chudy_lis Zgłoś #9361 Napisano 13 Grudnia 2011 kwik fita Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #9362 Napisano 13 Grudnia 2011 :dobrze no to pierwsze co mi przyszło do głowy , w czwartek podjade do kwik fita To już lepiej zrób w PL HTC Sensation XE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9363 Napisano 13 Grudnia 2011 no co, u mnie w miescinie gosc na kwik ficie jest naprawde spoko, robił mi w pasku bo jak kupiłem to tez oponki jadło i po 3 latach jak sprzedawałem paska nic sie nie rozregulowało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #9364 Napisano 13 Grudnia 2011 juz bylo wczesniej zeby nie wkladac wszytkich mechanikow do jednego wora ale do kwik fita to ja zaufania nie mam za grosz. koledze spierdzielili gwint w misce podczas wymiany oleju. wydawac by sie moglo ze jest to niemozliwe a im sie udalo. w kwik fice zrobilem 2 rzeczy - wulkanizacja opony bo byli najblizej i o dziwo zrobili za free. 2 - kontrola ukladu chmulcowego polegajaca na sprawdzeniu ile zostalo klockow i tarcz i jaki jest stan plyny. tez bylo za free. zrobilem to tylko dlatego u nich bo musialem jechac na lotnisko a zaswiecila sie kontrolka od chamulcow wiec jak bylo za free to czemu nie - niech sprawdza. ponaddto obsluga klienta (mowie o tym u mnie w miescie) na zenujaco niskim poziomie. ale jak mowisz ze gosciu sprawdzony to jedz do nich. ja osobiscie zrobilbym jak Adam polecil. zrob w pl - taniej i o niebo lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #9365 Napisano 13 Grudnia 2011 a ja do KWIK FITA pojechałem naciągać opony , to odjechałem tak szybko jak przyjechałem, kolesie nawet nie wiedzieli co to jest naciąg wow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #9366 Napisano 13 Grudnia 2011 Panowie, moze komu terzba, oddam za dropsy bilet na prom na norfolka: 19.12.11 na 14 powrot 7.01.12 niestety plany sie zmienily i musimy swieta spedzic tu, a wzilalem 3 tyg wolnego co by spedzic troche zimy w pl... ale sila wyzsza. jak ktos potrzebuje piszcie, dzwoncie, numer znacie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #9367 Napisano 13 Grudnia 2011 pytanko w a4 mam 225/50/17 letnie a po passku zostaly mi 2 szt. zimowek 235/45/17 czy bedzie duza roznica wizualna jak dam je na przod a na tyle zostawie letnie 225/50/17 powiem tak, różnica na obwodzie byłaby znikoma, ale za to w szerokości już by to wyglądało co najmniej dziwnie. Nigdy w życiu szersza opona na przód. Poza tym, jeżeli zamierzasz jechać do PL to na Twoim miejscu dokupiłbym też dwa kapcie na tył, bo jakby nie było ryzykujesz, bagażnik wyładowany, dupka ciężka i tylna oś ma idealne warunki do odjeżdżania. Poza tym coś szerokie masz te zimówki. Zimowa opona powinna być delikatnie węższa od letniej, ale znów bez przesady w drugą stronę, bo nie jeździmy cały czas po śniegu. Moim zdaniem 205/215/45/50 by Ci wystarczyło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9368 Napisano 13 Grudnia 2011 225/50/17 letnie a po passku zostaly mi 2 szt. zimowek 235/45/17 Pewny jesteś, że masz po pasku 235? Pytam bo w paskach to standardowy rozmiar na 17tkę to 225/45 17. I sam jeździłem przez jakiś czas w swoim z tyłu na 225/50 17 a z przodu na 225/45 17. Wyglądało w miarę ok, esp nie zgłaszało problemów. Zrobiłem tak gdy kupiłem felgi z TT i one były na 225/50-z tyłu weszły, natomiast do przodu nie i musiałem zmienić opony, ale że te z tyłu jeszcze miały sporo bieżnika, to postanowiłem je zjeździć i dopiero kupić 225/45. Za to jak przez moment miałem je na tyle a z przodu ori koła 205/60 15 to esp i abs wariowały, że się jechać nie dało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #9369 Napisano 13 Grudnia 2011 Patryk, a Ty nie w robocie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9370 Napisano 13 Grudnia 2011 A co będę do roboty chodził Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #9371 Napisano 13 Grudnia 2011 Masz rację, pieprz robotę Teraz od rana robisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9372 Napisano 13 Grudnia 2011 Wczoraj i dziś na kursie byłem. Dziś kapcia w służbowym 307 złapałem. To się nazywa mieć szczęście... ---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:45 ---------- Na rano od stycznia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #9373 Napisano 13 Grudnia 2011 chodzą słuchy, że w peżotach to jeszcze dętki mają, opanowałeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9374 Napisano 13 Grudnia 2011 Zmiana koła to był moment, tylko śmiesznie się na dojazdówce jechało. Co ciekawe miejsce na pełnowymiarowe koło wypełnione wkładką styropianową. Co za sens dawać dojazdówkę skoro mejsce jest na pełne. Potem tylko się ta wkładka walała po bagażniku. Wogóle to nie zbyt fajne auto jak dla mnie. Aczkolwiek dieselek (chyba 1.6) pracuje tak, że w środku nie da się powiedzieć, że to diesel, bo ani hałasu, ani żadnych wibracji. Trochę mułowaty jak dla mnie, ale za to przy butowaniu 6.5 litra... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #9375 Napisano 13 Grudnia 2011 Oszczędności Panie, oszczędności. W fabii też jest miejsce na koło, a te jest w opcji. W standardzie chyba dostaniesz tylko zestaw naprawczy o ile dostaniesz. Wszędzie oszczędności. Na dojazdówce fakt, zabawnie się jedzie. Mi ogólnie peugeoty nie podchodzą. Jak dla mnie wszystko jest tam złe, o silnikach nie wiem nic to się nie wypowiadam. Jedno jest pewne, francuzy spalanie mają malutkie i to jest fajne, nic poza tym. Dobra, komu w drogę temu buty zajumali, spadam, hej:dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #9376 Napisano 13 Grudnia 2011 Pewny jesteś, że masz po pasku 235? Pytam bo w paskach to standardowy rozmiar na 17tkę to 225/45 17. I sam jeździłem przez jakiś czas w swoim z tyłu na 225/50 17 a z przodu na 225/45 17. Wyglądało w miarę ok, esp nie zgłaszało problemów. Zrobiłem tak gdy kupiłem felgi z TT i one były na 225/50-z tyłu weszły, natomiast do przodu nie i musiałem zmienić opony, ale że te z tyłu jeszcze miały sporo bieżnika, to postanowiłem je zjeździć i dopiero kupić 225/45. Za to jak przez moment miałem je na tyle a z przodu ori koła 205/60 15 to esp i abs wariowały, że się jechać nie dało. Ja cały czas jeżdżę na 205/60/15 (wszystkie 4 koła i jest ok ) , co do gdzie montować lepsze oponki to zawsze na tył ( tak mówią fachmani od opon) chodzi o to że jak się straci przyczepność tylnej osi to leeeeeeecisz i nic nie pomoże , przód to zawsze jakiś wpływ się ma kontra lewa , prawa ,gaz ( tak mówią , ja raz w poślizg wpadłem i im wierzę ) Podszybie suche/gumki z odpływów wywalone? Po deszczu lub w czasie deszczu otwórz drzwi i sprawdź czy spod tapicerki drzwi woda nie wypływa na próg. Uszczelka blachy drzwi pod tapicerką lubi puszczać, a wtedy woda nie postrzeżenie wypływa spod tapicerki, dokładnie na łączenie plastikowej osłony progi u uszczelki, wpływając prawie nie postrzeżenie pod wykładzinę i zbierając się na podłodze. Tak samo, jeśli podszybie przecieka, to woda będzie sobie spływała na tył podłogi nie zauważenie, ale o tym to chyba każdy forumowicz jest już świadom, więc pewnie i Ty wiesz. Ale zapytać warto, bo wzmożone parowanie szyb w aucie to bardzo często następstwo przecieku wody do wnętrza. Patryk - przód , podszybie i podłoga sucha , sprawdzę jeszcze tylne drzwi i podłogę z tyłu ale jak przestanie wiać , dzięki i pozdrawiam :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #9377 Napisano 13 Grudnia 2011 jak bede mial czas to napisze troche tez o oponkach . Jedyne to nie rozumiem w czym panika??? ja jak przyjechalem do angli to byl rok 2003 i jedzilem do polski na wielosezonowkach i naprawde nie bylo problemu. Teraz chlopaki naprawde nie moge zrozumiec gdzie jest problem?? Troszke zwolnic z gazu i pomyslec i uwierzcie ze dojedziecie nawet bez opon he he. Moze glupio sie wypowiedzialem i kazdy pomysli ze ten koles to pier........ li glupoty jak malo kto, ale pisze doswiadczenia z zycia wziete. Pozdrawiam i zycze wesolych swiat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #9378 Napisano 13 Grudnia 2011 Ja jestem za tym co pisze zipi, ja pojechalem na 4 letnich i bylo dobrze. fakt ze niemcuchy moga sie czepiac ale ludzie jezdza na letnich cala zime. fakt ze niebezpieczeni ale sie da... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #9379 Napisano 13 Grudnia 2011 Panowie mam zamiar kupić dla kobity , POLO z 2005 roku 1.2 silnik z 74 tys mil... ful serwis itp itd ... na co zwrócić uwagę ????? będzie to coś takiego --http://www.ebay.co.uk/itm/2005-VOLKSWAGEN-POLO-Petrol-VOLKSWAGEN-POLO-1-2-E-55-5d-/260913629148?pt=Automobiles_UK&hash=item3cbfaa07dc pozdro Arek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #9380 Napisano 13 Grudnia 2011 (edytowane) Panowie mam zamiar kupić dla kobity , POLO z 2005 roku 1.2 silnik z 74 tys mil... ful serwis itp itd ... na co zwrócić uwagę ????? daj spokuj i nigdy polo , toc to najgorszy szajs jkai wypuscil VW i ty o tym nie wiesz!!!! 1.2 bedzie jeszce wiecej kopcil jak twoj 1.9 ale kolpaki ma spoko hehehehe zartuje, i zebys nie bral mojej wypowiedzi do serca, niech sie inni forumowicze wypowiedza ale nie przyswajajac nawykow z polski Edytowane 13 Grudnia 2011 przez bialek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach