Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje czy da się przełożyć wydech od tłumika środkowego po oba końcowe bez specjalnych przeróbek podłogi. Dodam ze przełożenie ma następić do 1,8TSI. Zdaje sobie sprawę iż należy założyć osłonę termiczną nad drugim tłumikiem. Pytanie czy układ rur podejdzie bez przeróbek. I czy nie będzie problemów z mocą silnika? Spotykłao się przecież w 1,8T wersje z jednym tłumikiem końcowym jak i z dwoma....

Wydech.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zderzak od r36 masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co mi zderzak od R36?Jeśli myslisz o listwie z wycięciami na rury to wystarczy ją wymienić.To są groszowe sprawy.Mi chodzi o układ podłogi....

sprawdziłem ile ta blenda kosztuje nowa ...7 stów....nie taka taniocha...

Edytowane przez kiarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a zderzak od r36 masz?

Jak ktoś nie chce zderzaka to wystarczy kupić sama dokładkę od wersji 3.2

W silniku 2.0 TFSi da się zrobić tylko nie wiem czy to jest wydech z R36 [może być inny]

Wiec może do 1.8 TSi tez da się zrobić:)

Zdjęcia znalezione w internecie:

picture170at.th.jpg

picture169fq.th.jpg

picture171ye.th.jpg

picture037jt.th.jpg

Edytowane przez VenR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie te same fotki ogladałem....2,0T i 1,8TSi wydaje się ze mają bardzo podobny układ wydechowy..jesli nie taki sam...choć Etka je rozróżnia...

DSC08164.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie te same fotki ogladałem....2,0T i 1,8TSi wydaje się ze mają bardzo podobny układ wydechowy..jesli nie taki sam...choć Etka je rozróżnia...

Etka dużo rzeczy rozróżnia:) może będzie pasować wydech z 3.2/3.6

Zastanawia mnie czy w 2.0 TDI 140 lub 170 dało by się tez zrobić podwójny wydech zaadaptowany z Audi A4 z silnikiem o tych samych mocach ???

376dw.th.jpg

100880027122146.th.jpg

c23466194.th.jpg

Edytowane przez VenR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko sprawa gazów wylotowych i ich ciśnienia a co za tym idzie czy to nie wpłynie na moc silnika w sensie ujemnym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawia mnie tylko sprawa gazów wylotowych i ich ciśnienia a co za tym idzie czy to nie wpłynie na moc silnika w sensie ujemnym...

No może wpłynąć na moc [lecz nie musi] bo ten wydech nie jest opracowany pod ten silnik , można jeszcze zprobowac zapytać w jakieś firmie co robi uklady wydechowe np. Ulter czy by sie podjęli zrobienia wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co audi i powójnego wydechu to rocznika 2009 jest inny układ rur całkiem...podwójna rura leci bo silnik mocniejszy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co audi i powójnego wydechu to rocznika 2009 jest inny układ rur całkiem...podwójna rura leci bo silnik mocniejszy...

Chodziło mi o wydech z modelu B7 2004-2007 które były na pompowtryskach:) dokładnie o silnik o oznaczeniu BRD [2.0 TDI 170]

Edytowane przez VenR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co zauważyłem bardziej pasuje wydech z R36 do 2,0TDI wersja 140 lub 170 ze względu na tłumik środkowy(obserwacje na podstawie Etki) ale to chyba wersja CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co zauważyłem bardziej pasuje wydech z R36 do 2,0TDI wersja 140 lub 170 ze względu na tłumik środkowy(obserwacje na podstawie Etki) ale to chyba wersja CR.

Tylko nie wiadomo jak ma sie ten wydech z r36 do 2.0 TDI 140 lub 170 bo w TDI jest DPF [nie we wszystkich:)] za to ten wydech z Audi ma fabrycznie DPF

W benzynie nie występuje ten problem :)

Edytowane przez VenR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam podzwonić po firmach z tłumikami. Ulter robi naprawdę w miarę znośne tłumiki (w poprzednim aucie miałem Ulter-a w życiu nie wymienie na "buczący" tłumik oszaleć można).

Moim zdaniem do benzyny nie powinno być większego problemu. Podjedź do mechanika , podzwoń po firmach więcej się dowiesz niż tu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności