Skocz do zawartości
oleksy

śruba regulacyjna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam instalację jakąś zwyklą lo.gas.

Moje pytanie dotyczy śruby która znajduje się na przewodzie łączącym parownik z przepływomierzem Co się reguluje tą śrubą ? Jaki wpływ ma ta regulacja na pracę silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ilość powietrza regulujesz poszukaj na forum jest dział o LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tą sruba reguluje sie dawke gazu powyzej biegu jałowego przy montazu takiej sruby ja ją wkrecam do konca i wykrecam 3 obroty pozniej pod analizatorem doregulowuje dawke

 

---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

 

a wpływ ma takie ze jak nia pokrecisz to autko albo bedzie zmulone czyli za mała dawka gazu przy dłuzszym takim jezdzeniu skutek wypalenie sie gniazd zaworowych albo bedzie palic jak smok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości nią pokręciłem i zaczoł mi silnik nie równo pracować.

Czy jest jakiś domowy sposób na tą regulację . Dodam że na lpg dość sporo kopci na biało .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli silnik zaczoł falowac to sa 2 opcje albo nalałęs za duzo gazu i jest za bogaty albo za mocno go zubozyłes ja na twoim miejscu udał sie do jakiegos gazownika niech ci wyreguluje instalacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam czy się rozumiemy.

Ta śruba znajduje się między mikserem a filtrem powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz jakies foto??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przewod idzie od miksera do reduktora czyli tak jak ci muwiłem regulacja dawki powyzej biegu jałowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o regulację to zrób tak:

Wykręć tą śrubę o 5-6 obrotów, później niech ktoś trzyma gaz na 3000obrotów wkręcaj śrubę do momentu aż obroty zaczną spadać i od tego momentu wykręć znowu tą śrubę o jeden obrót i musi być dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o regulację to zrób tak:

Wykręć tą śrubę o 5-6 obrotów, później niech ktoś trzyma gaz na 3000obrotów wkręcaj śrubę do momentu aż obroty zaczną spadać i od tego momentu wykręć znowu tą śrubę o jeden obrót i musi być dobrze

 

dobrze muwi flaszke mu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muwi
Nie zebym sie czepial ale "pisze" lepiej brzmi i nie da sie zrobic byka:564::564::564::564:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Zrobiłem tak,wkręciłem śrubę do końca i wykręcilem o 3obroty.

Efekt jest taki,silnik pracuje dobrze to znaczy jest jakby bardziej elastyczny.

kopcenie trochę się zmnieszyło ciekawe jak będzie ze spalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Po moich regulacjach spalanie w granicach 15l na 100km miasto odcinki do 5km co mnie zadowala.No zobaczymy po kolejnych pomiarach Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności