Skocz do zawartości

Łazik

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Łazik

  • Urodziny 02.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BoatCity

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dzięki, samochodem jeździ moja druga połówka, a ja wsiadam jak coś trzeba naprawić/wymienić dlatego za bardzo nie wiem. Sam już mam inny samochód więc ETKA przez przypadek wywalona z dysku. Odnośnie filtra - to nie mam pojęcia czy z podgrzewaczem - ale skoro etka pokazała tylko ten numer to chyba tak?? EDIT: sprawdziłem 8D0127435 - katalog IC pokazuje knecht KC80 - z tego co pamiętam to ten.
  2. hej, potrzebuję numery: przednie klocki hamulcowe filtr paliwa B5 FL - WVWZZZ3BZ2E267260 z góry dzięki.
  3. AVB ponad 210 tyś. olej zawsze 10w40 wymiana co 15tys, najpierw był Castrol, od wymiany do wymiany wziął maks 150-200 ml, teraz jest Motul i od 2 wymian praktycznie nie widzę różnicy na bagnecie wcale. A więc to nie prawda, że 1.9tdi musi brać olej, po prostu jest masa miejsc gdzie może uciekać, np turbo, egr, uszczelniacze zaworów, pierścienie, uszczelka przy wale itd itd. Oczywiście pomijam długie odcinki z prędkościami >160km/h - wtedy to musi się gdzieś trochę rozszczelnić.
  4. Miałem do czynienia z AWX 600tys i cały czas jeździł na pełnym syntetyku. W okolicach 350-400tys nowe turbo i pompki, uszczelki przy zaworach i wale korbowym bo trochę oliwy kapało, natomiast i tak nie trzeb było dolewać. W środku nie wyglądał tak źle, nie zdziwiłbym się gdybym zobaczył go kiedyś na allegro z przebiegiem 200tys
  5. Felgi jeździły na V GTI, którego znajomy właśnie sprowadził z Niemiec i teraz chce zmienić na ori z GTI (jak ten Niemiec mógł zmienić ori felgi z GTI? sic!). To chyba były te felgi (dokładnie już nie pamiętam bo widziałem je tylko 1 raz na żywo). Wzorek całkiem fajny,,, kurcze no muszę się jeszcze poważnie zastanowić.
  6. Znajomy ma do sprzedania ładne felgi 17/7 z golfa V, tyle tylko, że nie wie jakie tam jest et... z tego co wiem to tam będzie et 54 lub 50. I tutaj moje 2 pytania: - może ktoś się orientuje czy wszystkie golfy V w 17" miały et 54/50, czy może były też inne? - et 54/50 bez dystansów raczej na pewno nie podejdzie, bo będzie obcierać o wahacz, w takim razie jakie dystanse? i czy jest sens zakładać dystanse czy odpuścić temat?
  7. Łazik

    Podwójny SMIC

    A u mnie zupełnie odwrotnie, na co dzień jeżdżę passatem właśnie ze względu na oszczędności
  8. Jak chcesz naprawdę generalny remont, to możesz wymienić: -pierścienie -uszczelniacze zaworów -splanowanie głowicy -nowa uszczelka pod głowicę -panewki -ewentualnie korby i tłoki, -wal korbowy raczej powinien być ok, ale jak wszystko to wszystko ;p
  9. Do Passata B5FL czyli B3G występował tylko i wyłącznie torsen! Nie zależnie od wersji i silnika. Wiąże się to z tym, że silnik siedzi tu wzdłużnie, a w grupie VAG wszystkie wzdłużne mają torsena. W Passacie B6 silnik siedzi poprzecznie i dlatego mamy haldex'a.
  10. Łazik

    1.9 tdi

    Nie zrozumieliśmy się, wiadomo że turbo od AWX'a lepsze od turbo z AFN'a. Mi tylko chodziło o to, że dokładając do całej operacji kilka groszy na zakup 216 lub 230 można uzyskać około 165km. A teraz to mamy zupełnie niewykorzystany potencjał turbiny, a jak zmienimy wtryski to wpakujemy się w niepotrzebne koszta korekty softu. A tak w ogóle to gratulację, bardzo się cieszę, że przybywa grono ludzi poprawiających seryjne silniki
  11. Łazik

    1.9 tdi

    hm.... nie wiem czemu w takiej kolejności, ale ja bym najpierw zmienił jeszcze wtryski na 216 albo 230, a dopiero później brał się za soft, bo tak to trzeba będzie korektę robić. A wtryski i tak pewnie zmienisz, bo jeśli nie to sens wkładania turbo od AWX'a żaden.
  12. Dokladnie, płyn hamulcowy jest dość silną substancją i samoczynnie nie straci swoich właściwości. Jedyne co mu zagraża to woda, a skoro jest szczelnie zamknięty to nie ma najmniejszych przeszkód do jego użycia.
  13. Nie ma z nimi najmniejszego problemu. Jeździ już sporo auto z DSG, zarówno 2.0tdi jak i 2.0tfsi z momentem 370-380nm i skrzynie nie protestują.
  14. Wytrzyma, w AVB sprzęgło ma taką samą średnicę jak w AWX'ie, więc spokojnie wystarczy.
  15. skoro już ktoś odkopał to i ja skorzystam ;p Problem u mnie ten sam, no właśnie prawie ;p Otóż czasami zapala mi się lampka od hamulców (!) i pojawiają się 3 sygnały dźwiękowe, natomiast nie pali się lampka od ABS'u. Co to może być? Dodam, że dzieje się to po przejechaniu kilkudziesięciu metrów, a nie od razu po odpaleniu silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności