napster Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2010 Tak jak w temacie jak się zabrać za wycięcie od środka katalizatora żeby została sama puszka? Mam VW Passata 1.8T 150KM z dwiema sondami i do tego zastosował bym tulejkę na 2 sonde pomoze ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2010 Watpie zeby jakas tulejka co kolwiek dala, a po co chcesz ten katalizator wycinac? Zamula, brzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2010 Nic nie zamula, nic nie brzeczy tylko po przejechaniu 200km wyskakuje mi blad katalizatora na kompie i i sie zapala check engine pisze ze zbyt slaba sprawnosc katalizatora czyli zapchany czy co, mam juz tulejke a chcialbym tam rure wstawic czy wywalic caly wklad zeby lepiej to chodzilo i denerwuje mnie ciagle kasowanie tego ledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2010 Po pierwsze to nie kasuj ciagle tego bledu tylko sprawdz czy sonda nie ma np. naderwanego kabla albo czy nie jest uszkodzona(jezeli sa obie takie same to je zamien i wtedy sie dowiesz czy to ona czy nie). Po drugi jak nie zamula nie brzeczy to nie jezt zepsuty(ewentualnie jak bardzo chcesz to przedmuchaj go szalejac troche-jakies 15 min na 2,3 do 5, 5500 tysiecy non stop) a wydlubanie to ci da 1 moze 3 konie i nawet roznicy nie poczujesz procz buczenia z pod pedalu gazu. Tak wiec najpierw przdmuchaj, sprawdz i wykasuj blad. Pojezdzij i jak ewentualnie wyskoczy to kombinuj z sondami. Jezeli ci pokazuje zbyt mala sprawnosc kata to mysle ze jest cos nie tak z ta za nim bo ta przed sprawdza spaliny z kolektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2010 Przymierzam się do wycięcia kata tylko zastanawiam się gdzie kupić taką rure żeby ją wspawać w miejsce kata ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2010 Przymierzam się do wycięcia kata tylko zastanawiam się gdzie kupić taką rure żeby ją wspawać w miejsce kata ?? nic nie wstawiaj bo na przegladzie sie beda pluc o to wyciagnij wykrusz metalowym pretem-wkretakiem i bedzie dobrze, w dieslu to inna sprawa niz w benzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #7 Napisano 15 Września 2010 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent taki mam błąd wiec to chyba katalizator, na vagu podczas jazdy sprawdzalem 2 sonde i normalnie pikowala, a jak dalem log podglad kata to tak jakby w polowie byl sprawny, jak jechalem na biegu bez dodawania gazu to kat palil spaliny a jak dodalem gazu to kat sie wylaczal i juz nie palil, wiec no juz nie mam pojecia co robic a blad ciagle jest jak skasuje to zniknie ale znowu po 200km sie zapali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 15 Września 2010 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below ThresholdP0420 - 35-10 - - - Intermittent taki mam błąd wiec to chyba katalizator, na vagu podczas jazdy sprawdzalem 2 sonde i normalnie pikowala, a jak dalem log podglad kata to tak jakby w polowie byl sprawny, jak jechalem na biegu bez dodawania gazu to kat palil spaliny a jak dodalem gazu to kat sie wylaczal i juz nie palil, wiec no juz nie mam pojecia co robic a blad ciagle jest jak skasuje to zniknie ale znowu po 200km sie zapali a jak działa 1 sonda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #9 Napisano 15 Września 2010 no chyba dobrze szczerze to nie sprawdzalem, ale auto pali normalnie nie pali duzo, a po drugie czy ten blad ma cos wspolnego z sonda? czy tylko z katem? ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:14 ---------- jakby była sonda to błąd chyba by mi wyskoczył odrazu i coś o mieszance by było no nie? a nie mam pojęcia już co robić czy to kat czy sonda któraś już nie wiem jak to sprawdzić a błąd który wyskakuje co 200km jest uciążliwy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 15 Września 2010 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below ThresholdP0420 - 35-10 - - - Intermittent taki mam błąd wiec to chyba katalizator, na vagu podczas jazdy sprawdzalem 2 sonde i normalnie pikowala, a jak dalem log podglad kata to tak jakby w polowie byl sprawny, jak jechalem na biegu bez dodawania gazu to kat palil spaliny a jak dodalem gazu to kat sie wylaczal i juz nie palil, wiec no juz nie mam pojecia co robic a blad ciagle jest jak skasuje to zniknie ale znowu po 200km sie zapali 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below ThresholdP0420 - 35-10 - - - Intermittent http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71399&highlight=16804http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17372&highlight=16804 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #11 Napisano 15 Września 2010 mielke czytałem te posty ale co ma sonda do katalizatora gdyby była sonda to by wyskoczył jakiś błąd od niej czyż nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 15 Września 2010 nie zawsze czasem wyskakuje sonda i trzeba sprawdzić obie a potem przymierzyć się do wybicia kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucio210 Zgłoś #13 Napisano 15 Września 2010 witam kolegów.ja mam taki sam problem z katem.bylem u mechaniora,zapuścił test i stwierdził ze kat padnięty.dla mnie to dziwne tym bardziej ze przebieg auta 76000,co z tym dalej robic? ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:03 ---------- zaczęło się od tego ze padła mi cewka a później druga,po przejechaniu 1 km kat rozgrzał się do czerwoności. czy to mogla być przyczyna ze padł kat i czy da się ten problem rozwiązać bez kupowania nowego kata?proszę o poradę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #14 Napisano 15 Września 2010 zaczęło się od tego ze padła mi cewka a później druga,po przejechaniu 1 km kat rozgrzał się do czerwoności. czy to mogla być przyczyna ze padł kat i czy da się ten problem rozwiązać bez kupowania nowego kata?proszę o poradę Całkiem by pasowało.. padnięta cewka nie dawała iskry, nie spalone paliwo poszło w katalizator i go uszkodziło. Ale tylko domyślam się.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucio210 Zgłoś #15 Napisano 15 Września 2010 (edytowane) wszystko na to wskazuje ponieważ wtedy zaczął się problem.jak go rozwiązać? auto w trybie serwisowym drazni Edytowane 15 Września 2010 przez gucio210 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #16 Napisano 16 Września 2010 Panowie a ja mam tak ze nie mialem padnietej cewki ani nic jak kupilem auto to oles mowil ze wymienial jedna cewke no ale wszystko po tym ok bylo, jedynie co mialem uszkodzone to przeplywomierz ale drazni mnie ta kontrolka od spalin no i co z tym fantem zrobić heh, jesli to byla by sonda to bylo by napisane w bledach sterownika a tu nic nie ma o sondzie tylko katalizator .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MauroO Zgłoś #17 Napisano 16 Września 2010 Przymierzam się do wycięcia kata tylko zastanawiam się gdzie kupić taką rure żeby ją wspawać w miejsce kata ?? Proszę http://moto.allegro.pl/1-8t-audi-a4-vw-passat-downpipe-testpipe-b5-b6-i1220918466.html Nie tanie, ale super wykonanie. Sam to mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #18 Napisano 16 Września 2010 A co na przegladzie? Jak spalinki i jaka masz roznice w jezdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #19 Napisano 16 Września 2010 tez widzialem to i chce to zastosowac ale znalazlem na allegro za 349zl a jak na przegladzie i jak auto chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MauroO Zgłoś #20 Napisano 17 Września 2010 A co na przegladzie? Jak spalinki i jaka masz roznice w jezdzie? Bez przesady z tymi przeglądami- spaliny w normie, a turbina szybciej wstaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach