Skocz do zawartości
Robert2905

olej w zbiorniczku wyrównawczym i spalanie oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam duży problem z moim Passatem 1,9 TDi 115 KM AJM 2000r w zbiorniczku od płynu chłodzącego mam olej. Silnik pali olej ponieważ muszę go co jakiś czas dolewać i wydech jest też od niego brudny :dolamam niekiedy też świeci mi kontrolka od oleju ale jak sprawdzam jego stan to jest w pożadku. Silnik miał planowana głowice było jakieś wyszczerbienie które zostało zaspawane i oczywiście do tego nowa uszczelka. Wcześniej miał jeszcze wymianianą chłodniczke oleju. Proszę o rady bo już mnie denerwuje ten samochód co chwile u mechanika a nadal to samo. A i jeszcze dodam że przed zmianą uszczelki auto nie brało oleju.:wsciekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanik spier... delikatnie sprawe skoro masz olej w plynie chlodnicy nie brykaj tym autem bo go dobijesz

 

podepnij sie tutaj bo za duzo postow bedzie to chodzi o to samo a tam juz ludzie o tym pisza http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21392&highlight=olej+chlodnicy

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mechanik do kitu to juz wiem .. ale co z tym olejem jeszcze czemu kontrolka świeci i auto go pali. Może to ma znaczenie ale jak zrobili ta uszczelkę to jacyś inteligętni uczniowie u mechanika popier.. węże od turbiny i żona zrobiła tak z dobre 40 Km nie dostało przez to turbo po tyłku ?? tego mechanika już na pewno nie odwiedze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no mechanik do kitu to juz wiem .. ale co z tym olejem jeszcze czemu kontrolka świeci i auto go pali. Może to ma znaczenie ale jak zrobili ta uszczelkę to jacyś inteligętni uczniowie u mechanika popier.. węże od turbiny i żona zrobiła tak z dobre 40 Km nie dostało przez to turbo po tyłku ?? tego mechanika już na pewno nie odwiedze
mysle ze nic sie turbo nie stalo a olej ci bieze bo wywala ci go do plynu z chlodnicy a kopci bo spalasz go tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to raczej pewne ze uszczelka spierniczona czy jeszcze pozostaje uszkodzony blok silnika ??jakie były by tego objawy?? bo po tym wszystkim już nie wiem co o tym myśleć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to raczej pewne ze uszczelka spierniczona czy jeszcze pozostaje uszkodzony blok silnika ??jakie były by tego objawy?? bo po tym wszystkim już nie wiem co o tym myśleć.

moze gdzies jeszcze byla uszkodzona glowica czego nie zauwazyli teraz mozesz gdybac co i jak musisz sciagac gore ale zanim to zrobisz weliminuj chlodniczke

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7998&highlight=chlodniczka+oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłodniczka też już była wymieniona od niej zaczęliśmy ale nic nie dało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chłodniczka też już była wymieniona od niej zaczęliśmy ale nic nie dało

poczytaj ten link wyzej i sciagaj glowice niestety :( nic nie pomoge wiecej przypuszczam ze mechanik kozia **** nie dopatrzyl czegos i glowica jest padaczka musisz ja ogladnac dokladnie ! oddaj auto mechanikowi co go robil i niech rozklada potem zabierz glowice od niego i pokaz komus z innego warsztatu daj na flaszke i niech sprawdza jak padnieta to kup gdzies uzywke

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uczniowie u mechanika popier.. węże od turbiny i żona zrobiła tak z dobre 40 Km nie dostało przez to turbo po tyłku

Mogło dostać, skoro nie było smarowania.

tego mechanika już na pewno nie odwiedze

A ja bym właśnie odwiedził i przeprowadził poważną rozmowę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

 

Olej dostał sie do zborniczka wyrownawczego plynu chłodzacego. Chłodniczka oleju byla sprawdzana pod ciśnieniem i była ok. Mechanik stwierdzil ze poszla uszczelka pod glowica miedzy kanalikiem wodny a olejowym. Głowica zostala splanowana, wyminiono kilka rzeczy(uszczelniacze zaworowe, szklanki, panewki itp). Po przejechaniu 150km olej znowu dostaje sie do zbiorniczka wyrownawczego. Macie jakies pomysly gdzie olej moze dostawac sie do ukl. chlodzenia?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony do prawidłowego działu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie jakies pomysly gdzie olej moze dostawac sie do ukl. chlodzenia?

 

Wymienił śruby głowicy na nowe? , płukał układ -może obecny olej w zbiorniku to pozostałośći z przewodów i chłodnicy.

 

Chłodniczka sprawdzana pod ciśnieniem ale istnieje możliwość że puszcza tylko jak jest gorąca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

srub nie wymienial, ukl. zostal przeplukany. Nowa chlodniczka zamowiona i bd sprawdzac na nowej. Czuje ze to moze byc chlodniczka jest to samo co bylo przed wymiana uszczelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowa chlodniczka zamowiona i bd sprawdzac na nowej.

 

Wystarczyło odpiąć od niej przewody wodne , spiąć je razem , zalać płyn i pojeździć , jeśli z krućców wodnych nie będzie wydostawał się olej to chłodniczka ok.

 

A śruby należało wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zrobimy tak jak piszesz z ta chłodniczką oleju. Slyszales jeszcze o jakis innych przypadkach wykluczajac chlodniczke oleju i dobrze zmontowana głowice? Bo mowil mi jeszcze o opcji peknietego bloku gdzie ta opcja raczej nie jest mozliwa na 98%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności