a-s-m-o Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2010 czy moglibyście wypisać objawy jakie występują przy walniętej cewce zapłonowej z modułem, chodzi mi o silnik ahl, ps. mam nadzieje że temat nie poleci do kosza bo taki temat może się przydać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2010 Np.nierówna praca silniika,przerywanie,szarpanie silnika...Nie palenie wszystkich garów itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2010 A jakies bledy w vagu sie pojawiaja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2010 nie ma zadnych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gmkowal Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2010 W VAGu nie bedzie błedów bo nie ma tam zadnych czujników, można sprawdzić napięcie na wtyczce do cewki ma byc napięcie akumulatora czyli ok 12V sprawdzamy miedzy środkowym pinem i masą cewki. Sprawdź krótkie przewody miedzy cewką a 3 i 4 garem, musisz wykrecić cewkę mogą być popękane i przebijać na silnik(wystaczy mała dziurka, tam jest mało miejsca). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam, czy cewka moze miec wplyw na problemy z odpalaniem ? Ostatnio dobrz mi odpala tylko w momencie jak go zgasze i od razu odpale - wystarczy, ze chwile potoi i juz nie odpali za 1 razem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #7 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam objawy padnietej cewki to : nierówna praca silniika,przerywanie,szarpanie,oraz nie bedzie palil na wszystkie gary najlepiej wez sciagnij z cewki przewody wysokiego napiecia i zobacz czy iskra skacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal124121 Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2022 W moim passerati wystąpił teraz taki problem ze check się świeci i gaśnie , a jak już się zaświeci i sprawdzam to pokazuje przerwanie zapłonu cyl. 3 czasami na 2 cyl Czy może być to cewką? Dodam że kable i świecę wymienione przepływomierz powietrza po odpieciu ciut gorzej pracuje silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach