SlawekS Zgłoś #1 Napisano 1 Marca 2010 Witam. Mam instalacje sekwencyjną Dt Gas system, a dokładnie Gas Tech 600S. Od pewnego czasu mam tak że po dłuższym postoju ciężko mi zapala, musze kręcić go z 5 sekund. Jak jest ciepły to palił od pierwszego. Jak wyłączę go na benzynie to nastepnego dnia rano pięknie odpala. Więc wina jest w instalacji gazu, a dokładnie albo reduktor albo wtryskwiacze leją mi gaz do dolotu i jak go odpalam to jest zbyt bogata mieszanka(paliwo i gaz) i go zalewa. I tu moje pytanie: 1. Mam reduktor SGI REVO, na jaki go teraz wymienić?? Ten reduktor ma zintegrowany elektrozawór. 2. Wtryskiwacze mam Intech GTI 01, 2 omowe, myslałem zeby je wymienić na Magic Jety, 3 omowe, dobry wybór?? Bo Valteki to chyba taki sam szit jak to co mam teraz. Mam zamiar jeszcze troche tym autem pojeździć, także chciałbym dobre rzeczy zakupić. I żeby to wszystko współgrało z tą instalacją. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3bar Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2010 najpierw moim zdaniem sciagnij podcisnienie co idzie z kolektora ssacego do reduktora i je zaslep jesli problem sie pojawi to masz reduktor walniety jesli nie to wtryskiwacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #3 Napisano 1 Marca 2010 Zdjąłem to podcisnienie, i wsadziłem końcówkę w słoiczek z wodą ( tak wyczytałem na elektrodzie) i zaczęły lecieć niewielkie bąbelki. Więc to reduktor. A przy okazji wymieniłbym i te wtryskiwacze bo mnie wkurzają, nie dość ze są strasznie głosne to musze je co miesiac czyscic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #4 Napisano 1 Marca 2010 Na 100% masz walnięty reduktor i on przepuszcza Ci gaz i stąd problemy z porannym rozruchem.Wtryskiwacze Magic Jet to dobry wybór a co do reduktora to każdy po jakimś czasie puszcza także wybór należy do ciebie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2010 No wiesz mój padł po 25tys km więc dziekuję, bo wiecej takiego samego nie kupię. Dlatego szukam porady żeby kupić pożądny ten reduktor. Czy po wymianie reduktora trzeba przeprowadzać kalibrację itp?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #6 Napisano 1 Marca 2010 Po wymianie reduktora muszą ustawić ciśnienie a na oko tego się nie da.Ja reduktor miałem EG150KW i pad po 40 tysiącach(na gwarancji ) teraz mam tłoczkowy podobno bardzo wydajny ,zobaczymy.Polecają jeszcze skorpiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #7 Napisano 1 Marca 2010 (edytowane) Witam ,niekoniecznie reduktor padł,może elektrozawór gazowy jest walniety i puszcza gaz na reduktor, u mnie tak było a sprawdzic łatwo wystarczy zakrecic zawór na butli wypalic gaz z instalacji do konca aż zgasnie i zostawic na noc i rano odpalenie na benzynie i sprawa jasna,co do wtryskiwaczy to lepiej nie pchac sie w magicjety bo ostatnio niesa najlepszej jakosci i same z nimi problemy lepiej dołorzyc i kupic matrixy Edytowane 1 Marca 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #8 Napisano 1 Marca 2010 Marcin007.Jak zakręcisz gaz w butli i wypalisz resztę z przewodów to co ma Ci się ulatniać?Elektrozawór też oczywiście można przeczyścić ten na butli jak i ten w reduktorze.Na początku też myślałem że to elektrozawór ale niestety trzeba było wymienić reduktor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #9 Napisano 1 Marca 2010 Tyle że u mnie w sekwencji nie ma zaworu przy butli do zakręcenia. teraz mam tłoczkowy Nie bedę się wygłupiał i kupował reduktora tłoczkowego do 115KM U mnie elektrozawór jest zintegrowany z reduktorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #10 Napisano 1 Marca 2010 nie ma zaworu przy butli do zakręcenia. Nie będę się na 100% sprzeczał ale raczej w każdej butli jest zawór do zakręcania. Nie bedę się wygłupiał i kupował reduktora tłoczkowego do 115KM Oczywiście w twoim przypadku wystarczy jakiś słabszy ja zmieniłem na tłoczkowy jak mi koników przybyło.A jeżeli chodzi o wtryskiwacze to w matriksach cała cewka jest zintegrowana i nie da się jej rozebrać i jak ci padnie jedna cewka to musisz wymieniać cało listwę a w magic jet cewki są osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #11 Napisano 1 Marca 2010 (edytowane) U mnie na 100% nie ma zaworu do zakręcania przy butli bo sprawdzalem. Jest za to elektrozawór. Ja chcę jakiś dobry reduktor do 200km, żeby nie było zadnych problemów potem. Co myślicie o takim: http://moto.allegro.pl/item926331752_scorpion_st_reduktor_parownik_sekwencja_240_km.html Bo jest też wersja mini tego scorpiona do 150km ale to znowu moze być za mało i przy gwałtownym przyspieszaniu moze nie wyrabiać. W tym moim parowniku jest zintegrowany też filtr fazy ciekłej, dokładnie ja mam taki http://moto.allegro.pl/item916656669_reduktor_revo_sgi_200km_sekwencja_warszawa.html Może warto kupić ten sam, jak myslicie?? Edytowane 1 Marca 2010 przez SlawekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #12 Napisano 1 Marca 2010 jest też wersja mini tego scorpiona do 150km ale to znowu moze być za mało i przy gwałtownym przyspieszaniu moze nie wyrabiać. Do 115 koników na pewno wystarczy.Ja jak oddałem swój na gwarancję do do 150 koników miałem założony 110 kW ,czyli 150 kM i dawał rady,ale już po wirusie ten 150 kW czyli 204kM zamarzał jak mu depnełem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #13 Napisano 1 Marca 2010 (edytowane) Matrix wystepuje w wersji pojedynczej HS211.10 a co przepalania cewek to jest to sporadyczne ale jest,sa zato do nich zestawy naprawcze a magicjety puszczaja gaz po kilku tysiacach i zaraz sie brudza i problem z wolnymi obrotami i koncza w koszu Reduktor dobry i niedrogi ZAVOLI ZETA S Edytowane 1 Marca 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3bar Zgłoś #14 Napisano 1 Marca 2010 nie mogł elektrozawor pasc rozbierałem juz takie reduktory i regenerowałem chcoc prawda nie na długo to pomagało dt gas juz ogolnie prawie wypadł z rynku a co do podcisnienia to na bank jest membran oeknieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawekS Zgłoś #15 Napisano 1 Marca 2010 To kolego jaki byś mi reduktor polecił do tej instalacji, bo wymiana niestety jest nieunikniona, a regenerował nie bede bo szkoda zachodu, jak po 4 miesiącach znowu padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniutek84 Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2010 Witam koledzy ja także mam instalacje dt gaz i mam z nią problem , wszystko zgasło na centralce bezpiecznik ok podpowiedcie co mogło piardnąc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach