Skocz do zawartości
Gość dena5

Ślizgające się SPRZĘGŁO. Jaki koszt wymiany ???

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dena5

Witam.

Zauważyłem w swoim pasku jak jade przy 80 km/h na V biegu to mam jakies niecałe 2 tys obr/min i jak gwałtownie wcisnę gaz do końca to obrotomierz natychmiast skacze mi na 3,2 tys obr/min a prędkość powoli wzrasta a obroty utrzymują się do tego momentu aż samochód nie nabierze prędkości do swoich obrotów ?? Co może być przyczyną takie stanu rzeczy???? Czy to jest kończace się sprzęgło ?? Bo rozmawiałem z mechanikiem o tym jak się sprawdza sprzęgło i powiedział mi że jak będe stał w miejscu to żebym próbował ruszyć z 5 biegu i jak silnik mi zgaśnie to sprzęgło jest ok a jak bedzie chodził to sprzegło nadaja się juz do wymiany. No i próbę przeprowadziłem osobiście i auto mi zgasło czy li sprzęgło wychodzi na to że jest ok ale dlaczego w czasie jazdy mi sie tak ślizga ??? Jeżeli ktoś już przerabiał taki problem to prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za sprzeglo do 1.8 Sachs-a dalem 360zl kompletne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tygrysek

w piątek wymieniałem i zapłaciłem za sprzęgło 290zł i 200zl za wymiane w dobrym warsztacie w Gdańsku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej mam pytanie odnośnie twojego postu wiem że to dawno było ale ja mam tą samą sytuację teraz wiec może mugłbyś mi pomuc powiedz mi co to było??sprzęgło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie wiem jakie sprzeglo kupic LUKa za 350zł? czy jakies za 250. Samochodem nie mam zamiaru jezdzic więcej niż rok, ale straszono mnie ze takie sprzeglo za 250zł wytrzyma miesiąc. Prawda to? Nie mam za bardzo kasy, poza tym pasuje tez kupic maglownice bo leje :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja gdy padło mi sprzęgło kupiłem harta zapłaciłem 250 i jakies 20 tyś km i po sprzęgle teraz juz wiem ze lepiej dołożyć i kupić coś lepszego zamiast robić cos 2 razy i wywalać jeszcze więcej kasy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli niema co oszczedzac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie że niema co oszczędzać, nie dość że 2 razy sprzęgło to i wymiana :) Pzdr :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem sam, i kupiłem tarcze za 129 zł nie pamiętam firmy (zresztą w sklepach nie było innych), puki co jest ok. jako ze sam zakładałem nie płaciłem za robote, można zaryzykować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam za bardzo kasy żeby ryzykować. Ktoś gdzieś pisał ze na sprzęgle Valeo tez niezadługo pojeździł. A maglownica to duże koszty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maglownica o koszt 1000zł za nowa a używke dostaniesz za 500

co do sprzegła do polecam Sachs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na aukcjach i sama tarcza za 130 zł to już z firmy LUK. A mnie interesuje kompletne sprzęgło w przypadku LUKa to 350 zł :P czyli za tanio to raczej nie jest.

 

---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

 

W takim razie będę jeździł bez wspomagania. Wystarczy pasek z pompki ściągnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie objawy w układzie kierowniczym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płynu ubywało coraz szybciej. Ponoć widać ze z listwy cieknie. Skrzynia wykręcona to chcialem 2 sprawy za jednym razem zalatwic ale chyba mnie nie stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wystarczy oringi wymienić w maglu i po kłopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :) , nie wiem gdzie się wciś.... ale w waszym wątku już jest blisko, bliziutko do miejsca w pasku co mnie interesuje.

Chodzi mi mianowicie o silnik z kombika b3 1,8 PF (chyba), czy orientujecie sie może lub też posiadacie fotkę silnika z góry aby zobaczyć czy po lewej stronie chłodnicy poniżej alternatora na wysokości pompy wody znajdują się jakieś plastiki zamykające komore silnika - bo u mie jest dziura jak w polskim budżecie ;( .

Być może wielki brat okiem moderatora jest mi pomóc?

Pozdrawiam i przepraszam że nie w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest plastik przykręcony na 2 śróby w nadkolu i takim językiem wciśnity do pasa przedniego osłona kół pasowych. jak chcesz to zrobie ci zdjęci i ci pokaże bo mam akurat to na wierzchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiek byłbym Ci bardzo wdzięczny za fotkę :)

Stokrotne dzięki!!!

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo to jest coś takiego :)

5798fba3eb0b8304m.jpg

7b04e980a88d5d1am.jpg

a386a5a7a10f7993m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, widzę że raczej tego nie dorobię ;(

 

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

 

szkoda że nie widać jak to jest zamontowane....

ale i tak dzięki

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności