Gość dena5 Zgłoś #1 Napisano 7 Października 2006 Witam. Zauważyłem w swoim pasku jak jade przy 80 km/h na V biegu to mam jakies niecałe 2 tys obr/min i jak gwałtownie wcisnę gaz do końca to obrotomierz natychmiast skacze mi na 3,2 tys obr/min a prędkość powoli wzrasta a obroty utrzymują się do tego momentu aż samochód nie nabierze prędkości do swoich obrotów ?? Co może być przyczyną takie stanu rzeczy???? Czy to jest kończace się sprzęgło ?? Bo rozmawiałem z mechanikiem o tym jak się sprawdza sprzęgło i powiedział mi że jak będe stał w miejscu to żebym próbował ruszyć z 5 biegu i jak silnik mi zgaśnie to sprzęgło jest ok a jak bedzie chodził to sprzegło nadaja się juz do wymiany. No i próbę przeprowadziłem osobiście i auto mi zgasło czy li sprzęgło wychodzi na to że jest ok ale dlaczego w czasie jazdy mi sie tak ślizga ??? Jeżeli ktoś już przerabiał taki problem to prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2006 ja za sprzeglo do 1.8 Sachs-a dalem 360zl kompletne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tygrysek Zgłoś #3 Napisano 7 Października 2006 w piątek wymieniałem i zapłaciłem za sprzęgło 290zł i 200zl za wymiane w dobrym warsztacie w Gdańsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KarolIza Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2009 hej mam pytanie odnośnie twojego postu wiem że to dawno było ale ja mam tą samą sytuację teraz wiec może mugłbyś mi pomuc powiedz mi co to było??sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek90 Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2010 Ja tez nie wiem jakie sprzeglo kupic LUKa za 350zł? czy jakies za 250. Samochodem nie mam zamiaru jezdzic więcej niż rok, ale straszono mnie ze takie sprzeglo za 250zł wytrzyma miesiąc. Prawda to? Nie mam za bardzo kasy, poza tym pasuje tez kupic maglownice bo leje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jareczek56 Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2010 ja gdy padło mi sprzęgło kupiłem harta zapłaciłem 250 i jakies 20 tyś km i po sprzęgle teraz juz wiem ze lepiej dołożyć i kupić coś lepszego zamiast robić cos 2 razy i wywalać jeszcze więcej kasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek90 Zgłoś #7 Napisano 25 Stycznia 2010 czyli niema co oszczedzac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jareczek56 Zgłoś #8 Napisano 25 Stycznia 2010 pewnie że niema co oszczędzać, nie dość że 2 razy sprzęgło to i wymiana Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #9 Napisano 25 Stycznia 2010 ja wymieniałem sam, i kupiłem tarcze za 129 zł nie pamiętam firmy (zresztą w sklepach nie było innych), puki co jest ok. jako ze sam zakładałem nie płaciłem za robote, można zaryzykować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek90 Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2010 ja nie mam za bardzo kasy żeby ryzykować. Ktoś gdzieś pisał ze na sprzęgle Valeo tez niezadługo pojeździł. A maglownica to duże koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2010 maglownica o koszt 1000zł za nowa a używke dostaniesz za 500 co do sprzegła do polecam Sachs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek90 Zgłoś #12 Napisano 25 Stycznia 2010 Szukałem na aukcjach i sama tarcza za 130 zł to już z firmy LUK. A mnie interesuje kompletne sprzęgło w przypadku LUKa to 350 zł czyli za tanio to raczej nie jest. ---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:08 ---------- W takim razie będę jeździł bez wspomagania. Wystarczy pasek z pompki ściągnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2010 a jakie objawy w układzie kierowniczym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek90 Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2010 płynu ubywało coraz szybciej. Ponoć widać ze z listwy cieknie. Skrzynia wykręcona to chcialem 2 sprawy za jednym razem zalatwic ale chyba mnie nie stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 25 Stycznia 2010 może wystarczy oringi wymienić w maglu i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #16 Napisano 31 Stycznia 2010 Witam , nie wiem gdzie się wciś.... ale w waszym wątku już jest blisko, bliziutko do miejsca w pasku co mnie interesuje. Chodzi mi mianowicie o silnik z kombika b3 1,8 PF (chyba), czy orientujecie sie może lub też posiadacie fotkę silnika z góry aby zobaczyć czy po lewej stronie chłodnicy poniżej alternatora na wysokości pompy wody znajdują się jakieś plastiki zamykające komore silnika - bo u mie jest dziura jak w polskim budżecie ;( . Być może wielki brat okiem moderatora jest mi pomóc? Pozdrawiam i przepraszam że nie w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek Zgłoś #17 Napisano 31 Stycznia 2010 tak jest plastik przykręcony na 2 śróby w nadkolu i takim językiem wciśnity do pasa przedniego osłona kół pasowych. jak chcesz to zrobie ci zdjęci i ci pokaże bo mam akurat to na wierzchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #18 Napisano 31 Stycznia 2010 Misiek byłbym Ci bardzo wdzięczny za fotkę Stokrotne dzięki!!! pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek Zgłoś #19 Napisano 31 Stycznia 2010 Prosze bardzo to jest coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2010 dzieki, widzę że raczej tego nie dorobię ;( ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:46 ---------- szkoda że nie widać jak to jest zamontowane.... ale i tak dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach