chemik86 Zgłoś #1 Napisano 23 Czerwca 2010 Byłby ktoś w stanie powiedzieć na podstawie zdjęcia co to jest za motor: http://yfrog.com/6dzdjcie0024bj jak porównywałem z tymi które są na forum to najbliżej mu do Rp ale w rp nie ma tego charakterystycznego UFO i przepływka inna jest i naprawdę nie potrafię nigdzie tego znależć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2010 wygląda na PF lub PB 107/112 KM w każdym razie na pełnym wtrysku, więc to nie jest RP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #3 Napisano 23 Czerwca 2010 no właśnie kurcze nie za bardzo wiem jak się dowiedzieć co to jest, a w sumie muszę wymienić motor (po pierwsze strasznie tłucze się dolna hydrałlika , a po drugie ponad 800000 tysiaków zrobił to raczej emeryturka:D) i głupia sprawa bo nie wiem czego szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2010 Jak jeszcze czytelny, to sprawdź nr na bloku, albo zobacz na wlepce w bagażniku jaki powinien siedzieć, chyba że już motor był swapowany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2010 zaraz pójdę sprawdzić ale już w nic nie wierze:/ w dowodzie jest wpisane że cały wóz to b4 z 1995 roku a po vin i szybach wychodzi że 1989, cudotwórcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) To jest PF 107KM/79KW na 100% jeśli zmieniać to najlepiej na 2E PF czy PB ciężko dostać, gdybyś miał dobrą głowicę to najtaniej pasowałoby kupić sam blok od monowtrysku bo tego jest mnóstwo A w dowodzie masz wpisane b4? ja mam tylko passat 1.8 i nic więej o modelu a rok produkjcji 96:P Edytowane 23 Czerwca 2010 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) na silniku jest nabazgrane 026.103.373 AA, obok 12 i pod tym 3ME, czyli chyba się zgadza, na allegro znalazłem samą głowicę do pf i numer taki sam. A tak abstrachując to mam wpisane B4, rocznik 95 Edytowane 23 Czerwca 2010 przez chemik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2010 Mówisz o numerach na głowicy a nie silniku. NR=r silnika masz zaznaczony na zdjęciu pod króćcem wody jest wypłaszczenie na bloku a na nim numer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2010 (edytowane) a myśli ktoś że to by podeszło?? http://moto.allegro.pl/item1087391086_blok_wal_tloki_komplet_passat_b4_2_0_2e.html no faktycznie z tym numerem, za chwil parę sprawdzę, się wkur... to troszkę rozstrojony jestem:/ sory Edytowane 23 Czerwca 2010 przez chemik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #10 Napisano 23 Czerwca 2010 to jest od silnika 2.0 2E ty masz 1.8 po co ci to skoro masz problemy z głowicą jak pisałeś więc tego powinieneś szukać ewentualnie cały silnik ale 1.8 PF albo PB- są identyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #11 Napisano 23 Czerwca 2010 czyli tak dla upewnienia obojętnie czy kupię PB czy PF to na jedno wyjdzie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2010 napisalem ze sa identyczne same silniki sie nie roznia tylko komputery maja inne no i PF ma sonde. PB czesciej mozna spotkac w golfie 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #13 Napisano 24 Czerwca 2010 dzięki wielkie Panowie, bez pomocy to bym w czarnej d.. był. Kupię PF i będzie spokój, zaczynam się powoli rozglądać. Także pasiu walnie jeszcze z kilka tras i dostanie nowe serduszko:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach