kenor18 Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2010 witam mam nastepujacy problem a mianowiceie brak ssania ale tylko na gazie na benzynie wszystko jest ok a na gazie lipa,zastanawiam sie co jest odpowiedzialne w instalacji za ssanie bo to meczace zaczeło sie robic.silnik 1.8 monowtrysk,parownik zrobiony(tomassetto) swiece przewody filtry nowe,wtrysk czyszczony,i na zimnym nie moge odpalic ,a jak odpale z benzyny przelacze na gaz to telepie calym autem miga kontrolka ladowania za niskie obroty dopiero ladnie pracuje w tem pow 70 stopni.i co sie moze dziac ma ktos z Was pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.s Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2010 pojedź je gazowników do to wygląda na parownik-tam następuje rozprężenie gazu ale sprawdź też reduktor pezy butli-tam są takie 2 zaworki czasem mechanicy je zakręcają jak coś robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2010 Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Wygląda to na niedogrzany reduktor, zobacz czy jest ciepły. Do sprawdzenia będzie też poduszka pod wtryskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2010 plyn obieg wszystko elegancko poduszka pod wtryskiem tez ok.i na benzynie ssanie jest a na gazie lipa,jakies oddzielne czujniki sa czy co juz nie wiem.bylem u gazownikow powiedzieli zostawic samochod beda szukac a mnie nie stac za grzebanie w aucie policza kosmiczna kase. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2010 Nie ma oddzielnych czujników. Jeśli chodzi dobrze na benzynie a kuleje na gazie, poduszka pod wtryskiem jest sprawna to pozostaje tylko reduktor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2010 a komputer gazu ma cos do tego?/ hmm a co moze dziac sie z reduktorem nowe membarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.s Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) membrany nowe ale może źle wyregulowany-sprawdź czy w ogule dochodzi gaz do parownika, może elektrozawór nie otwiera się Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez robert.s poprawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #8 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) no zaraz pujde kablem pstrykne elektrozawory zobaczymy czy da jakis efekt. nie wiem czy moze miec wpływ to ze cewki na elektrozaworach sa pekniete wtrysnolem gaz ale nic nie pomoglo;/ Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez kenor18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2010 a komputer gazu ma cos do tego? Podaj nazwę komputera. Więc rozumiem że instalacja na silnik krokowy, nie na śrubę, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #10 Napisano 2 Kwietnia 2010 parownik tomasetto AG,brak krokowca zwykly register sruba a komuter to nie wiem nazwy pozdzierane;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #11 Napisano 2 Kwietnia 2010 Więc komputer nie ma nic do tego bo nie ma sterowania krokowcem. Pozostaje reduktor ew. praca silnika na benzynie i na gazie jednocześnie. Zdejmij pokrywę z wtrysku i zobacz, czy przy włączonym zapłonie nie kapie paliwo z wtryskiwacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #12 Napisano 2 Kwietnia 2010 a tak zapytam co sie moze dziac z reduktorem niedawno regenerowany?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 2 Kwietnia 2010 a tak zapytam co sie moze dziac z reduktorem niedawno regenerowany? Trudno powiedzieć... Ale czasami sama wymiana membran nie pomaga.1. Jaki był powód regeneracji? 2. Czy po regeneracji auto chodziło na gazie dobrze? 3. Ile od czasu regeneracji przejechałeś km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #14 Napisano 2 Kwietnia 2010 jak zakupilem auto jakies 3 tys km temu zregenerowalem parownik dla swietego spokoju objawy byly te same myslalem ze pomoze,po regeneracji nic nie pomoglo moze mniej pali ,przejechalem jakies 6 tys km na tym parowniku zregenerowanym. niechce kupowac nowego parownika w ciemno jak by nic mu nie pomoglo szkoda troche kasy,sprubuje podmienic moze parownik od kogos jak sie uda rzeby miec pewnosc mialem juz 4 auta w gazie i tak jeszcze nie mialem.myslalem ze to silniczek krokowy przy wtrysku ale na benzynie ladnie chodzi to chyba odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #15 Napisano 2 Kwietnia 2010 sprubuje podmienic moze parownik od kogos jak sie uda rzeby miec pewnosc mialem juz 4 auta w gazie i tak jeszcze nie mialem.myslalem ze to silniczek krokowy przy wtrysku ale na benzynie ladnie chodzi to chyba odpada No właśnie - podmień parownik, bo wszystko jednak wskazuje na niego. "Silnik krokowy" choć koło krokowego to on nawet nie leżał można sprawdzić - pisałem na forum nie raz jak to się robi, ale jeśli na benzynie jest ok to raczej nie będzie jego wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #16 Napisano 3 Kwietnia 2010 A ja zapytam się kto regulował tobie instalację? Mi po regeneracji ustawił gazownik i za cholerę nie chodził zimny tzn nie trzymał obrotów. Ustawiłem sobie w ten sposób http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=738027&postcount=65 i palił mi w największe mrozy. Ustawiałem też reduktor Tomasetto w astrze i nie mogłem ustawić go żeby chodził zimny na wolnych obrotach. Spalanie było super, ciepły też chodził elegancko a zimny nie miał obrotów, ustawiłem tym sposobem i też pomogło- spalanie zostało a obroty trzyma super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #17 Napisano 3 Kwietnia 2010 ustawial gazownik ale cos marudzil na ten parownik,spalanie mam srednie ok 13l w miescie na trasie ok 10-11 ,noi na zimnym wariuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #18 Napisano 3 Kwietnia 2010 zrob tak jak w poscie do ktorego masz link i bedzie dobrze a spalanie to troche za wysokie masz jak na monowtrysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach