dzidek1988xx Zgłoś #1 Napisano 9 Czerwca 2010 Cześć wszystkim, dzisiaj standardowo wracając na chatę urwał mi się przód osłony podłogowej silnika, jakoś ją załatałem i dojechałem, wstawiłem autko do teścia na kanał w garażu żeby całkiem zdemontować podłogę. Przy okazji demontażu lampką przyświeciłem tam i ówdzie... Zdjęcia ukazują co mnie dziwi i zastanawia. Miejsca lekko uwalone olejem nieopodal miski olejowej, bardziej po stronie pasażera. Skąd mogą być te wycieki? Uszczelka pod głowicą - chyba inaczej się przez nią olej sączy i nie w takich miejscach? Nie wiem o co chodzi, proszę was drodzy o jakieś wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 10 Czerwca 2010 Cześć wszystkim, dzisiaj standardowo wracając na chatę urwał mi się przód osłony podłogowej silnika, jakoś ją załatałem i dojechałem, wstawiłem autko do teścia na kanał w garażu żeby całkiem zdemontować podłogę. Przy okazji demontażu lampką przyświeciłem tam i ówdzie... Zdjęcia ukazują co mnie dziwi i zastanawia. Miejsca lekko uwalone olejem nieopodal miski olejowej, bardziej po stronie pasażera. Skąd mogą być te wycieki? Uszczelka pod głowicą - chyba inaczej się przez nią olej sączy i nie w takich miejscach? Nie wiem o co chodzi, proszę was drodzy o jakieś wskazówki. Przeglądnij dokładnie silnik od góry-bo pewnie stamtąd olej "ucieka".Dobrym rozwiązaniem jest dokładne umycie silnika,pojeździj parę dni i sprawdź-przynajmniej będzie dokładnie widać skąd się olej wydostaje.Patrząc na te foty ciężko jednoznacznie stwierdzić... Patrząc na ostatnie zdjęcie-uprzedzę Twoje następne pytanie-tak,to jest alternator Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #3 Napisano 10 Czerwca 2010 Raczej nie zadalbym pytania o alternator. To bylo raczej pytanie retoryczne z checia upewnienia sie na sto procent. Czym moge umyc te miejsca? Woda z mydlem? Tylko strone pasazera czy caly silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 10 Czerwca 2010 olej cieknie ci z jednego miejsca z gory silnika i splywa po wezach i kablach na dol . wez latarke i sciagnij oslone silnika i szukaj od gory skad zaczyna sie wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #5 Napisano 10 Czerwca 2010 poprostu uszczelki koncza swoja zywotnosc stad ten olej sie zbiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IW4N Zgłoś #6 Napisano 10 Czerwca 2010 a może spod pokrywy zaworów, spod korka? trzeba obejrzeć z góry oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 10 Czerwca 2010 Raczej nie zadalbym pytania o alternator. To bylo raczej pytanie retoryczne z checia upewnienia sie na sto procent. Czym moge umyc te miejsca? Woda z mydlem? Tylko strone pasazera czy caly silnik? Możesz,ale równie dobrze możesz użyć któregoś z preparatów dostępnych na rynku.Spryskujesz nim silnik,odczekujesz z 10 minut i obficie spłukujesz wodą. Tu conieco na temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1752 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burzyk Zgłoś #8 Napisano 10 Czerwca 2010 Mam podobny problem z tym, że u mnie intercooler od strony pasażera też jest w oleju. Mechanicy oglądali auto od góry do doły i nic nie znaleźli. Podobno trzeba rozebrać żeby zobaczyć skąd to leci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #9 Napisano 10 Czerwca 2010 zobacz moze leci z odmy a jak leci z odmy to wyglada tak jak by uszczelka pod miska puszczala ja mialem caly wydech i silnik zachlapany od spodu jak odma puszczala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #10 Napisano 10 Czerwca 2010 uszczelka konczy zywot? To jest maloprawdopodobne, gdyz mialem zrzucana glowice na poczatku roku przy wymianie swiec zarowych. Calosc robiona byla w aso wiec byle czego mi nie wsadzili, prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 10 Czerwca 2010 uszczelka konczy zywot? To jest maloprawdopodobne, gdyz mialem zrzucana glowice na poczatku roku przy wymianie swiec zarowych. Calosc robiona byla w aso wiec byle czego mi nie wsadzili, prawda? raczej byle czego nie wrzucili . zobacz odme a silnik umyj srodkiem do czyszczenia tarcz brake cleaner pozbedziesz sie tlustego a on odparuje w 30 sek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #12 Napisano 10 Czerwca 2010 Dzięki wam a Wojtas powiedz ty mi jeszcze - jakiej firmy polecasz ten Break Cleaner? No i jak go właściwie zaaplikować? Nie pożre mi elementów plastikowych, gumowych i osłon na kablach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13 Napisano 11 Czerwca 2010 jakiej firmy polecasz ten Break CleanerChociażby K2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 11 Czerwca 2010 Dzięki wam a Wojtas powiedz ty mi jeszcze - jakiej firmy polecasz ten Break Cleaner? No i jak go właściwie zaaplikować? Nie pożre mi elementów plastikowych, gumowych i osłon na kablach? uzywam w pracy WURTH czy cos takiego ale musisz sam w sklepie zapytac srodek do czyszczenia tarcz hamulcowych , nie pozreci plastikow nic nie zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 11 Czerwca 2010 uzywam w pracy WURTH czy cos takiego ale musisz sam w sklepie zapytac srodek do czyszczenia tarcz hamulcowych , nie pozreci plastikow nic nie zrobi Używasz go bo akurat dużo warsztatów go zamawia-jest poprostu dobry Ze swoich doświadczeń mogę też polecić taki preparat z firmy Pure Solve-ostrzegam,tani nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach