Skocz do zawartości
Kiero144

Temperatura tarcz hamulcowych

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej zeby nie miał :( ale tak pytanie do przodu ile kosztuje wymiana lozysk w wadliwej piascie cana czesci plus robota?? czy trzeba wymieniac odrazu stronami?? tzn L+P czy mozna tylko na jednej wadliwej??

zwichrowana tarcza moze miec przebieg taki ze bedzie udezała w klocek prawda. zresztą jutro zamówie, albo odrazu kupie nowe to we wtorek bedzie wiadomo co jest przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze nowe kupione ori VW, cos okolo 250zł z dobra znizka jutro wymiana:) oby to było to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale też się doczepie do tematu, mam taki problem wymieniłem właśnie tarcze+klocki na tylnej osi i w lewym tylnym kole słyszę szorowanie, metaliczny dźwięk:dolamam, to klocki trą o tarczę bo widać na nowej tarczy widać ślad jest to ślad przez cały odwód tarczy wysokości koło 20 mm umieszczony nie mal pośrodku tarczy, czy to jest normalne?

2 koło bez zarzutów nic nie szoruje, nie widać żadnych śladów.

proszę o szybką pomoc.

z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam ale też się doczepie do tematu, mam taki problem wymieniłem właśnie tarcze+klocki na tylnej osi i w lewym tylnym kole słyszę szorowanie, metaliczny dźwięk:dolamam, to klocki trą o tarczę bo widać na nowej tarczy widać ślad jest to ślad przez cały odwód tarczy wysokości koło 20 mm umieszczony nie mal pośrodku tarczy, czy to jest normalne?

2 koło bez zarzutów nic nie szoruje, nie widać żadnych śladów.

proszę o szybką pomoc.

z góry dziękuje

 

Bardzo możliwe że jest coś wbite w klocek i szlifuje po tarczy-sprawdź to zanim wykończysz tarczę ;) Możliwe jest też że tłoczek ciężko chodzi/nie odbija do końca i dlatego ociera klocek o tarczę.Mam nadzieję że tak szybka odpowiedź Cię satysfakcjonuje ;) Pzdr.

P.S. dodam jeszcze od siebie że po wymianie staraj się hamować odpowiednio wcześniej i nie za mocno żebyś nie przegrzał/przypalił klocków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego może coś Ci się przykleiło do klocka ,albo klocek w tym miejscu ma wybrzuszenie.Pojeździj trochę i powinno się dotrzeć,Ślad powinien być na prawie całej szerokości tarczy..U mnie po wymianie tarcz i klocków musiałem rozbierać i regenerować zaciski bo mocno trzymały i hamulce mi się grzały ,po regeneracji jest:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szybcy jesteście, dziękuje a dodam że zacisk jest wilgotny od giętkiej rurki tej która doprowadza płyn zaradzicie coś na to?

Edytowane przez amatorxyz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaradzicie coś na to

 

Wymienić przewód,może być popękany ,gdyż jest on tam dość mocno zgięty.

 

http://www.aukcjoner.pl/gallery/002261802-.html#I1

Edytowane przez M1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj to chyba nie od mojego modelu ten przewód u mnie jest krótszy i tam jest jakieś przejście z cienkiego na grubszy, muszę popatrzyć dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szybcy jesteście, dziękuje a dodam że zacisk jest wilgotny od giętkiej rurki tej która doprowadza płyn zaradzicie coś na to?

 

Przewód wymień i po sprawie ;)http://193.23.48.135/item1052077030_przewod_hamulcowy_audi_a4_vw_passat_b4775.html http://www.motoneo.pl/t/z1/FEB14048

Sprawdź jeszcze dokładnie jaki masz i czy to ta długość.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oj to chyba nie od mojego modelu

 

Sory ,nie ten model auta.U mnie idzie taki jak Ci pokazałem

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no Panowie rozebrałem poczyściłem wszystko ładniutko dla czystego sumienia ;)

ten pasek narazie zostawiłem bo nie mam gdzie go kupić dziś.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, lekko się sączy płyn z tłoczka wypływa spod osłonki gumowej dosłownie kropla 2, może 3 kapnęło:dolamam. na zdrowy rozum tak być nie powinno, narazie pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej, bede obserwował płyn hamulcowy w zbiorniczku. orientujecie się czy jest jakiś zestaw naprawczy tego tłoczka, lub jakaś regeneracja wchodzi w grę? Nie wiem ile to może kosztować bo to pewnie z całym korpusem trzeba kupować.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no Panowie rozebrałem poczyściłem wszystko ładniutko dla czystego sumienia ;)

ten pasek narazie zostawiłem bo nie mam gdzie go kupić dziś.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, lekko się sączy płyn z tłoczka wypływa spod osłonki gumowej dosłownie kropla 2, może 3 kapnęło:dolamam. na zdrowy rozum tak być nie powinno, narazie pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej, bede obserwował płyn hamulcowy w zbiorniczku. orientujecie się czy jest jakiś zestaw naprawczy tego tłoczka, lub jakaś regeneracja wchodzi w grę? Nie wiem ile to może kosztować bo to pewnie z całym korpusem trzeba kupować.

Pozdrawiam

 

Wiem że tłoczek da się osobno kupić,tą gumę chyba też.Ale wydaje mi się że lepiej kupić całość i wymienić.Możesz wzrokkowo oszacować jak tłoczek wygląda,musi być idealnie gładki bez żadnych wżerów czy głębszych rys ponieważ płyn będzie wyciekał,lub kapał tak jak w Twoim przypadku.Jeszcze jedna rzecz-tłoczek pracuje swobodnie?Bo powinien lekko "chodzić".Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy swobodnie chodził. Wkręcałem go przyrządem, obie strony tak samo raczej się wkręcały lekki opór czuć było ale nie namęczyłem się nad tym skoro także wkrętakiem też można by było wkręcić, ale niech już będzie zrobione zgodnie z przepisami ;)

jak ten korpus się fachowo nazywa?

Wymienialiście go może, znacie jakiś numer czy coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy swobodnie chodził. Wkręcałem go przyrządem, obie strony tak samo raczej się wkręcały lekki opór czuć było ale nie namęczyłem się nad tym skoro także wkrętakiem też można by było wkręcić, ale niech już będzie zrobione zgodnie z przepisami ;)

jak ten korpus się fachowo nazywa?

Wymienialiście go może, znacie jakiś numer czy coś?

 

Archiwum ;)http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-10634.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego są zestawy naprawcze tłoczków cały bez tłoczka kosztuje ok 20 zł z tłoczkiem 55 zł wiem bo sam robiłem niedawno u siebie,dobra firma która zajmuję się tymi gumkami to autofren.do tego pasta w tubce aby tłoczki się nie zapiekały i będzie:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podlacze sie jesli mozna ja z kolei na taki problem z hamulcami ze tyl malo co bierze i juz nie wiem gdzie szukac pzryczyn plyn nowy powietrza nie ma help mi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz i wyczyść prowadzenie klocków jak i prowadzenie zacisków. Nasmaruj wszystko i złóż - powinna być poprawa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nasmaruj wszystko

 

 

:crazy:

 

 

jakbys tak smarowal to przednie hamulce zostaw :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:crazy:

 

 

jakbys tak smarowal to przednie hamulce zostaw :kumple

E tam...Przecież klocki trzeba najbardziej nasmarować żeby nie tarły za bardzo bo to czasami słychać :lol

EOT

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozbierz i wyczyść prowadzenie klocków jak i prowadzenie zacisków. Nasmaruj wszystko i złóż - powinna być poprawa :D
po nasmarowaniu niech zrobi test na zamknietej drodze bo w innych warunkach moze nie zauwazyc poprawy ( czytaj moze nie zdazyc )

 

 

ale tak na serio moze kolego wkrecasz sobie srubke z hamulcami ze slabo tyl bieze bo hamulce tyl tak maja robic podczas hamowania przednia os hamuje bardziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności