Luke Zgłoś #10361 Napisano 26 Stycznia 2012 Mam takie same i na nich boxa 540L zaladowany i powiem Ci ze daja rade polecam Spoko. Dzieki. Zobaczę jaką cenę osiągną te co Patryk zapodal i zobaczę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #10362 Napisano 26 Stycznia 2012 Co byś chciał bo jutro jadę do Devizes na kurs i tam po drodze widziałem duży szrot, bo u mnie w tej dziurze to szkoda wogóle czasu tracić-wybór żaden, a ceny jak za nowe... póki co tak orientacyjnie pytam, bo nie wiem czy mi potrzeba tylko silniczek czy cały podnośnik szyby To jakby co będę walił jak w dym:kciuki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #10363 Napisano 26 Stycznia 2012 Zamieszczone przez Luke co myslicie o tym: klikwytrzyma drabine? Mam takie same i na nich boxa 540L zaladowany i powiem Ci ze daja rade polecam I ja mam takie same do boxa na dach i sa naprawde dobre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #10364 Napisano 26 Stycznia 2012 Patryku guru nasz zagraniczny - poprosze o porade wycieraczki w moim wozidelku dzilaja troche wolno. podejrzewam ze mechanizm sie zaciera. przeczytalem manuala co i jak i mam zamiar rozebrac ustrojstwo w weekend. mam caly zestaw oringow zeby dobrac odpowiedni rozmiar. pytanie tyczy sie smarowidla jkiego powinienem uzyc do przesmarowania tego. ktos gdzies pisal ze smar do lozysk bedzie najlepszy ale ja zdaje sie na Twoja opinie. jak bys mogl cos wskazac z polki halfordsa to by bylo git bo niestety nie mam czasu na zakupy ebayowe bo zanim wysla to koleny tydzien minie a chcialbym to zrobic w ten weekend. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #10365 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) he he he... kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem... a mowilem nie kupuj tego sznycla!!! ten sie nada;) http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_202989_langId_-1_categoryId_165705 Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Luke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #10366 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Ja bym wziął ten: http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_172551_langId_-1_categoryId_165705 Miedzianego bym nie polecał bo o ile coś mi świta, to mechanizm wycieraczek jest aluminiowy, a jeśli tak to miedź wchodzi w reakcję z aluminium. Dlatego do aluminiowych zacisków też nie zalecają już smaru miedziowego. Ile w tym prawdy to nie wiem, bo ztego co znam to każdy miedziówkę pakuje do hamulców i jest dobrze No ale skoro ma być do łożysk to bym dał do łożysk jednak-wydaję się być odpowiedni do tego celu. he he he... kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem... a mowilem nie kupuj tego sznycla!!! Paski też na to cierpią niestety. Patryku guru nasz zagraniczny Nie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi. Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Luke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #10367 Napisano 27 Stycznia 2012 Nie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi. lub kolega S HTC Sensation XE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat 4motion Zgłoś #10368 Napisano 27 Stycznia 2012 Witam mam takie pytanie do was co myslicie o takim wynalazku http://www.ebay.co.uk/itm/380382216081?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_4281wt_1037 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #10369 Napisano 27 Stycznia 2012 kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem tak jak napisal Patryk - passaty tez maja ten problem. inaczej nie powstalby manual ktory jest w warsztacie. po prostu taka przypadlosc tak jak zatykanie sie odplywow w grodzi. No ale skoro ma być do łożysk to bym dał do łożysk jednak-wydaję się być odpowiedni do tego celu. podziekowal - przetestuje Paski też na to cierpią niestety. dokladnie i najgorsze jest to ze tak naprawde to wielu z nas nie wie o tym ze problem powoli narasta. wycieraczki zwalniaja stopniowo i dopoki nie zaczna jezdzic calkiem wolno to malo kto wie ze dotyczy go ten problem. u mnie jak jest sucho z conajmniej tydzien to dopiero zaczyna robic sie to widoczne. jak popada to problem powiedzmy znika. mysle ze jak rozbiore i przesmaruje to dopiero dowiem sie jaka jest prawdziwa predkosc wycieraczek. podobno wszystkiemu sa winne oringi ktore to uszczelniaja i jak to guma - lubi parciec i zaczyna sie regularne wymywanie smaru z tulei i jej powolne zacieranie i korozja. zrobie foty moze sie Grzesiowi przydadza ...... ie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi. obaj - Zibi I Ty. tyle ze Zibi zadziej tu zaglada dlatego zapytalem Ciebie Dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #10370 Napisano 27 Stycznia 2012 Poitrze - czas avatara zmienic melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #10371 Napisano 27 Stycznia 2012 melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek fiu fiu fiu ładna fura , brakuje tylko gleby i ładnego koła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #10372 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) tyle ze Zibi zadziej tu zaglada zibi zadziej zaglada bo sie remontuje piotr fura ladnie sie prezenci - bez awaryjnosci zycze . znajomy 2 tyg.po zakupie musial wymienic kolo zamachowe czy jakos tak, a miesiac pozniej czujnik esp-w serwisie skrobneli go nie cale 800stowek za ten czujnik, auto z 2006 2.0tdi automat 170bhp a luk dzieki za odpis:dupablada Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Luke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #10373 Napisano 27 Stycznia 2012 dokladnie i najgorsze jest to ze tak naprawde to wielu z nas nie wie o tym ze problem powoli narasta. wycieraczki zwalniaja stopniowo i dopoki nie zaczna jezdzic calkiem wolno to malo kto wie ze dotyczy go ten problem. u mnie jak jest sucho z conajmniej tydzien to dopiero zaczyna robic sie to widoczne. jak popada to problem powiedzmy znika. mysle ze jak rozbiore i przesmaruje to dopiero dowiem sie jaka jest prawdziwa predkosc wycieraczek.podobno wszystkiemu sa winne oringi ktore to uszczelniaja i jak to guma - lubi parciec i zaczyna sie regularne wymywanie smaru z tulei i jej powolne zacieranie i korozja. zrobie foty moze sie Grzesiowi przydadza ...... dobra chudzielec nie fizofuj;) Chudzielec zobacz co kupiłem dziś u mnie pod domem w sklepie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #10374 Napisano 27 Stycznia 2012 ja niw wiedzialem ze to jeszcze produkuja. moit tescie mieszkaja przez ulice z elblag brewery. latem to tam tiry w kolejkach stoja czekajac na zaladunek. i to takie kolejki po 20-30 tirow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #10375 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) dobra chudzielec nie fizofuj To nie filozofowanie, to jak najbardziej prawdziwy obraz tego-o usterce dowiemy się albo przy poważnym zwolnieniu wycieraczek, albo co gorsze gdy staną-oczywiście w najmniej odpowiednim momencie. Istnieje rownież ryzyko, że gdy staną to złamie się jedno z ramion na skutek przeciążenia. Przypadek opisywany już na forum niestety. Mi się też wydaję, że moje wycieraczki tak i w pasku jak i w koreańcu pracują wolniej niż powinny. I albo to moja podświadomość wmawia mi to, bo wiem o tej przypadłości, albo faktycznie tak się dzieje. I bardziej skłaniam się ku tej drugiej opcji bo bardzo jestem przeczulony na punkcie stanu technicznego swoich aut i przeważnie udaje mi się na samym początku uchwycić wszelkie nieprawidłowości. Dziś zauważyłem, że w firmowym pugu hdi raczej dwumasa zaczyna mowić, że wkrotce wybierze się na emeryturę... W każdym razie jak się zrobi cieplej to biorę się za mechanizmy wycieraczek w moich wozidłach, poki jeszcze nie jest za poźno. melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek No gratulacje. Nich służy-czyli C5 jednak przegrało u Ciebie Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Luke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #10376 Napisano 27 Stycznia 2012 sluchajcie, potrzebuje porady. mamuska jezdzi lanosem nie pamietam jaki silnik, ale zaczal brac olej, i to w takim poziomie, ze trzeba jezdzic z dobra flaszka co byscie zaproponowali przy takim defekcie? podobno mechanior stwierdzil ze cieknie z pod uszczelki pod glowica. czy wystarczy zrobic planowanie glowicy (czy jak to sie tam nazywa) i bedzie ok, czy trzeba sie zastanowic nad swapem silnika? czy to sie bedzie oplacac? silnik ma przejechane 195tys, od pierwszego km w rodzinie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #10377 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) sluchajcie, potrzebuje porady.mamuska jezdzi lanosem nie pamietam jaki silnik, ale zaczal brac olej, i to w takim poziomie, ze trzeba jezdzic z dobra flaszka co byscie zaproponowali przy takim defekcie? podobno mechanior stwierdzil ze cieknie z pod uszczelki pod glowica. czy wystarczy zrobic planowanie glowicy (czy jak to sie tam nazywa) i bedzie ok, czy trzeba sie zastanowic nad swapem silnika? czy to sie bedzie oplacac? silnik ma przejechane 195tys, od pierwszego km w rodzinie. Zapewne albo 1.5 albo silnik jak w mojej nubie 1.6 dms, ktory w sumie jest pokrewnym tego 1.5. Niestety silniki te znane są z dość sporej konsumpcji oleju. Jeśli auto gubi olej przez uszczelnienia to na początek można by sprobować zmienić olej na gęściejszy, choć nie koniecznie to zadziała.No i jeśli miało by być porządnie to raczej zmiana uszczelnień wszystkich wskazana. Moj trochę podciekał w standardowych miejscach, ale kiedy założyłem gaz wymieniłem też olej na Valvoline połsyntetyk o lepkości jak książka fabryczna podaje. I niestety silnik mokry jest teraz jak nie wiem-zwłaszcza leje z pod uszczelki spod klawiatury. I nie wiem, czy to wina gazu, czy może raczej auto jeździło na syfiastym minerale, bądź nigdy nie miało oleju zmienianego i dobry olej wypłukał osady rozszczelniając go częściowo. Ale że nie bardzo mi zalezy na tym aucie to się nie przejmuje i nie mam zamiaru wymieniać uszczelek. Postanowiłem też zaryzykować i dolałem ostatnio Xeramic uszczelniacz do silnikow. Bardziej w celach experymenstu bo normalnie jestem przeciwnikiem takich specyfikow, ale co mi tam w tym przypadku. Na razie obserwuję i faktycznie trochę jakby przestało się moczyć spod klawiatury, a silnik poki co pracuje jak pracował. Jeśli natomiast olej jest już spalany to albo uszczelniacze zaworowe, co nie jest stosunkowo dużym kosztem, albo pierścionki, a to już gorzej. Pierwsze będzie się objawiało niebieską zadymą przy odpaleniu po postoju, drugie niebieską zadymą cały czas. A jesli to faktycznie spod upg wali sporo olejem to wymienić i po sprawie. W PL to pewnie koszt ok 400zl. Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Patrick Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #10378 Napisano 27 Stycznia 2012 olej byl wymieniany, wiec to odpada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #10379 Napisano 27 Stycznia 2012 olej byl wymieniany, wiec to odpada. Nie zrozumialeś. Jeśli auto jeździ na syntetyku to można zmienić na połsyntetyk. Jeśli jest na połsyntetyku, to można zmienić na mineralny i jest szansa na ustanie wyciekow tanim kosztem. Oczywiście mineralne oleje nie są najlepsze, ale jeśli mama nie ma zamiaru trzymać tego lanosa kolejne 10 lat to czemu nie sprobować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #10380 Napisano 27 Stycznia 2012 jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase, moze i by nie chciala ale wyscia nie widze kojaze o co chodzi z ta podmiana oleju dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach