ideally Zgłoś #181 Napisano 17 Lipca 2012 Ciśnienie zmierzone, przy odpalaniu ledwo 2-2,5 bara, to samo podczas jazdy - im większe obciązenie tym bardziej spada, z 3,4 do 3, a czasami nawet do 2,5...Pompa kupiona... i niedlugo montaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #182 Napisano 19 Lipca 2012 (edytowane) Ok. Pompa wymieniona, poprawa spora, cisnienie trzyma o wiele lepiej. Log (1 - 002,115,118) Dziwna rzecz mi powiedzial mechanik, ze przy naciskaniu ostro gazu (co prawda na luzie) rura od intercoolera powinna byc twarda i u mnie jest, ale tylko moment, a za chwile robi sie miekka, czy tak ma byc, czy moze byc nieszczelnosc na intecoolerze? Edytowane 19 Lipca 2012 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #183 Napisano 20 Lipca 2012 jest lepiej ale dalej jest kibel z paliwem dalej sa wtryski zapentlone i turbo prawie dmucha cały czas oprem . Sprawdz jeszcze raz szczelnosc ,pompa paliwa to zamienik czy ori? Takie zachowanie wezy od IC jest normalne przy gaowaniu na luzie .podejrzewam ze ten program jest do bani .przy seryjnych gratach i dobrym programie do 200km nie ma problemu z paliwem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #184 Napisano 20 Lipca 2012 (edytowane) Szczelność przy turbinie i wszystkich wężach posprawdzana. Na jutro umówiony jestem na sprawdzenie nieszczelności IC poprzez jego wymontowanie i ew. uszczelnienie. Pompa zamiennik: dokładnie ten: http://allegro.pl/pompa-paliwa-pompka-passat-b5-fl-skoda-superb-nowa-i2495597213.html Program był robiony na podstawie beznadziejnej serii z tego wychodzi, może dlatego jest jak jest. Po wymianie pompy nie był zmieniany, czy to ma jakiś wpływ? Miałem dziś robić mapę gazu, ale wstrzymam się z tym, bo chcę ogarnąć benzynę i poprawić ew. program. PS: dziwne jest to, że przed wymianą pompy turbinę było słychać w okolicach 2000rpm na dosłownie moment, a teraz słychać ją dłużej w większym zakresie, właściwie tak do 4 tys. później już odgłos silnika zagłusza, wydaje mi się. Dodam, że wymienione są na nowe oryginalne z aso: -cewki -dv -n75 -świece Nie mam póki co żadnych innych pomysłów, skąd problemy są z paliwem. Edytowane 20 Lipca 2012 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #185 Napisano 20 Lipca 2012 to wtakim razie masz kiepskiego tunera jak zrobił ci program na niesprawnym aucie .jakiej firmy jest ten zamienik ?ja bym jeszcze raz zmierzył cisnienie i jesli cisnienie bedzie ok to bym wgrał orginalny program i doprowadził auto do zdrowej seri i dopiero robił program .zdrowa seria bedzie miała od 150- 160 KM . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #186 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) Dwie rury już uszczelnione od intercoolera, pozostałą jeszcze jedna, ktora sie przetarla od plastiku kabelka i cieknie z niej trochę w połowie, wiec po niedzieli dalej bede dzialał. Inrecooler był badany na szczelność i jest szczelny, trochę roboty z jego wyjęciem było, no masakra Ale pozostała rura gumowa blisko turbiny od intercoolera, więc zobaczymy co dalej. Mała pomoc potrzebna. Nie wiem czy ta droższa, od awt, jest w dobrym stanie, bo mocno spocona olejem, choć opis mówi, że jest dobra. Dlatego przedstawiam jeszcze dwie aukcje (i cze te trzy rury są identyczne, choć od starszych 1.8t), która wybrać, tak, żeby była cała, a wiadomo jak to jest... AWT: http://allegro.pl/audi-a6-c5-1-8t-awt-rura-intercoolera-i2483012623.html AEB: http://allegro.pl/rura-turbiny-passat-b5-audi-a4-1-8-t-150km-i2475740369.html inne: http://allegro.pl/przewod-rura-waz-1-8-t-vw-passat-b5-96-00rok-i2501942484.html Którą kupić, bo nowej nie mogę znaleźć, chyba, że ktoś ma w dobrym stanie, to mogę od kogoś z forum łyknąć Edytowane 21 Lipca 2012 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek1 Zgłoś #187 Napisano 21 Lipca 2012 Witam. Podepnę się do tematu Co powiecie o tych logach? Log (0 - 002,115) Log (1 - 002,118) wiem że zawór DV raczej do wymiany a co z kondycją turbiny może jakieś inne spostrzeżenia? aha pierwszy raz porobiłem wykresy także prosze o wyrozumiałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #188 Napisano 21 Lipca 2012 w tych logach wszystko jest ok DV tez nic mu nie dolega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek1 Zgłoś #189 Napisano 22 Lipca 2012 A czy miejsce zaznaczone na wykresie nie świadczy o tym że DV nie domaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #190 Napisano 22 Lipca 2012 to co zaznaczyłes na wykresie nie swiadczy o uszkodzonym zaworze DV . jest to cos normalnego poniewarz od zdiecia nogi z gazy i zamkniecia przepustnicy jest jeszcze potrzebny czas na otwaecie elektro zaworu sterujacego DV-em i samego Dv-łki . jesli miał bys uszkodzony DV miałbys bład a pozatym wzrosło by drastycznie cisnienie . dla przykładu masz tu kawałek logu na nowym DV . 21:16:28.234 BL:115 6400,00 RPM 109,77 % 1460,00 mbar 1460,00 mbar 21:16:28.832 BL:115 6480,00 RPM 106,77 % 1410,00 mbar 1450,00 mbar 21:16:29.436 BL:115 6560,00 RPM 105,26 % 1400,00 mbar 1410,00 mbar 21:16:30.039 BL:115 6600,00 RPM 103,76 % 1400,00 mbar 1410,00 mbar 21:16:30.646 BL:115 6680,00 RPM 100,75 % 1380,00 mbar 1410,00 mbar 21:16:31.248 BL:115 6720,00 RPM 100,75 % 1400,00 mbar 1390,00 mbar 21:16:31.849 BL:115 6800,00 RPM 100,75 % 1380,00 mbar 1420,00 mbar 21:16:32.458 BL:115 6840,00 RPM 89,47 % 1020,00 mbar 1410,00 mbar 21:16:33.049 BL:115 6800,00 RPM 49,62 % 990,00 mbar 1240,00 mbar 21:16:33.663 BL:115 6120,00 RPM 11,28 % 990,00 mbar 1130,00 mbar ideally ja bym wybrał jedna z tych 2 ostatich aukcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek1 Zgłoś #191 Napisano 22 Lipca 2012 OK. Dzięki za wyjaśnienie i zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach