jaxik Zgłoś #101 Napisano 18 Lutego 2016 Dziwna sprawa z tym DPF. U mnie pojawiła się ropa w oleju i od razu oddałem auto do serwisu. Powodem jest chyba 2 razy przerwany cykl wypalania, nie miałem pojęcia że robię coś nie tak. Jeżdżę tylko "w trasie" tzn odcinki po 20 km 2 lub 4 razy dziennie z tym że to na szwedzkiej drodze szybkiego ruchu, praktycznie cały czas 90km/h i szósty bieg (manual). Domyślam się że w takich warunkach ciężko o prawidłowe wypalanie? Przebieg 123 tys km, rocznik 2011. Świeżo co zrobiony serwis 120tys km także na szczęście długo nie jeździłem z tym rozrzedzonym olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidor84 Zgłoś #102 Napisano 31 Grudnia 2023 W dniu 16.05.2010 o 10:24, poldeczek1 napisał: ciekawe ktoredy wedlug wac nadmiar tego paliwa dostaje sie do oleju??? ecu pewnie i podaje wiecej paliwa a ono wypala sie w calosc (wyzsze obroty )i a nie dostaje sie do oleju jest jednak droga ktoredy moze sie dostac są to uszczelniacze pompowtryskow w poprzednim modelu byl to nagminny problem od drgania wycieraly sie gniazda pompek i paliwo przedostawalo sie do oleju podobno w naszych furkach problem ten poprawiono podobno ps. przeciez mozesz wywalic dpf koszt ok 1000-1500 zł Witam, mam właśnie problem z podnoszącym się stanem oleju a czy mógł byś napisać jak naprawić ten problem z tym uszczelnieniem i jaki jest koszt remontu mniej więcej z góry dziękuję pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach