matho78 Zgłoś #9141 Napisano 28 Listopada 2011 panowie mam pytanie z racji tego ze uszkodzeniu ulegl miedzy innymi intercooler w moim aucie to chcialbym zaloyc FMIC i tutaj pytanie do posiadaczy takowego albo do ludzi w temacie czy ten z linka podejdzie do Passata i który zestaw rur bo jest tego sporo na ebay http://www.ebay.co.uk/itm/310204072463?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-MOUNT-UNIVERSAL-INTERCOOLER-GOLF-VW-AUDI-TURBO-/190377113885?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c535c391d http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-MOUNT-UNIVERSAL-INTERCOOLER-GOLF-VW-AUDI-TURBO-/190377113885?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c535c391d Ja mam coś takiego http://www.ebay.co.uk/itm/2-25-UNIVERSAL-INTERCOOLER-KIT-TYPE-C-550x140x65M-RED-/310326004997?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4840df0d05#ht_1129wt_1110 szukaj najlepiej 2.25 cala rozmiar chłodnicy taki jak w linku pasuje idealnie przy zestawach rur zwróć uwage na opaski zaciskowe bo zdarzają się w zestawach zwychłe blaszane opaski które pękają przy skręcaniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #9142 Napisano 28 Listopada 2011 (edytowane) Ja mam coś takiego http://www.ebay.co.uk/itm/2-25-UNIVERSAL-INTERCOOLER-KIT-TYPE-C-550x140x65M-RED-/310326004997?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item4840df0d05#ht_1129wt_1110 szukaj najlepiej 2.25 cala rozmiar chłodnicy taki jak w linku pasuje idealnie przy zestawach rur zwróć uwage na opaski zaciskowe bo zdarzają się w zestawach zwychłe blaszane opaski które pękają przy skręcaniu ok matho78 dziek zai linka :dobrze przesledziem temat z autem radior_passat i lady i cos tam te sie dowiedziem bo pamietalem ze cos kiedy mówili ze u siebie maja Edytowane 29 Listopada 2011 przez emigrant Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9143 Napisano 28 Listopada 2011 oj Patryk nie moza tak generalizowac i wrzucac wszystkich do jednego wora bo nie wszyscy sa tacy do bani Dokladnie tak ja nie mam czasu na wykonywanie prac przy aucie oprocz mycia ale na serwis nie moge powiedziec zlego slowa dbaja o auto jak o swoje wlasne a jak jestes z nimi caly czas to daja naprawde dobre znizki 2 lata temu skonczyla mi sie gwarancja i miesiac po mialem problem ze skrzynia to tak zrobili ze zalozyli nowke i podciagneli to pod gwarancje zaoszczedzilem wtedy ponad 2000 £ Ja nie miałem tyle szczęścia-zawiodłem się na wielu mechanikach i odkąd robię sobie auta sam, jakoś nie bardzo chcą się psuć Ale ja to lubię, a skoro przy okazji oszczędzam i zdobywam wiedzę, bo w końcu mechanikiem nie jestem i nigdy nie byłem, to same plusy tego:dobrze choć czasem to mi się już na prawdę nie chce, zwłaszcza gdy trzeba coś zrobić, a zimno i pada. Niestety garaż został w PL... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9144 Napisano 29 Listopada 2011 najnowszy przebój internetu :haha niezły joke :lol2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #9145 Napisano 29 Listopada 2011 I dlatego jesli nam na aucie zależy to trzeba zakasać rękawy i zrobić samemu. A jesli komuś się nie chcę lub nie potrafi, to lepiej, żeby miał kasę na naprawy lub zmianę auta bo mechanikowi raczej nie można zaufac-takie przynajmniej moje doświadczenie w tej kwestii Masz całkowitą rację Patryk , 95% mechaników to konowały , te 5 % ma pasję i narzędzia (nie złote klucze) reszta od....la robotę i chce naciągnąć klienta na części , robociznę - ilu z nas zapłaciło za ich ''wiedzę'' , a wystarczy net , skoro my potrafimy znaleźć co boli nasze autko to dlaczego oni nie potrafią? , dobry mechanik jest warty każdych pieniędzy ale takich jak na lekarstwo . Dziś założyłem ksenony ... wiem dla was to normalka ale zrobiłem to sam (forum bezcenne) i jestem dumny , znajomym zakładali ''spece'' i ciągle coś jest nie tak . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #9146 Napisano 29 Listopada 2011 massa ... cziusets Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #9147 Napisano 29 Listopada 2011 Cytat Zamieszczone przez matho78 Zobacz postaJa mam coś takiego http://www.ebay.co.uk/itm/2-25-UNIVE...s_CarParts_SM& hash=item4840df0d05#ht_1129wt_1110 szukaj najlepiej 2.25 cala rozmiar chłodnicy taki jak w linku pasuje idealnie przy zestawach rur zwróć uwage na opaski zaciskowe bo zdarzają się w zestawach zwychłe blaszane opaski które pękają przy skręcaniu ok matho78 dziek zai linka przesledziem temat z autem radior_passat i lady i co tam te sie dowiedziem bo pamietam ze co kiedy mówili ze u siebie maja ja kupowalem zestaw z silikonowymi kolankami ale ciulowe opaski , obecnie jeste w przebudowie i zamiany rur na silikony od strony turbo bo jedna z opasek przy chamowaniu robila zware ,teortycznie z tego zestawu uzyjesz tylko 4 rury 2 90 ,2 45 , 2 silikonowe kolanka , 4 silikonowe zloczki i potrzebujesz po 1 przejsciowce 57-51 , 57-45 + silikon 45 + opaske , i chyba 13 opasek 63-68 i jak najblizej icka do chlodnicy , przy zestawie ktory podal matho78 jest mozliwosc ze bedziesz musial ciac kratki ;( pozder lada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #9148 Napisano 29 Listopada 2011 Dokladnie tak ja nie mam czasu na wykonywanie prac przy aucie oprocz mycia ale na serwis nie moge powiedziec zlego slowa dbaja o auto jak o swoje wlasne a jak jestes z nimi caly czas to daja naprawde dobre znizki 2 lata temu skonczyla mi sie gwarancja i miesiac po mialem problem ze skrzynia to tak zrobili ze zalozyli nowke i podciagneli to pod gwarancje zaoszczedzilem wtedy ponad 2000 £dla mnie to trochę dziwne jak można wymienić olej bez zmiany filtra powietrza. na Twoim miejscu sprawdziłbym czy Ci filtr paliwa wymieniali i olej. szczerze nigdy bym już auta nie oddał w takie miejsce. Ciesz się że ten filter wytrzymał te 4 lata bo jakby puścił.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedford-passat Zgłoś #9149 Napisano 29 Listopada 2011 Witam wczoraj passek dostal nowy filtr powietrza firmy K&N i roznica jest spora w porownaniu z tym starym co nie wiem ze mozna bylo nazwac filtrem,teraz autko chodzi jeszcze bardziej gladko i szybciej sie wkreca na obroty nie wiem jak to jest ale wydaje mi sie ze przy takim przeplywie powietrza jest i pare koni wiecej moze z 2 [ATTACH=CONFIG]70697[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70698[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70699[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70700[/ATTACH] Ja u siebie mam taki sam i tez jestem zadowolony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #9150 Napisano 29 Listopada 2011 ja kupowalem zestaw z silikonowymi kolankami ale ciulowe opaski , obecnie jeste w przebudowie i zamiany rur na silikony od strony turbo bo jedna z opasek przy chamowaniu robila zware ,teortycznie z tego zestawu uzyjesz tylko 4 rury 2 90 ,2 45 , 2 silikonowe kolanka , 4 silikonowe zloczki i potrzebujesz po 1 przejsciowce 57-51 , 57-45 + silikon 45 + opaske , i chyba 13 opasek 63-68 i jak najblizej icka do chlodnicy , przy zestawie ktory podal matho78 jest mozliwosc ze bedziesz musial ciac kratki ;( pozder lada Lada dzieki wielkie za info ale mam jescze jedno pytanie napisalez zeby FMIC zamontowac jak najblizej chlodnicy ale z tego co widze bo mam juz zderzak sciagniety FMCI trzeba na jakis uchwytach zamocowac czy bezposredni na sztywno do belki? I jeszcze jedno jak wyglada kwestia zakuc na oryginalnych wezach od intercoolera trzeba je usunac czy do polaczenia przewodow od FMIC sluza te przejsciowki jak to jest rozwiazane? poz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9151 Napisano 29 Listopada 2011 znalazłem vana ! dzwonie - polak, pytam sie co i jak , no i wszystko spoko gra i cyka super stan i kondycja, mówie mu aby nie walił bo mam 200 mil i nie chce na darmo jechac, mówi ze spoko i ze nie bede załował pojechałem, a tam 1 rozgrzał silnik 2 wzioł dzieciaka do samochodu ze niby gdzies był a na dworze pada a dzieciak w samym dresie 3 mówi ze cieszy sie bo jak cos to zaraz przyjedzie nowy kupiec 4 maska zle spasowana bo szczeliny miedzy błotnikami rózne ( bo błotniki plastikowe i od słonca sie przesuneły) 5 dzwi przy otwieraniu obcieraja o błotniki ( bo sie dzwi od otwierania opusciły) 6 odkrecam korek od oleju a tam masło( bo tani olej był wlany i masło sie robi ) 7 klapa tylnia nie otwiera sie do konca ( podobno tak ma byc) 8 dodaje gazu na luzie a on max do 2,5 tys. tylko idzie dalej juz wiecej nie ogladałem tylko odjechałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiekeg3 Zgłoś #9152 Napisano 29 Listopada 2011 znalazłem vana !dzwonie - polak, pytam sie co i jak , no i wszystko spoko gra i cyka super stan i kondycja, mówie mu aby nie walił bo mam 200 mil i nie chce na darmo jechac, mówi ze spoko i ze nie bede załował pojechałem, a tam 1 rozgrzał silnik 2 wzioł dzieciaka do samochodu ze niby gdzies był a na dworze pada a dzieciak w samym dresie 3 mówi ze cieszy sie bo jak cos to zaraz przyjedzie nowy kupiec 4 maska zle spasowana bo szczeliny miedzy błotnikami rózne ( bo błotniki plastikowe i od słonca sie przesuneły) 5 dzwi przy otwieraniu obcieraja o błotniki ( bo sie dzwi od otwierania opusciły) 6 odkrecam korek od oleju a tam masło( bo tani olej był wlany i masło sie robi ) 7 klapa tylnia nie otwiera sie do konca ( podobno tak ma byc) 8 dodaje gazu na luzie a on max do 2,5 tys. tylko idzie dalej juz wiecej nie ogladałem tylko odjechałem Niektore marki maja ogranicznik i na luzie nie przegazujesz wiecej jak 2,5 - 3 tys. obrotow ... tak bylo np. w mercedesach. Do do reszty to masakra ... Ja jak kupowalem swojego paska to tez pojechalem do ciapatego i mowi ze auto brzytwa.... pojechalem a auto jakby pol roku stalo ... mech juz sie robil na oponach ... probuje odpalic i nic ... ale mowie ok moze bateria padla ... gosc skoczyl po starter .... auto nie odpala ... stwierdzil ze paliwa nie ma ... dolal i zapala ... auto wkonczu zagadalo ... ale ciezko bylo to nazwac dzwiekiem silnika ... raczej jak strzaly altylerii podczas wojny .... zawinalem sie i podziekowalem ... Roznie mozna trafic ... Powodzenia w szukaniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9153 Napisano 29 Listopada 2011 Niektore marki maja ogranicznik i na luzie nie przegazujesz wiecej jak 2,5 - 3 tys. obrotow ... tak bylo np. w mercedesach. Do do reszty to masakra ... Ja jak kupowalem swojego paska to tez pojechalem do ciapatego i mowi ze auto brzytwa.... pojechalem a auto jakby pol roku stalo ... mech juz sie robil na oponach ... probuje odpalic i nic ... ale mowie ok moze bateria padla ... gosc skoczyl po starter .... auto nie odpala ... stwierdzil ze paliwa nie ma ... dolal i zapala ... auto wkonczu zagadalo ... ale ciezko bylo to nazwac dzwiekiem silnika ... raczej jak strzaly altylerii podczas wojny .... zawinalem sie i podziekowalem ... Roznie mozna trafic ... Powodzenia w szukaniu to by sie zgadzało bo to mercedes a i jeszcze jedno odpalone auto na luzie co kilka sekund wpadało w takie drgania odczuwalne w całym autku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #9154 Napisano 29 Listopada 2011 jak to polak to wpie...ol powinien dostac za nabijanie rodaka w butelke. przeciez to kazdy wie ze polak jak kupuje auto to 2 godziny chodzi do okola i sprawdza wszystko. sczegolnie "nieudacznicy" co wyjechali do UK. powiem szczerze ze widzialem juz kilka aut szukajac dla siebie i pomagajac kolegom i uwazam ze autotrader powinien umozliwic ludziom dodawanie komentarzy zeby przestrzec ludzi przed takimi wlasnie wycieczkami. kiedys koles w ogloszeniu napisal "show room condition" a tam dach malowany, blotniki poobijane ze masakra jakas, boczki wytarte jak by mial z 300k mil ale show room condition. z kumplami stwierdzilismy ze literowke zrobil bo chcial napisac shit room condition. brak slow na tych handlarzy i innych cwaniakow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #9155 Napisano 29 Listopada 2011 FMCI trzeba na jakis uchwytach zamocowac do belki? I jeszcze jedno jak wyglada kwestia zakuc na oryginalnych wezach do polaczenia przewodow od FMIC sluza te przejsciowki poz nie ma za co .dokladnie tak jak myslisz ,luknij sobie w moim temacie jak to rozwiazac .pozder Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #9156 Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) Lada dzieki wielkie za info ale mam jescze jedno pytanie napisalez zeby FMIC zamontowac jak najblizej chlodnicy ale z tego co widze bo mam juz zderzak sciagniety FMCI trzeba na jakis uchwytach zamocowac czy bezposredni na sztywno do belki? I jeszcze jedno jak wyglada kwestia zakuc na oryginalnych wezach od intercoolera trzeba je usunac czy do polaczenia przewodow od FMIC sluza te przejsciowki jak to jest rozwiazane? poz Do belki bezpośrednio się nie da, też tak myślałem ale zderzak się nie zmieści potrzebujesz solidne płaskowniki i tak jak Lada pisze dosuń jak najbliżej chłodnicy to nie trzeba będzie ciąć kratek i jak masz halogeny to się wtedy nawet powinny się zmieścić. Starych rur raczej nie wykorzystasz trzeba rzeźbić , docinać z tych rurek z zestawu i łączyć je silikonami i opaskami. Kris ręce opadają może lepiej poszukać po komisach a pakoli i polaków sobie odpuścić ? Co do obrotów no nowsze mercedesy tak mają chyba od 2003 roku albo coś koło tego . Edytowane 29 Listopada 2011 przez matho78 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9157 Napisano 29 Listopada 2011 Kris ręce opadają może lepiej poszukać po komisach a pakoli i polaków sobie odpuścić ? Co do obrotów no nowsze mercedesy tak mają chyba od 2003 roku albo coś koło tego . lepiej matho to chyba bedzie w razie czego wyjazd odwołac niz pakowac sie w pierwszy lepszy złom, troszke czasu jeszcze jest wiec nie ma sie co martwic bo w koncu upoluje sie cos dobrego , najgorsze tylko ze sie marnuje czas i pieniadze na wahe czy pociag a jak bym kupił przed samym wyjazdem to moge jechac do pl tylko na tym kawałku z logbooka? a i jak sie sprawuja silniki w transporterach te 2,5td? miał ktos z was stycznosc z ta jednostka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #9158 Napisano 29 Listopada 2011 2 silikonowe kolanka Lada jeszcze jedno piszesz ze bede potrzebowal dwa silikonowe kolanka czyli musze je dokupic osobno bo w tym zestawie który matho78 poleca nie ma silkionowych kloanek. Mam dylemat nawet próbowalem sié dodzwoic do Mr. Zibiego po kilka porad ale niestety nie odbierl a chce to dzisiaj wszystko kupic bo jak wszystko dotrze to chciabym w sobote zalozyc te FMIC bo auto juz jezdzi tylko intercooler dmucha bo pékniéty jest. a i jak sie sprawuja silniki w transporterach te 2,5td? miał ktos z was stycznosc z ta jednostka bardzo dobre silniki godne polecenia mój dobry kumpel z PL ma juz drugiego T4 z tym silnikiem w wersji 150KM z 2003r i bardzo sobie go chwali a latwego zywota ten samochodu niego nie ma bo kumpel ma stadnine koni okolo 20 sztuk i prawie codziennie przyczepa do koni zaczepiona jest do niego i lata az milo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9159 Napisano 29 Listopada 2011 a jak bym kupił przed samym wyjazdem to moge jechac do pl tylko na tym kawałku z logbooka Nie możesz-po za granicę tylko z full. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9160 Napisano 29 Listopada 2011 Nie możesz-po za granicę tylko z full. no to dup... blada albo dogadac sie ze sprzedajacym albo wystapic o szybkiego logbooka za 25f ok a wszystko wiedzace forum powiedzcie mi panowie czy silniki w oplach te CDTI to jest fiatowski silnik (dobrze mysle) i chyba sa dosc przyzwoite bo te stare oplowskie dti to miały problem z pompa paliwa a ta niestety była wadliwa i czesto sie psuła a jej koszt jest naprawde astronomiczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach