm co jest przy silniczku ( w środku coś nie łączy???) jest uszkodzony??? Czy można tą ,,górę'' jakoś wymienić czy trzeba z całym silnikiem? Żadnych pomysłow? Edytowane 26 Maja 2011 przez Kris66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #38 Napisano 13 Lipca 2011 Witam. Niedawno musiałem wymienić silniczek od wycieraczek, jakoś ten temat przeszedłem - udało się - Ale praca moich wycieraczek zaczyna się od małego ruchu najpierw w dół (ok 5 cm)a potem dopiero do góry. Jest takie szarpanie. Nie bardzo mi się uśmiecha jeszcze raz to przechodzić tzn. całkowity demontaż i montaż mechanizmu. Co musiałbym ewentualnie zrobić aby zaczynały pracować od razu do góry bez tego szarpania??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #39 Napisano 21 Sierpnia 2011 A ja mam taki problem 1 bieg czasówki działają 2 bieg wolne działają 3 bieg szybkie nie działają i jak spryskuje szybe to spryski działają a wycieraczki nie . Miał ktoś coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grochu366 Zgłoś #40 Napisano 2 Lutego 2020 W dniu 12.11.2010 o 08:09, riccardoa napisał: Dokładnie ten pod plastikowym podszybiem:dobrze,ale skoro niedawno wymieniałeś to raczej nie to.Przekaźnik sprawdzałeś?Bo czasami lubi się poluzować w gnieździe i wystarczy go tylko docisnąć. Dziękuję zbawicielu, dzięki temu co napisałeś wczoraj w deszczu w trasie mogłem jechać dalej. Miłego dnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach