zyggy Zgłoś #21 Napisano 3 Lutego 2010 marrioz, weź posprawdzaj całą kablologię idącą do modułu. Zwłaszcza połączenia kabli jeden do wielu, bo często jest to zaizolowane, a w środku jest niebiesko od związków miedzi i samo rozpada się w palcach. To tak zanim zaczniesz szukać nowego modułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #22 Napisano 3 Lutego 2010 ok kolego sprawdze dzieki za podpowiedz!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubik fr Zgłoś #23 Napisano 3 Lutego 2010 Ja bym sprawdzil modul jak jest zalany to masz problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #24 Napisano 4 Lutego 2010 pisalem ze jest suchy nic nie widac zadnych sladow wilgoci wyglada jak nowy!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #25 Napisano 4 Lutego 2010 Mój też wyglądał jak nowy i co z tego. Kolego u mnie działało wszystko tylko się nie zamykał z pilota i szybki się nie podnosiły i też nie mogłem się połączyć z modułem i niestety diagnoza (padnięty moduł) jak będziesz szukał modułu to oznaczenia powinny się zgadzać chodź nie do końca ważne jest aby do sedana nie było od kombi i odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #26 Napisano 9 Marca 2010 usterka znaleziona i wyeliminowana modul byl sprawny!! usterak to brak zasilania na kablu do modulu troche sie pobawilem byl to spadek napiecia na kablu zasilajacym jeden do wielu jak podpowiedzial mi kolega (zyggy) wszystko sprawne dziala na nowo. dziekuje za pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach