waldek40 Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2006 Witam następny problem jak jest wilgotno samochód nie chce wkręcać się na obroty kable wymieniłem na beru świece wymienione kopułka tez nawet cewkę zapłonową wymieniłem i nic nie pomaga , jakieś propozycje ?może koś miał podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pannonia Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2006 coś podobnego miałem w innym aucie jak miałem do wymiany reduktor (parownik) LPG - jak maż gaz to może tu jest przyczyna. p.s. nie opłaca się tego naprawiać - lepiej wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2006 coś podobnego miałem w innym aucie jak miałem do wymiany reduktor (parownik) LPG - jak maż gaz to może tu jest przyczyna.p.s. nie opłaca się tego naprawiać - lepiej wymienić Gaz mam nowy ma 4 miesiące sekwencja i na gazie się muli i na benzynie może trochę mniej na benzynie, pojechałem w ciemne miejsce ze spryskiwaczem do kwiatów popsikałem na kable i kopułkę ale nie widać żadnego przebicia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2007 problem rozwiązany z muleniem silnika byłem dzisiaj na wymianie filtrów od gazu i przy okazji powiedziałem elektrykowi o swoich problemach z muleniem silnika ( świece ,kable ,kopułka, palec ,cewka) wymienione i nadal muli ( przeważnie jak jest wilgoć ) a facet na to czy była wymieniana sonda lambda, ja mu na to że tak a on że źle zrobiona izolacja łączenia kabelków od nowej sondy że starymi kablami z wtyczką ,mówi mi jak powinna wyglądać prawidłowa izolacja tych przewodów UWAGA jak ktoś nie wie to mówię.. przewody powinny być dobrze przylutowane na to koszulka termokurczliwą na to taśma izolacyjna ( ale nie parciana ) na to wszystko peszelek i końce peszelka zakleić silikonem, jeszcze okazało się że sonda słabą miała masę zrobił dodatkową masę prosto do silnika po takim zabiegu samochodzik śmiga aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mocus Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2007 mozesz dać namiar na tego mechanika ? może i mi pomoże z moim B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondorp Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2007 bardzo ciekawe,mam podobny problem,trzeba sie bedzie przyjzec blizej sondzie,oby pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #7 Napisano 4 Marca 2007 mozesz dać namiar na tego mechanika ? może i mi pomoże z moim B4 pojechałem do niego bo on zakładał mi gaz do auta , zapchały sie wtryskiwacze od gazu a że instalka jest na gwarancji więc musiałem jechać do niego ,z tego co wiem sporo ludzi z Warszawy u niego zakładało gaz widać że gość ma pojecie o swojej robocie ZAKŁAD MECHANIKI POJAZDOWEJ ANDRZEJ BOGUCKI JARNUTY 11 ŁOMŻA TEL.503010038 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #8 Napisano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) problem rozwiązany z muleniem silnika byłem dzisiaj na wymianie filtrów od gazu i przy okazji powiedziałem elektrykowi o swoich problemach z muleniem silnika ( świece ,kable ,kopułka, palec ,cewka) wymienione i nadal muli ( przeważnie jak jest wilgoć ) a facet na to czy była wymieniana sonda lambda, ja mu na to że tak a on że źle zrobiona izolacja łączenia kabelków od nowej sondy że starymi kablami z wtyczką ,mówi mi jak powinna wyglądać prawidłowa izolacja tych przewodów UWAGA jak ktoś nie wie to mówię.. przewody powinny być dobrze przylutowane na to koszulka termokurczliwą na to taśma izolacyjna ( ale nie parciana ) na to wszystko peszelek i końce peszelka zakleić silikonem, jeszcze okazało się że sonda słabą miała masę zrobił dodatkową masę prosto do silnika po takim zabiegu samochodzik śmiga aż miło Miałem to samo, źle zaizolowana sonda, i kompletny brak masy przy sondzie NTK, no ale nikt nie sprawdzil, i było z tym troche problemów. Ale już chodzi jak należy. Niby taka bzdura wkręcona w wydech a tak stresuje człowieka. Nikomu nie życze wyjezdzania ze skrzyzowania z zepsuta(lub zle zamontowana) sonda. Objawy były takie, że ...przy naciskaniu gazu nic sie nie dzieje, moc sinika sie nie zwieksza, ale po nacisnieciu go do konca, do dechy i odczekaniu kilku sekund, silnik nagle zaczyna sie zbierac i mozna jechac ale tylko kawalek. a na postoju poprostu nie trzymał obrotów na ciepłym silniku przy wcisnietym gazie np. na 3000 obrt. Pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2009 przez MsKondri +cytat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eonila Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2010 No dobra a gdzie jest ta sonda lambda w pasku 2.0. benzyna z 93? Szukam fotek po necie i średnio widzę jej umiejscowienie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #10 Napisano 27 Lutego 2010 w katalizatorze lub bezpośrednio przed nim. musisz wejść pod autko i będzie widać takie gówienko umiejscowione na górze wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach