Luki 25 Zgłoś #1 Napisano 20 Maja 2010 (edytowane) Witam mam pytanko w sprawie mojego paska na benzynie nie ma mocy a na gazie idzie jak burza. co to morze być:dolamamDodam jest to 1.8 t 150km 97rok Edytowane 20 Maja 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 21 Maja 2010 Witam mam pytanko w sprawie mojego paska na benzynie nie ma mocy a na gazie idzie jak burza. co to morze być:dolamamDodam jest to 1.8 t 150km 97rok Poczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20247&highlight=benzyna+brak+mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #3 Napisano 21 Maja 2010 Brak mocy na paliwie może oznaczac że masz do wymiany filtr paliwa do sprawdzenia pomka paliwa wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #4 Napisano 21 Maja 2010 ok a czy podłączenie do komputera może wykazać te usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #5 Napisano 21 Maja 2010 ok a czy podłączenie do komputera może wykazać te usterki? Jak najbardziej wskazany jest VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 21 Maja 2010 ok a czy podłączenie do komputera może wykazać te usterki? Podłącz VAG i wrzuć logi na forum-w odpowiednim dziale Chociaż nie wszystko komp może wykazać.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 21 Maja 2010 Jak najbardziej wskazany jest VAG A od kiedy VAG pokazuje defekt filtra paliwa bądź pompy? Jedynie co może wykazać - to wtryski. Na poczatek wymień filtr paliwa. Koszt około 40 zeta, czas wymiany - 20 minut. Mniemam, ze filtra nawet nie wymieniałeś po zakupie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #8 Napisano 22 Maja 2010 filtr paliwa wymienialem jakiś czas temu i przez jakiś czas było ok,a póżniej znowu to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2010 Więc może znowu się zapachał, bo masz sporo syfu w zbiorniku. Ostatnio znajomy opowiadał, ze mu wyciagali pompę, bo siatka osłaniająca, była cała zalepiona syfem i nie dało rady zasysać paliwa z baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2010 A od kiedy VAG pokazuje defekt filtra paliwa bądź pompy? Jedynie co może wykazać - to wtryski. Na poczatek wymień filtr paliwa. Koszt około 40 zeta, czas wymiany - 20 minut. Mniemam, ze filtra nawet nie wymieniałeś po zakupie Nie napisałem kolego że vag wykryje usterkę filtra paliwa i pompki.O tym że do sprawdzenia jest filtr paliwa i pompka napisałem w poście wyżej.Natomiast vag może pomóc w ujawnieniu innej usterki związanej z problemem założyciela tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #11 Napisano 22 Maja 2010 jak tak przyjacielu to jutro sprawdze zbiornik.A jak to nie pomoże to będe szukał magika co coś poradzi.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 22 Maja 2010 Ewentualnie pompa paliwowa ma za słabą wydajność, bo przyszedł może na nia "czas". Skoro na gazie jest OK, to idąc od zbiornika, to jest tylko pompa i filtr. Wtryski bym na razie wykluczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #13 Napisano 23 Maja 2010 :dolamamchciałem dodać jeszcze że tak się dzieje jak dochodzi do 3 tyś.obr.a później to już jakoś lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2010 Bo filtr nie puszcza przy niższych obrotach. Miałem to samo. jak sie bardziej depnęło, to juz szedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2010 albo mamy do czynienia z instalację gazową, której nie straszne jest złe wskazanie przepływomierza. Zawsze warto zrobić logi na LPG i na benzynie kanału 002, żeby zobaczyć co tam mierzy i jak turbo pracuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #16 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) a czy kompóter gazowy ma coś wspólnego z paliwem,bo wydaje mi sie że po wizycie u gazownika na paliwie stracił moc Edytowane 2 Czerwca 2010 przez tony_w ORTOGRAFIA !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach