Angelus Zgłoś #21 Napisano 15 Marca 2010 zastanawiam sie czy tej calej historii i wlepek nie da sie spreparowac na potrzeby handlarzy??] ks serwisową zawsze da się podrobić ale historii w bazie VW już raczej nie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #22 Napisano 15 Marca 2010 ks serwisową zawsze da się podrobić ale historii w bazie VW już raczej nie..... W Warszawie podobno jeden komis i historię robi w ASO, ale tylko w jednym mają możliwość. W innych już przeglądy i naprawy są prawdziwe... i przebieg wychodzi na jaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #23 Napisano 16 Marca 2010 Cytat:Napisał Croko to co ile w tym silniku sie rozrzad wymienia ??? przy ok. 120 000km. W tym roczniku wymienia się po 150tkm wg serwisu.Jeżeli Twój ma 146tkm to napewno nikt nie wymieniał rozrządu przed samą sprzedażą a zostawił to dla nstępnego właściciela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #24 Napisano 16 Marca 2010 Polak potrafi, ja sprawdzalem w dwu niezaleznych ASO, a historia jest nie z Polski...na zachodzie na taka skale takiej bezczelnosci w cofaniu licznikow, podrabianiu ksiazek i historii serwisowych nie ma.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #25 Napisano 16 Marca 2010 na zachodzie na taka skale takiej bezczelnosci w cofaniu licznikow, podrabianiu ksiazek i historii serwisowych nie ma.. Na zachodzie to tylko polacy tak to robią........ Jak napisał kolega " polak potrafi" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #26 Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) W tym roczniku wymienia się po 150tkm wg serwisu Normalnie pasek do wymiany przy 120tkm (weryfikacja przy 90tkm) a w passatach po/od (tu jest właśnie duża rozbieżność zdań) roczniku 2007 interwał wydłużono do 150tkm - silniki 2.0TDI, moim zdaniem lepiej wymienić pasek szybciej i mięć święty spokój niż potem się martwić. Edytowane 16 Marca 2010 przez Michał2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #27 Napisano 17 Marca 2010 Normalnie pasek do wymiany przy 120tkm (weryfikacja przy 90tkm) a w passatach po/od (tu jest właśnie duża rozbieżność zdań) roczniku 2007 interwał wydłużono do 150tkm - silniki 2.0TDI, moim zdaniem lepiej wymienić pasek szybciej i mięć święty spokój niż potem się martwić. W dieslu: RM 2005 i 2006 (czyli jak masz 5 i 6 w VINie) był rozrząd co 120kkm. Od RM 2007 (siódemka i wyżej w VINie) wymiana co 150kkm. Nie rozumiem jakie jeszcze macie wątpliwości i rozbieżność zdań? Czy to co piszą w książce serwisowej jest ciężko zrozumieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #28 Napisano 17 Marca 2010 jakie jeszcze macie wątpliwości i rozbieżność zdań? W tym momencie już żadnych...:kumple Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aki Zgłoś #29 Napisano 22 Marca 2010 różnie to bywa jedni podają, jedni sprzedają taką informację nie wiem od czego to zależy. Powinni podawać wszystko i tedy by nie było nabijania w butelkę klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekmaciek Zgłoś #30 Napisano 12 Sierpnia 2011 Czy mógłby ktoś poprostu wrzucic skany polskiej książki serwisowej zamiast tłumaczyc? Byłoby łatwiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #31 Napisano 9 Stycznia 2012 Czy mógłby ktoś poprostu wrzucic skany polskiej książki serwisowej zamiast tłumaczyc? Byłoby łatwiej... ponawiam prośbę, ja posiadam b6 z 2007 roku, czy ktoś mógłby podać skany tych stron które wkleiłem, może macie wykaz czynności obsługowych dla B6 w dieslu po 2007? chodzi mi tu np o wymiane oleju, płynu hamulcowego, nie wiem np co robić przy dpf? itd itd pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #32 Napisano 9 Stycznia 2012 może macie wykaz czynności obsługowych dla B6 w dieslu po 2007? chodzi mi tu np o wymiane oleju, płynu hamulcowego, nie wiem np co robić przy dpf? itd itd może się przyda http://instrukcja.pl/i/porady_vw_passat_b6_pl#photo_top http://instrukcja.pl/i/instrukcja_obslugi_vw_passat_b6_pl_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #33 Napisano 9 Stycznia 2012 dziekuje, jestem juz w posiadaniu ksiazek ktore podales, szukam czegos konkretniejszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #34 Napisano 9 Stycznia 2012 ponawiam prośbę, ja posiadam b6 z 2007 roku, czy ktoś mógłby podać skany tych stron które wkleiłem,[ATTACH=CONFIG]74234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74237[/ATTACH] może macie wykaz czynności obsługowych dla B6 w dieslu po 2007? chodzi mi tu np o wymiane oleju, płynu hamulcowego, nie wiem np co robić przy dpf? itd itd pozdrawiam Mariusz Mariusz tutaj masz wprawdzie nie skan ale przetłumaczone strony książki serwisowej (post 68). http://forum.vw-passat.pl/threads/1278-ksiazka-serwisowa?p=1529144&viewfull=1#post1529144 Tak na marginesie to strasznie się dziwię, że nikt nie chce zrobić skanu kilku czystych stron książki serwisowej PL. :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #35 Napisano 9 Stycznia 2012 ja miałem sewisowane do konca i auto było kupione w volsburgu auto było od pracownika fabryki a tez sie wachałem na dzien dzisiejszy mam 170 tkm i juz przymierzam sie do wymiany rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #36 Napisano 10 Stycznia 2012 ja miałem sewisowane do konca i auto było kupione w volsburgu auto było od pracownika fabryki a tez sie wachałem na dzien dzisiejszy mam 170 tkm i juz przymierzam sie do wymiany rozrządu dla Twojego silnika wymiana wg ksiażki bodajże przy 180 tkm, u mnie w TDI wymienili w Niemczech przy 150 tkm, teraz mam ponad 230 i zastanawiam się kiedy wymienić 2 raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach