2czarny Zgłoś #21 Napisano 12 Października 2011 mimo tego specjaliści próbują.... Czy firma CDR jest coś warta bo taką chcę kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #22 Napisano 6 Stycznia 2014 Witajcie. Nie zakładam nowego tematu a zapytam w tym; Czy to jest przepływomierz (czujnik) ???Ten zaznaczony na czerwono? https://imagizer.imageshack.us/v2/560x420q90/842/8bak.jpg A żółtym kolorem co zaznaczyłem- co to jest? A czy to odma poniżej na czerwono?czy jej część? https://imagizer.imageshack.us/v2/560x420q90/21/g3et.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #23 Napisano 6 Stycznia 2014 U mnie objawy były(są) następujące, gdy zrzucałem bieg obroty spadały do 300-400 po czym z powrotem na 900, wyczyściłem przepustnice i pomogło ale czasem zdarzy się tak, że obroty spadną do 800 i wrócą do 900 nie tak często jak przed czyszczeniem. Na gazie auto "pryka" co nie ma miejsca na benzynie. Jak wyżej gdy wcisnę gaz do końca mija pół sekundy zanim silnik zareaguje (opóźniona reakcja na gaz) jedyny błąd jaki mi pokazuje VAG to błąd sondy lambda. Byłem z tym u jednego mechanika który powiedział mi, że te 1,6 tak mają.. :ocochodzi w co nie wierzę. Pozdrawiam Suruwa/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #24 Napisano 6 Stycznia 2014 U mnie objawy były(są) następujące, gdy zrzucałem bieg obroty spadały do 300-400 po czym z powrotem na 900, wyczyściłem przepustnice i pomogło ale czasem zdarzy się tak, że obroty spadną do 800 i wrócą do 900 nie tak często jak przed czyszczeniem.Na gazie auto "pryka" co nie ma miejsca na benzynie. Jak wyżej gdy wcisnę gaz do końca mija pół sekundy zanim silnik zareaguje (opóźniona reakcja na gaz) jedyny błąd jaki mi pokazuje VAG to błąd sondy lambda. Byłem z tym u jednego mechanika który powiedział mi, że te 1,6 tak mają.. :ocochodzi w co nie wierzę. Pozdrawiam Suruwa/ Mam podobnie, opóźniona reakcja, też błąd sondy lambda - nie wiem czy wymieniać czy jak? Na LPG i benzynce słabszy jest niż kiedyś. A podpowiesz mi co to jest na w/w fotkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #25 Napisano 6 Stycznia 2014 Specjalistą nie jestem ale czerwony kolor to przepływomierz, a czy to odma ? moim zdaniem tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #26 Napisano 6 Stycznia 2014 Ok, dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #27 Napisano 6 Stycznia 2014 Tak to odma. Tez powinna byc szczelna. A to na zolto to zawor odpowietrzenia zbiornika paliwa, zazwyczaj cyka jak szalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mazoch Zgłoś #28 Napisano 23 Września 2017 (edytowane) Witam wszystkich miłośników passata. Czytając wpisów na forum. Wzięło mnie natchnienie by opisać swój problem. Miałem te same problemy. Czyszczenie przepustnicy. Wymiana przepływomierza, świec, kabli. Wymiana pompki paliwa wymiana filtra paliwa. I tak dalej. Bez zmian. Aż pewnego razu pewien mlody człowiek wpadł na pomysł by sprawdzić napiecie na świecy. Okazało sie ze mam wadliwa cefke zaplonową. Okazalo się ze wada fabryczna. Po wymianie problem znikł. I wracajac do tego młodego czlowieka to teraz widze u niego w kolejce same passaty. I chlopak mi sie chwali że dzięki mi odnawia żywotność aut. I zazwyczaj cewki siadają. 8cec03054ffdbd4f5bcfe8824cc2 Edytowane 23 Września 2017 przez Mazoch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach