marekbialek Zgłoś #1 Napisano 1 Lipca 2010 Cześć, po VAG'owaniu wygląda tak: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0420 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 05314 000 00000 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 005714 - Please check DTC Memory of Transmission Controller P1652 - 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01011000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 121494 km Time Indication: 0 Date: 2010.07.01 Time: 14:21:02 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 144.0 Nm Speed: 0.0 km/h 0.00 % Voltage: 12.43 V Bin. Bits: 00000001 Bin. Bits: 00000000 Readiness: N/A Thursday,01,July,2010,14:23:21:13314 VCDS Version: Release 908.0 Address 02: Auto Trans Labels: 02E-300-0xx.lbl Control Module Part Number: 02E 300 043 S HW: 02E 927 770 AE Component and/or Version: GSG DSG 070 1302 Software Coding: 0000020 Work Shop Code: WSC 44551 111 44551 1 Fault Found: 17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?) P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Reset counter: 2 Mileage: 121494 km Time Indication: 0 Date: 2010.07.01 Time: 14:20:05 Na całym forum brak rozpisania co te błędy znaczą kto pomoże ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 1 Lipca 2010 jesli masz olej i filtr w porzadku to wyglada na plyte z zaworami.moze zdarzyc sie ze ktorys z nastawnikow puszcza ale wtedy skrzynia w mak jesli ktos sie zajmuje tym.jakies szarpania itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 2 Lipca 2010 Bardzo rzadko, zdarza się delikatne szarpnięcie ale tylko przy zmianie 1 na 2 i w trybie D w trybie S, zero problemów. Wlasnie stuknęło mi 120 tyś, więc czeka mnie wymiana oleju, rozumiem ze to może być powód tego błędu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2010 Olej zmieniony, filtr też, na samym oleju i filtrze nie było widać dużego zużycia, błąd ciągle się pojawia czyli co to może być? Z co oznacza ten drugi błąd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach