konradk11 Zgłoś #1 Napisano 22 Kwietnia 2010 Zastanawiam sie ile moze taki silnik przejechac bez koniecznosci remontu lub jakis kosztownych napraw. Chodzi mi ta wersje mocniejsza np 115, 130hp. Jesli ktos jest obeznany w tym temacie to prosze sie podzielic wiedza ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mci Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2010 ciężko powiedzieć, napewno mogą dużo, pół miliona wyczynem nie jest;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2010 Silnik jak silnik - byle miał olej wymieniany na czas, filtry, nie pałować na zimnym i będzie terkotał no nawet do 1mln (700-800tyś jako taksówki robią bez problemu). Jedynym zmartwieniem jest turbo z VNT - np. AFN/AWX. Natomiast turbo na WG jest praktycznie niezniszczalne (byle by za dużo nie dmuchało) - jak np. w AHU. Wałkami nie ma się co martwić - jedynie w wersji 2.5TDI V6 są z nimi problemy. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passkono Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Mój ma 550tys jest ok.:serducho Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez passkono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2010 115, 130hp Mój rozleciał się po 350kkm. Więc wystawiłem pozostałosci po nim na sprzedaż. Miałem telefony od ludzi którzy mieli taką samą usterkę jak ja i to przy przebiegach ca 300kkm. Zawsze to samo. Rozlatują się panewki wału korbowego.Dotyczy ATJ,AJM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 26 Kwietnia 2010 Rozlatuja sie szklanki popychaczy,silnik zaczyna glosniej chodzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 84 Zgłoś #7 Napisano 28 Kwietnia 2010 marlew dokładnie tak jak piszesz a co do tdi vw to jesli bedziesz zmieniał olej filtry i po ostrej jezdzie nie bedziesz zaraz gasił silnika to posmigasz dość długo bez awari ja mam swojego tdi od ponad 5ciu lat ma 300....tys i wymieniłem tylko pąpke od sprzęgła i hamulców to wszystko ale trzeba dbac o silniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2010 AFN 99r. 370 tys. bez problemu śmigał, oryginalna turbina, zużycie oleju Castrol 10W/40 1L na 10 tys. km. ( Mobilu więcej pobierał - 1L na 8tys. km. ) oczywiście dalej cieszy nowego właściciela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2010 Ostatnio z taxi u mojego mechaniora stał AJM z 540 tys przebiegu, i miał padnietą turbine, po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze ma 840 tys:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łazik Zgłoś #10 Napisano 7 Maja 2010 Miałem do czynienia z AWX 600tys i cały czas jeździł na pełnym syntetyku. W okolicach 350-400tys nowe turbo i pompki, uszczelki przy zaworach i wale korbowym bo trochę oliwy kapało, natomiast i tak nie trzeb było dolewać. W środku nie wyglądał tak źle, nie zdziwiłbym się gdybym zobaczył go kiedyś na allegro z przebiegiem 200tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriso Zgłoś #11 Napisano 15 Maja 2010 jeśli będzie zadbany i zdrowy silnik to spokojnie doczeka się sporego przelotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bennyx Zgłoś #12 Napisano 17 Maja 2010 jak zadbany, serwisowany i co potrzeba wymienione na czas to spokojnie polata dużo dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #13 Napisano 18 Maja 2010 (edytowane) nasz kolega ma w Swoim AVf z 2004 roku 630000 i z autkiem nic się nie dzieje, pompki idealne, oleju nie bierze:) Edytowane 19 Maja 2010 przez Weso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #14 Napisano 21 Maja 2010 OT AVf z 2004 roku 630000 na blacie też tyle ma:?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike81 Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2013 a co z wersja AVF? Ja mam paska 130km z 2002 i ma przebieg 240tys, wszystko na czas itp i śmiga jak trzeba, ale wiecznie chodził nie będzie, dlatego jak dojeździ do 350tys to będę szczęśliwy Myslalem o zmianie na B6 ale chyba nie ma sensu się w to pakować... Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhy Zgłoś #16 Napisano 20 Stycznia 2013 Widziałem na sprzedaż B5 tdi, nie wiem jaki motor dokładnie i miał 716000, sprzedajacy zaproponował mi przejazdzke "po placu" Auto jak najbardziej OK, puscił czarna chmurke przy odplaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1813 Zgłoś #17 Napisano 22 Czerwca 2014 Miałem Borę AJM na liczniku miała prawie 550 tyś a kto wie ile naprawdę śmigała aż miło Kat out, zaślepienie egr... Dobry olej + filtry. Problemu żadnego nie miałem z tym silnikiem gdzieś na pewno jeszcze śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach