lopsol Zgłoś #21 Napisano 9 Maja 2010 Lepiej zeby nie miał ale tak pytanie do przodu ile kosztuje wymiana lozysk w wadliwej piascie cana czesci plus robota?? czy trzeba wymieniac odrazu stronami?? tzn L+P czy mozna tylko na jednej wadliwej?? zwichrowana tarcza moze miec przebieg taki ze bedzie udezała w klocek prawda. zresztą jutro zamówie, albo odrazu kupie nowe to we wtorek bedzie wiadomo co jest przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopsol Zgłoś #22 Napisano 10 Maja 2010 Tarcze nowe kupione ori VW, cos okolo 250zł z dobra znizka jutro wymiana:) oby to było to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatorxyz Zgłoś #23 Napisano 7 Lipca 2010 przepraszam ale też się doczepie do tematu, mam taki problem wymieniłem właśnie tarcze+klocki na tylnej osi i w lewym tylnym kole słyszę szorowanie, metaliczny dźwięk:dolamam, to klocki trą o tarczę bo widać na nowej tarczy widać ślad jest to ślad przez cały odwód tarczy wysokości koło 20 mm umieszczony nie mal pośrodku tarczy, czy to jest normalne? 2 koło bez zarzutów nic nie szoruje, nie widać żadnych śladów. proszę o szybką pomoc. z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 7 Lipca 2010 przepraszam ale też się doczepie do tematu, mam taki problem wymieniłem właśnie tarcze+klocki na tylnej osi i w lewym tylnym kole słyszę szorowanie, metaliczny dźwięk:dolamam, to klocki trą o tarczę bo widać na nowej tarczy widać ślad jest to ślad przez cały odwód tarczy wysokości koło 20 mm umieszczony nie mal pośrodku tarczy, czy to jest normalne? 2 koło bez zarzutów nic nie szoruje, nie widać żadnych śladów. proszę o szybką pomoc. z góry dziękuje Bardzo możliwe że jest coś wbite w klocek i szlifuje po tarczy-sprawdź to zanim wykończysz tarczę Możliwe jest też że tłoczek ciężko chodzi/nie odbija do końca i dlatego ociera klocek o tarczę.Mam nadzieję że tak szybka odpowiedź Cię satysfakcjonuje Pzdr. P.S. dodam jeszcze od siebie że po wymianie staraj się hamować odpowiednio wcześniej i nie za mocno żebyś nie przegrzał/przypalił klocków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #25 Napisano 7 Lipca 2010 Kolego może coś Ci się przykleiło do klocka ,albo klocek w tym miejscu ma wybrzuszenie.Pojeździj trochę i powinno się dotrzeć,Ślad powinien być na prawie całej szerokości tarczy..U mnie po wymianie tarcz i klocków musiałem rozbierać i regenerować zaciski bo mocno trzymały i hamulce mi się grzały ,po regeneracji jest:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatorxyz Zgłoś #26 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) szybcy jesteście, dziękuje a dodam że zacisk jest wilgotny od giętkiej rurki tej która doprowadza płyn zaradzicie coś na to? Edytowane 7 Lipca 2010 przez amatorxyz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #27 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) zaradzicie coś na to Wymienić przewód,może być popękany ,gdyż jest on tam dość mocno zgięty. http://www.aukcjoner.pl/gallery/002261802-.html#I1 Edytowane 7 Lipca 2010 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatorxyz Zgłoś #28 Napisano 7 Lipca 2010 oj to chyba nie od mojego modelu ten przewód u mnie jest krótszy i tam jest jakieś przejście z cienkiego na grubszy, muszę popatrzyć dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #29 Napisano 7 Lipca 2010 szybcy jesteście, dziękuje a dodam że zacisk jest wilgotny od giętkiej rurki tej która doprowadza płyn zaradzicie coś na to? Przewód wymień i po sprawie http://193.23.48.135/item1052077030_przewod_hamulcowy_audi_a4_vw_passat_b4775.html http://www.motoneo.pl/t/z1/FEB14048 Sprawdź jeszcze dokładnie jaki masz i czy to ta długość.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #30 Napisano 7 Lipca 2010 oj to chyba nie od mojego modelu Sory ,nie ten model auta.U mnie idzie taki jak Ci pokazałem Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatorxyz Zgłoś #31 Napisano 7 Lipca 2010 no Panowie rozebrałem poczyściłem wszystko ładniutko dla czystego sumienia ten pasek narazie zostawiłem bo nie mam gdzie go kupić dziś. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, lekko się sączy płyn z tłoczka wypływa spod osłonki gumowej dosłownie kropla 2, może 3 kapnęło:dolamam. na zdrowy rozum tak być nie powinno, narazie pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej, bede obserwował płyn hamulcowy w zbiorniczku. orientujecie się czy jest jakiś zestaw naprawczy tego tłoczka, lub jakaś regeneracja wchodzi w grę? Nie wiem ile to może kosztować bo to pewnie z całym korpusem trzeba kupować. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #32 Napisano 7 Lipca 2010 no Panowie rozebrałem poczyściłem wszystko ładniutko dla czystego sumienia ten pasek narazie zostawiłem bo nie mam gdzie go kupić dziś. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, lekko się sączy płyn z tłoczka wypływa spod osłonki gumowej dosłownie kropla 2, może 3 kapnęło:dolamam. na zdrowy rozum tak być nie powinno, narazie pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej, bede obserwował płyn hamulcowy w zbiorniczku. orientujecie się czy jest jakiś zestaw naprawczy tego tłoczka, lub jakaś regeneracja wchodzi w grę? Nie wiem ile to może kosztować bo to pewnie z całym korpusem trzeba kupować. Pozdrawiam Wiem że tłoczek da się osobno kupić,tą gumę chyba też.Ale wydaje mi się że lepiej kupić całość i wymienić.Możesz wzrokkowo oszacować jak tłoczek wygląda,musi być idealnie gładki bez żadnych wżerów czy głębszych rys ponieważ płyn będzie wyciekał,lub kapał tak jak w Twoim przypadku.Jeszcze jedna rzecz-tłoczek pracuje swobodnie?Bo powinien lekko "chodzić".Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatorxyz Zgłoś #33 Napisano 7 Lipca 2010 czy swobodnie chodził. Wkręcałem go przyrządem, obie strony tak samo raczej się wkręcały lekki opór czuć było ale nie namęczyłem się nad tym skoro także wkrętakiem też można by było wkręcić, ale niech już będzie zrobione zgodnie z przepisami jak ten korpus się fachowo nazywa? Wymienialiście go może, znacie jakiś numer czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #34 Napisano 7 Lipca 2010 czy swobodnie chodził. Wkręcałem go przyrządem, obie strony tak samo raczej się wkręcały lekki opór czuć było ale nie namęczyłem się nad tym skoro także wkrętakiem też można by było wkręcić, ale niech już będzie zrobione zgodnie z przepisami jak ten korpus się fachowo nazywa? Wymienialiście go może, znacie jakiś numer czy coś? Archiwum http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-10634.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #35 Napisano 8 Lipca 2010 Kolego są zestawy naprawcze tłoczków cały bez tłoczka kosztuje ok 20 zł z tłoczkiem 55 zł wiem bo sam robiłem niedawno u siebie,dobra firma która zajmuję się tymi gumkami to autofren.do tego pasta w tubce aby tłoczki się nie zapiekały i będzie:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malydzo Zgłoś #36 Napisano 9 Lipca 2010 witam podlacze sie jesli mozna ja z kolei na taki problem z hamulcami ze tyl malo co bierze i juz nie wiem gdzie szukac pzryczyn plyn nowy powietrza nie ma help mi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #37 Napisano 10 Lipca 2010 Rozbierz i wyczyść prowadzenie klocków jak i prowadzenie zacisków. Nasmaruj wszystko i złóż - powinna być poprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #38 Napisano 10 Lipca 2010 nasmaruj wszystko jakbys tak smarowal to przednie hamulce zostaw :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #39 Napisano 11 Lipca 2010 jakbys tak smarowal to przednie hamulce zostaw :kumple E tam...Przecież klocki trzeba najbardziej nasmarować żeby nie tarły za bardzo bo to czasami słychać EOT Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #40 Napisano 11 Lipca 2010 Rozbierz i wyczyść prowadzenie klocków jak i prowadzenie zacisków. Nasmaruj wszystko i złóż - powinna być poprawa po nasmarowaniu niech zrobi test na zamknietej drodze bo w innych warunkach moze nie zauwazyc poprawy ( czytaj moze nie zdazyc ) ale tak na serio moze kolego wkrecasz sobie srubke z hamulcami ze slabo tyl bieze bo hamulce tyl tak maja robic podczas hamowania przednia os hamuje bardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach