GeSt Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2010 Witam mam taki problemik ze skrzynia gdy robię tak zwany kick down obroty wskakują na niższe lecz samochód nie przyśpiesza tak jak by jednak nie zmienił biegu. Czy może miał ktoś taką przypadłość albo wiem ktoś o co chodzi ?? bo ja już nie ogarniam dodam że olej i filtr w skrzyni zostały wymienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2010 A podpinałeś pod kompa żeby zczytać błędy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2010 Witam mam taki problemik ze skrzynia gdy robię tak zwany kick down obroty wskakują na niższe lecz samochód nie przyśpiesza tak jak by jednak nie zmienił biegu.Coś chyba ci się pomyliło bo KICK DOWN to wciśnięcie gazu do oporu aby skrzynia dobrała bieg do obrotów i szybkości. Czyli po wciśnięciu pedału gazu obroty skaczą do góry a nie spadają i to powoduje zmianę biegu na niższy oraz odpowiednie przyspieszenie auta co się powinno wykorzystywać podczas wyprzedzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2010 Jaceq masz racje mój błąd obroty wskakują na wyższe lecz samochód nie chce przyspieszać podpiołem pod kompa z czytałem błąd i co śmieszne to go zapomniałem :debil a problemik dalej jest (na silniku błąd 00575) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2010 Jaceq masz racje mój błąd obroty wskakują na wyższe lecz samochód nie chce przyspieszać podpiołem pod kompa z czytałem błąd i co śmieszne to go zapomniałem :debil a problemik dalej jest (na silniku błąd 00575) co do błędu z silnika http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5934&highlight=00575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2010 Hmm co do tego błędu silnika to wszystko kumam ale chodzi mi głównie o tą skrzynie czy ktoś wie co to może być dodam tylko że nie zawsze tak się dzieje. Ale najczęściej gdy jestem na jakimś górzystym terenie skrzynia zaczyna wariować ja w gaz obroty rosną a samochód nie przyspiesza. Więc panowie pomóżcie !!! :**** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2010 podaj kod błędu skrzyni a będzie łatwiej dojść co ją boli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Radian Zgłoś #8 Napisano 15 Marca 2010 u mnie coś takiego czasami sie pojawiało - musiałem niestety regenerować konwerter. Przy okazji został wymieniony koszyczek - a jak już robota w skrzyni - to całe czyszczenie zaworków i pełna wymiana oleju. Na razie wszystko gra. Zobaczymy po 1000km jak to się będzie sprawować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 15 Marca 2010 u mnie coś takiego czasami sie pojawiało - musiałem niestety regenerować konwerter. Przy okazji został wymieniony koszyczek - a jak już robota w skrzyni - to całe czyszczenie zaworków i pełna wymiana oleju.Na razie wszystko gra. Zobaczymy po 1000km jak to się będzie sprawować. ale pewnie kolo 4000 zł zostawiłeś w u mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2010 (edytowane) Ok ludziska mam już ten błąd: 18171 - Shift Lock Solenoid (N110): Open Circuit P1763 - 35-10 - - - Intermittent Tylko jakoś nie mam pojęcia co to a w spisie błędów jakoś go ni ma wiec proszę o rady i porady ps- a jak sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką?? :P Edytowane 17 Marca 2010 przez GeSt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2010 przesunięta blokada elektromagnetyczna (obwód otwarty) poszukaj N110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach