Grzesiek13 Zgłoś #1 Napisano 30 Listopada 2009 Witam , jakiś czas temu zapaliła się kontrolka zbyt niskiego poziomu oleju , po sprawdzeniu faktycznie okazało się trochę mało oleju . Oczywiście olej uzupełniłem , kontrolka zgasła , ale teraz co jakieś 2-3 dni kontrolka ponownie się zapala , poziom oleju jest ok. Moje pytanie jast następujące czy po dolaniu oleju kontrolka powinna zgasnąć czy trzeba ją wykasować poprzez komputer ? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Listopada 2009 powinna zgasnac chyba ze pompa konczy zywot wtedy kntorlka sie zapala bo cisnienia brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2009 Może pada ci czujnik ciśnienia oleju. A pojawia ci się jakiś komunikat na FISie? Jeżeli od ciśnienia oleju to nie radze go ignorować i najlepiej podjechać do serwisu i żeby go do VAGa podpięli i sczytali błędy. Nie ignoruj tego! Jazda z zbyt niskim ciśnieniem oleju może się źle skończyć!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2009 Nie ignoruj tego! Jazda z zbyt niskim ciśnieniem oleju może się źle skończyć!!!! Jezu nie dramatyzuj. Kolega ma dobry poziom oleju sprawdzał tylko kontrolka wariuje więc spokojnie ... Podjedź pod VAG a tam już powinni się znać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #5 Napisano 30 Listopada 2009 trzeba podjechać po Vaga. Jeżeli maz olej to daje 90% że to czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek13 Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2009 Komunikat jaki się pojawia to "check oil level" . Poziom teraz jest ok. Kontrolka zapala się raz na 2-3 dni i po wyjęciu bagnetu i sprawdzeniu poziomu oleju znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2009 czyli masz czujnik do wymiany skoro wyskakuje "check oil level" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2009 ale nei cisnienia oleju, tylko poziomu ktory jest w misce( moze tylko wyczepily sie kable), kontrolka gasnie bo otwierasz maske komputer mysli ze zrobiles cos z poziomem i na jakies 100-200 km kontrolkka znika, na takeij to dziala zasadzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #9 Napisano 1 Grudnia 2009 Dokładnie. Kontrolka sygnalizuje potrzebę zajrzenia pod maskę. To raczej nie czujnik. Jeśl jest uszkodzony to jest inny komunikat. A dolej oleju pod max. A no i jeszcze jedno. Jeśli masz uszkodzona krańcówke maski (czujnik otwarcia) to kontrolka nie gaśnie ! Zdejmij kleme + z aku. Powinna zgasnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2009 Zgadza sie, ale sam pisze Kontrolka zapala się raz na 2-3 dni i po wyjęciu bagnetu i sprawdzeniu poziomu oleju znika. takze u niego ewedentinie czujnik w misce,skoro poziom na bagnecie jest miedzy max a troche powyzej minimum to czujnik albo sie wypial, albo przestal dzialac, lub przetarl gdzies kabel po drodze innej opcji raczej nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek13 Zgłoś #11 Napisano 7 Grudnia 2009 Problem rozwiazał się sam , dolałem oleju do poziomu prawie max. i kontrolka zgasła na amen , wcześniej po zapaleniu się kontrolki dolałem do połowy pomiędzy min. a max. Czyli morał z tego taki że po zapaleniu kontrolki popziomu oleju trzeba dolać olej na max. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VenR Zgłoś #12 Napisano 7 Grudnia 2009 Czyli morał z tego taki że po zapaleniu kontrolki popziomu oleju trzeba dolać olej na max. Tylko jak przesadzisz z tym maxem to możesz mieć dużo gorsze skutki niz zapalenie sie samej kontrolki bo będziesz mial nadmiar oleju i możesz uszkodzić silnik także najlepiej lać umiarkowanie [po trochu] żeby nie przesadzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 7 Grudnia 2009 no raczej tu jest problem pierscieni itp czyli remont silnika sie szykuje skoro tyle oleju bierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #14 Napisano 7 Grudnia 2009 W be5 wystarczy odpiąc kleme+.miałem tak u siebie. Też uszkodzona krańcówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 8 Grudnia 2009 A czy jak odepne kleme, to nie zaszkodze komputerowi?Mialem tak po zakupie, auto stalo dlugo i sie aku,mulator rozladowal, mase bledow w kompie... No i nie wiem, czy mi sie radio nie zablokuje, bo niestety mam przeszczep... Bez kodow oczywiscie jak odłaczysz kleme to radio sie zablokuje jesli masz ori skasuja ci sie licznik dziennych km i zegar a z kompem nic nie powinno sie stac mój passat stał 2 tyg. bez aku i jest oki no tylko adaptacja przepustnicy musiałem zrobic +ustawienie zegara i radia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojti k Zgłoś #16 Napisano 16 Grudnia 2009 Tu masz opis co sprawdzać http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51172&highlight=czujnik+poziomu+oleju ale zazwyczaj kończy się to wymianą czujnika - jest on w misce olejowej od dolu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #17 Napisano 3 Sierpnia 2016 hmm, olej jest, czujnik poziomu podmieniony, aku odpinane a kontrolka jak sie swiecila tak sie swieci, ktos cos?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #18 Napisano 4 Sierpnia 2016 Miałem to samo po wizycie w aso. Samo wsadzenie wtyczki niewiele dało. Mechanik pogrzebał coś chyba przy czujniku od pokrywy silnika. Dokładnie nie zrozumiałem co zrobił, ale szukaj gdzieś tam Mówił że niektórzy poł auta rozbierają bo nie wiedzą co się stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #19 Napisano 4 Sierpnia 2016 Problem jest taki, że ów czujnik nie za bardzo chce współpracować z resztą auta, znaczy się chyba umarł jakoś dawno temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #20 Napisano 4 Sierpnia 2016 U mnie po kilku kilometrach od wyjazdu z aso wtyczka wzięła i się wysunęła. Po zamontowaniu jej na swoim miejscu gong od oleju świecił dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach