Michuseler Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2010 Witam Ostatnio będąc w Niemczech spotkałem pare ciekawych B6 w niedrogiej cenie ok. 5.500-6000 Euro, roczniki 2006-2007 przebiegi prawdopodbnie 400-500 tys, diesle 105, 140 kucy, w automacie lub zwykłej. Co sądzicie o takich autach opłaca się je kupowac? Wedlug mnie jedynym minusem jest kolor, choć słyszałem ze jest to folia naklejona na zwykły lakier np. biały. Pozdrawiam i czekam na opinie, poniżej podaje fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #2 Napisano 22 Maja 2010 Szczerze mówiąc, to auta w nie za dobrym stanie, za małą kasę i w większości ładnie zarzygane... Stan techniczny do wglądu na miejscu, nie będzie za dobry... ale kurcze, auto ma jeździć! Co do koloru, dobrze że jest taki i rzuca się w oczy, bo tylko taryfy z DE przyjeżdżalyby do PL i goniliby je jako normalne auta, porażka ale i tak w PL można ładnie się wkopać Z reguly takie auta kupują ludzie, których nie stać na normalne.. tak twierdzi mój znajomy, który sprowadza samochody z DE i Belgii... Czasami wstawia je do kolesia na komis, który sprzedaje taryfy i zazwyczaj śmieszni ludzie je kupują. Oczywiście wszystko dla ludzi, ale moim zdaniem te auta powinny iść na części jak nakręcą już ten milion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2010 Za tą kasę można z pół roku pojeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #4 Napisano 22 Maja 2010 Wolałbym kolego starszego Passka, niz mlodą taryfę.. nawet B5FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michuseler Zgłoś #5 Napisano 22 Maja 2010 Dokładając 1.5k Euro można dostać VW Passat Variant TDI Trend 105 kucy 2006r oczywiscie w Niemczech, auto nie po taxie, wiec oplaca sie dozbierać troche grosza i kupić cos pewniejszego. Ale można brać pod uwage ,że taxa napewno co pewien czas odwiedza serwis, a co jak co u nich auto ,które wozi ludzi musi być sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2010 Wolałbym kolego starszego Passka, niz mlodą taryfę.. nawet B5FL Tutaj przesadziłeś co do B5FL. Jasne ,że bym nie kupił taryfy ale... jakby była biała to ok , modny kolorek i ładny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowal 1978 Zgłoś #7 Napisano 22 Maja 2010 Znajomy miał kiedyś mercedesa w210 z taxi z de kupił za śmieszne pieniądze z przebiegiem na szafie 600 000 i szczerze powiedziawszy gdy by nie buda w kolorze budyniu to pewnie dalej by nim jeździł.Dodam tylko że przez dwa lata zrobił nim prawie 100 000 i zero dokładki,oczywiście poza standardową wymianą.Wydaje mi się że jeżeli auto jest za rozsądne pieniądze to jakiegoś większgo strachu nie ma.Pomijam oczywiście fakt że jak przecietny obywatel naszgo kraju zobaczy taki przebieg na szafie to stwierdzi jednoznacznie złom!!Moim skromnym zdaniem można rozważyć taką ofertę z tym że na spokojnie.Ten mój znajomy który kupił tego mieczysława mówił że w tych autach niektóre części są trwalsze niż w seryjnych.Ja się na tym nie znam ale może faktycznie coś w tym jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2010 Słyszałem, ze jak taxa ma 200 tys km i 2-3 lata, to koleś kręci normalnie raz wiecej, tyle ze nie wpisuje do ksiazki kazdego przegladu z resztą nie tylko oni Za 8K EUR, masz już ciekawe B6 1.9TDI 105KM 7/2006, ostatnio kolega kupił za 8.200 + oplaty granatowy comfortline, alu vw, climatronic, chromy, 189 na blacie, serwisowany, bezwypadek, czyste autko ale Trendline 2005/6 kupisz pewnie poniżej 8 a nawet za 7-7,5 ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:40 ---------- Co do BUDYNIU... ten kolor w DE jest droższy niż np. Mocca która w PL kosztuje 2600zł. Podobno to jakaś specjalna mieszanka lakieru i kosztuje wiecej niż pozostałe ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:43 ---------- Hmm.. TAXI? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=653&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=129249564&pageNumber=2 ale czarne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2010 Za 8K EUR, masz już ciekawe B6 1.9TDI Ale nie mówimy tutaj o silniku ,który się nadaje do mojego traktorka koszącego trawę tylko o czymś lepszym (2.0 170KM , 140 ew nie kupisz za taką cenę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michuseler Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) Sądze ,że dasz rade znaleźć cos za 8k euro ciekawego nawet w 140 kucy. A co do taxów to najwięcej jest ich w Hamburgu i okolicach na sprzedaż, tam kupiłem swojego b5 3b (nie po taxie) ale sporo budyniów tam w komisach stoi, wlasciwie niektóre to same taxy. Na mobile.de sie nie kupuje, tam można spojrzeć i zorientować się na oko w cenach. Jak już to aukcje "new", od prywatnych sprzedawców. Na miejscu można poszukac i dostać taniej. Edytowane 22 Maja 2010 przez Michuseler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #11 Napisano 22 Maja 2010 Wole 105KM i sprawdzoną jednostkę, niż problemy na wejściu i 35KM więcej! Pozdro i koniec ot! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #12 Napisano 23 Maja 2010 jesli chodzi o taxy w niemczech to kilka spostrzezen: -nigdy nie widzialem zeby taka taxa stala zepsuta na drodze, wniosek to ma jezdzic jesli trzeba 24h/dobe wiec nie sadze ze auta to zlomytu wszsytko musi byc zrobione na czas, - obklejona taxa nie jest wcale taka tania i w komisach juz sa posciagane folie co bardzo niszczy lakier bo oni to robia bez uzycia mozgu, - czemu tak duzo nowych aut przyjezdza na czrwonych zjazdowkach gdy mozna wykupic tansze zolte??? bo w czerwonych dostaje sie dokumenty na siebie i nie widac ze bylo wpisane taxi.... moj kolega kupil a6 po taxie 3 letnia i jest bardzo zaadowlony zaplacil duzo mniej a auto sie sprawuje bardzo dobrze, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach