Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie same i na nich boxa 540L zaladowany i powiem Ci ze daja rade :D polecam

 

Spoko. Dzieki.

Zobaczę jaką cenę osiągną te co Patryk zapodal i zobaczę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co byś chciał bo jutro jadę do Devizes na kurs i tam po drodze widziałem duży szrot, bo u mnie w tej dziurze to szkoda wogóle czasu tracić-wybór żaden, a ceny jak za nowe...

 

póki co tak orientacyjnie pytam, bo nie wiem czy mi potrzeba tylko silniczek czy cały podnośnik szyby :) To jakby co będę walił jak w dym:kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez Luke

co myslicie o tym: klikwytrzyma drabine?

Mam takie same i na nich boxa 540L zaladowany i powiem Ci ze daja rade polecam

 

I ja mam takie same do boxa na dach

i sa naprawde dobre ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryku guru nasz zagraniczny - poprosze o porade

wycieraczki w moim wozidelku dzilaja troche wolno. podejrzewam ze mechanizm sie zaciera. przeczytalem manuala co i jak i mam zamiar rozebrac ustrojstwo w weekend. mam caly zestaw oringow zeby dobrac odpowiedni rozmiar.

pytanie tyczy sie smarowidla jkiego powinienem uzyc do przesmarowania tego. ktos gdzies pisal ze smar do lozysk bedzie najlepszy ale ja zdaje sie na Twoja opinie. jak bys mogl cos wskazac z polki halfordsa to by bylo git bo niestety nie mam czasu na zakupy ebayowe bo zanim wysla to koleny tydzien minie a chcialbym to zrobic w ten weekend.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

he he he... kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem... a mowilem nie kupuj tego sznycla!!!

 

ten sie nada;) http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_202989_langId_-1_categoryId_165705

Edytowane przez Luke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął ten:

http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_172551_langId_-1_categoryId_165705

 

Miedzianego bym nie polecał bo o ile coś mi świta, to mechanizm wycieraczek jest aluminiowy, a jeśli tak to miedź wchodzi w reakcję z aluminium. Dlatego do aluminiowych zacisków też nie zalecają już smaru miedziowego. Ile w tym prawdy to nie wiem, bo ztego co znam to każdy miedziówkę pakuje do hamulców i jest dobrze ;)

No ale skoro ma być do łożysk to bym dał do łożysk jednak-wydaję się być odpowiedni do tego celu.

 

he he he... kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem... a mowilem nie kupuj tego sznycla!!!

Paski też na to cierpią niestety.

 

Patryku guru nasz zagraniczny

Nie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi.

Edytowane przez Luke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi.

 

lub kolega S ;-)

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolejne audi i kolejny problem z wycieraczkami... chyba kazda a4 ma ten problem

tak jak napisal Patryk - passaty tez maja ten problem. inaczej nie powstalby manual ktory jest w warsztacie. po prostu taka przypadlosc tak jak zatykanie sie odplywow w grodzi.

No ale skoro ma być do łożysk to bym dał do łożysk jednak-wydaję się być odpowiedni do tego celu.

podziekowal - przetestuje

Paski też na to cierpią niestety.

dokladnie i najgorsze jest to ze tak naprawde to wielu z nas nie wie o tym ze problem powoli narasta. wycieraczki zwalniaja stopniowo i dopoki nie zaczna jezdzic calkiem wolno to malo kto wie ze dotyczy go ten problem. u mnie jak jest sucho z conajmniej tydzien to dopiero zaczyna robic sie to widoczne. jak popada to problem powiedzmy znika. mysle ze jak rozbiore i przesmaruje to dopiero dowiem sie jaka jest prawdziwa predkosc wycieraczek.

podobno wszystkiemu sa winne oringi ktore to uszczelniaja i jak to guma - lubi parciec i zaczyna sie regularne wymywanie smaru z tulei i jej powolne zacieranie i korozja. zrobie foty moze sie Grzesiowi przydadza ......

ie przesadzajmy. Jeśli już ktoś zasługuje na to miano to raczej Zibi.

obaj - Zibi I Ty. tyle ze Zibi zadziej tu zaglada dlatego zapytalem Ciebie

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poitrze - czas avatara zmienic :P

 

melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek

 

audi1.jpg

audi2.jpg

audi3.jpg

audi4.jpg

audi5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek

 

audi1.jpg

audi2.jpg

audi3.jpg

audi4.jpg

audi5.jpg

 

fiu fiu fiu :) ładna fura , brakuje tylko gleby i ładnego koła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tyle ze Zibi zadziej tu zaglada
zibi zadziej zaglada bo sie remontuje

 

piotr fura ladnie sie prezenci - bez awaryjnosci zycze . znajomy 2 tyg.po zakupie musial wymienic kolo zamachowe czy jakos tak, a miesiac pozniej czujnik esp-w serwisie skrobneli go nie cale 800stowek za ten czujnik, auto z 2006 2.0tdi automat 170bhp

 

a luk dzieki za odpis:dupablada

Edytowane przez Luke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokladnie i najgorsze jest to ze tak naprawde to wielu z nas nie wie o tym ze problem powoli narasta. wycieraczki zwalniaja stopniowo i dopoki nie zaczna jezdzic calkiem wolno to malo kto wie ze dotyczy go ten problem. u mnie jak jest sucho z conajmniej tydzien to dopiero zaczyna robic sie to widoczne. jak popada to problem powiedzmy znika. mysle ze jak rozbiore i przesmaruje to dopiero dowiem sie jaka jest prawdziwa predkosc wycieraczek.

podobno wszystkiemu sa winne oringi ktore to uszczelniaja i jak to guma - lubi parciec i zaczyna sie regularne wymywanie smaru z tulei i jej powolne zacieranie i korozja. zrobie foty moze sie Grzesiowi przydadza ......

dobra chudzielec nie fizofuj;)

 

Chudzielec zobacz co kupiłem dziś u mnie pod domem w sklepieIMAG0089.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja niw wiedzialem ze to jeszcze produkuja. moit tescie mieszkaja przez ulice z elblag brewery. latem to tam tiry w kolejkach stoja czekajac na zaladunek. i to takie kolejki po 20-30 tirow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra chudzielec nie fizofuj

 

To nie filozofowanie, to jak najbardziej prawdziwy obraz tego-o usterce dowiemy się albo przy poważnym zwolnieniu wycieraczek, albo co gorsze gdy staną-oczywiście w najmniej odpowiednim momencie. Istnieje rownież ryzyko, że gdy staną to złamie się jedno z ramion na skutek przeciążenia. Przypadek opisywany już na forum niestety.

Mi się też wydaję, że moje wycieraczki tak i w pasku jak i w koreańcu pracują wolniej niż powinny. I albo to moja podświadomość wmawia mi to, bo wiem o tej przypadłości, albo faktycznie tak się dzieje. I bardziej skłaniam się ku tej drugiej opcji bo bardzo jestem przeczulony na punkcie stanu technicznego swoich aut i przeważnie udaje mi się na samym początku uchwycić wszelkie nieprawidłowości.

Dziś zauważyłem, że w firmowym pugu hdi raczej dwumasa zaczyna mowić, że wkrotce wybierze się na emeryturę...

W każdym razie jak się zrobi cieplej to biorę się za mechanizmy wycieraczek w moich wozidłach, poki jeszcze nie jest za poźno.

 

melduje ze avatar juz zmieniony a tu pare fotek

No gratulacje. Nich służy-czyli C5 jednak przegrało u Ciebie ;)

Edytowane przez Luke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sluchajcie, potrzebuje porady.

mamuska jezdzi lanosem nie pamietam jaki silnik, ale zaczal brac olej, i to w takim poziomie, ze trzeba jezdzic z dobra flaszka ;)

co byscie zaproponowali przy takim defekcie? podobno mechanior stwierdzil ze cieknie z pod uszczelki pod glowica. czy wystarczy zrobic planowanie glowicy (czy jak to sie tam nazywa) i bedzie ok, czy trzeba sie zastanowic nad swapem silnika? czy to sie bedzie oplacac? silnik ma przejechane 195tys, od pierwszego km w rodzinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sluchajcie, potrzebuje porady.

mamuska jezdzi lanosem nie pamietam jaki silnik, ale zaczal brac olej, i to w takim poziomie, ze trzeba jezdzic z dobra flaszka ;)

co byscie zaproponowali przy takim defekcie? podobno mechanior stwierdzil ze cieknie z pod uszczelki pod glowica. czy wystarczy zrobic planowanie glowicy (czy jak to sie tam nazywa) i bedzie ok, czy trzeba sie zastanowic nad swapem silnika? czy to sie bedzie oplacac? silnik ma przejechane 195tys, od pierwszego km w rodzinie.

Zapewne albo 1.5 albo silnik jak w mojej nubie 1.6 dms, ktory w sumie jest pokrewnym tego 1.5. Niestety silniki te znane są z dość sporej konsumpcji oleju. Jeśli auto gubi olej przez uszczelnienia to na początek można by sprobować zmienić olej na gęściejszy, choć nie koniecznie to zadziała.No i jeśli miało by być porządnie to raczej zmiana uszczelnień wszystkich wskazana. Moj trochę podciekał w standardowych miejscach, ale kiedy założyłem gaz wymieniłem też olej na Valvoline połsyntetyk o lepkości jak książka fabryczna podaje. I niestety silnik mokry jest teraz jak nie wiem-zwłaszcza leje z pod uszczelki spod klawiatury. I nie wiem, czy to wina gazu, czy może raczej auto jeździło na syfiastym minerale, bądź nigdy nie miało oleju zmienianego i dobry olej wypłukał osady rozszczelniając go częściowo. Ale że nie bardzo mi zalezy na tym aucie to się nie przejmuje i nie mam zamiaru wymieniać uszczelek. Postanowiłem też zaryzykować i dolałem ostatnio Xeramic uszczelniacz do silnikow. Bardziej w celach experymenstu bo normalnie jestem przeciwnikiem takich specyfikow, ale co mi tam w tym przypadku. Na razie obserwuję i faktycznie trochę jakby przestało się moczyć spod klawiatury, a silnik poki co pracuje jak pracował.

 

Jeśli natomiast olej jest już spalany to albo uszczelniacze zaworowe, co nie jest stosunkowo dużym kosztem, albo pierścionki, a to już gorzej. Pierwsze będzie się objawiało niebieską zadymą przy odpaleniu po postoju, drugie niebieską zadymą cały czas.

 

A jesli to faktycznie spod upg wali sporo olejem to wymienić i po sprawie. W PL to pewnie koszt ok 400zl.

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej byl wymieniany, wiec to odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
olej byl wymieniany, wiec to odpada.

Nie zrozumialeś. Jeśli auto jeździ na syntetyku to można zmienić na połsyntetyk. Jeśli jest na połsyntetyku, to można zmienić na mineralny i jest szansa na ustanie wyciekow tanim kosztem. Oczywiście mineralne oleje nie są najlepsze, ale jeśli mama nie ma zamiaru trzymać tego lanosa kolejne 10 lat to czemu nie sprobować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase, moze i by nie chciala ale wyscia nie widze

kojaze o co chodzi z ta podmiana oleju ;) dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności