Skocz do zawartości
marekbialek

Błędy 17252 (p0868) i 5714 (p1652)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, po VAG'owaniu wygląda tak:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0420

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 05314 000 00000

Fault Codes have been Erased

 

1 Fault Found:

005714 - Please check DTC Memory of Transmission Controller

P1652 - 008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01011000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 121494 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.01

Time: 14:21:02

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 144.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

0.00 %

Voltage: 12.43 V

Bin. Bits: 00000001

Bin. Bits: 00000000

 

 

Readiness: N/A

 

 

 

Thursday,01,July,2010,14:23:21:13314

VCDS Version: Release 908.0

 

Address 02: Auto Trans Labels: 02E-300-0xx.lbl

Control Module Part Number: 02E 300 043 S HW: 02E 927 770 AE

Component and/or Version: GSG DSG 070 1302

Software Coding: 0000020

Work Shop Code: WSC 44551 111 44551

1 Fault Found:

 

17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?)

P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Reset counter: 2

Mileage: 121494 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.01

Time: 14:20:05

 

 

 

Na całym forum brak rozpisania co te błędy znaczą

 

kto pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli masz olej i filtr w porzadku to wyglada na plyte z zaworami.moze zdarzyc sie ze ktorys z nastawnikow puszcza ale wtedy skrzynia w mak jesli ktos sie zajmuje tym.jakies szarpania itp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo rzadko, zdarza się delikatne szarpnięcie ale tylko przy zmianie 1 na 2 i w trybie D

w trybie S, zero problemów. Wlasnie stuknęło mi 120 tyś, więc czeka mnie wymiana oleju,

rozumiem ze to może być powód tego błędu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej zmieniony, filtr też,

na samym oleju i filtrze nie było widać dużego zużycia,

błąd ciągle się pojawia

 

czyli co to może być?

 

 

Z co oznacza ten drugi błąd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności