dempci Zgłoś #1 Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, mam pytanie odnośnie wymiany zegarów z' bez kompa" na "z kompem', czy takie zegary z kompem od paska z 2006r 2.0 TDi beda pasowaly do paska z 2005 1.9 TDi? Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez dempci sprecyzowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2010 Do 3bg po lifcie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #3 Napisano 8 Kwietnia 2010 ja mam passata b6 3c z 2005r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2010 W B6 masz tylko podział na benzynę i diesel, reszta będzie pasować... Musisz dołożyć manetkę do obsługi kompa (jaką akurat mam na zbyciu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2010 ja przy okazji zmiany zegarow tez chce tempomat dolozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2010 nie będzie taki prosty i tani zabieg wymiany zegara nie przyglądałem się dokładnie tematowi ale od 07.2006r zegary przeszły modyfikacje i w/g mnie musisz kupić wersje do 06.2006r. nowszy może nie pasować od strony elektronicznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2010 To 3c byly z silnikami 1,9 przeciez 3bg po lifcie koncowe roczniki byly juz z silnikami 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2010 no i tego sie boje ze jak kupie zegary od 2006 i wyzej to moga nie pasowac:/ a takie od maja 2005 do czerwca 2006 bardzo trudno znalezc;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #10 Napisano 8 Kwietnia 2010 To 3c byly z silnikami 1,9 przeciez Były, 1.9TDI PD 105KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #11 Napisano 8 Kwietnia 2010 no i tego sie boje ze jak kupie zegary od 2006 i wyzej to moga nie pasowac: Nie wiem czy będę p&p ale da się podłączyć. Da się również białe z rocznika 2009, bez problemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #12 Napisano 9 Kwietnia 2010 Zegary podłączasz i od razu działają. Do swojego 2007 znalazłem też 2007 i długo to nie trwało! Nawet przebieg prawie się zgadzał. To właśnie w zegarach powyżej 2006 trudniej (czyt. drożej) ustawić przebieg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2010 a czyli jednak beda pasowaly do mojego paska z 2005r. no to gites;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #14 Napisano 9 Kwietnia 2010 wszystko będzie pasowało tylko ciekawe co zrobicie z immo ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #15 Napisano 9 Kwietnia 2010 Immo nie ma w zegarach w B6. Jest w całej gamie innych modułów ale nie w zegarach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #16 Napisano 9 Kwietnia 2010 dobra kolega forumowicz m3iaz na privie bardzo mi dobrze to wytlumaczyl wiec zamykam temat, dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #17 Napisano 9 Kwietnia 2010 Immo nie ma w zegarach w B6. Jest w całej gamie innych modułów ale nie w zegarach ciekawe czy auto odpali bez zegara ??? ( stacyjka, zegar, ster silnika ) to komplet i bez zgrania auto nie odpali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2010 No bez zegara nie, bo obwód elektryczny musi byc zamkniety. Pamietaj ze z wiekszości zegarów mozna wyciąc iMMO - z reszta on jest na innym adresie , i zegary to jeden sterownik a immo to drugi: Tu masz przykład z Tourana Adres 17: Zest.wskaźników Nr seryjny: 1T0 920 871 A Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDD 0812 Adres 25: Immobiliser Nr seryjny: 1T0 920 871 A Komponent: IMMO VDD 0812 a Tu z passata: Address 17: Instruments Part No SW: 3C0 920 871 HW: 3C0 920 871 Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614 Address 25: Immobilizer Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: IMMO 042 0383 Widac wyraźnie ze immo siedzi w module komfortu ktory ma ten sam NR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #19 Napisano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) szkoda bym dalej się rozpisywał, zainteresowany wymianą kolega zapewne napisze jakie napotkał problemy i koszty z tym związane jeżeli zdecyduje się na wymianę zegara oczywiście robiąc tak jak u białych ludzi nie w stylu immo. OFF !!! Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #20 Napisano 11 Kwietnia 2010 Poniżej aukcja z dużym fisem do dieselka.... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=995668717 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach